|
Toch ff misschien iets belangrijks......(Rank1)
|
View this Thread in Original format
| TranceZoner |
Heyzz, ik las dit en ben ik zelf ff weer rustig. Ik d8 dat jullie dit misschien ook wilden weten, later paterrrrrrrrrr :D ;) :haha:
Rank 1: 2003 Update
As the new year comes closer day by day, fans of Rank 1 are probably wondering what will be happening on the release front from these guys... Read on to find out about the scheduled first 2 releases for 2003!
'Firstly, expected around the end of February, the guys have reworked the alltime classic "Airwave" for 2003, some are sceptical as to whether a tune that was voted the best ever by Gatecrasher atendees can be made even more magical... Well not long to wait for this one now!
Secondly, to follow up Airwave 2003, will the the title track of their album, "Symsonic" which will be released at a date after Airwave, and already known to have remixed it are the Popular Jam-X & De Leon, DuMonde, as their remix is already tearing up the dancefloors, no expected date yet, but hopefully it shouldn't be too long!' |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Rank 1 is voor mij afgedaan. Piet Bervoets op een feesie is top maar hun producties worden niet echt beter moet ik zeggen. |
|
|
| magrec |
| Ja rank 1 is voor mij het symbool voor slechte trensplaten. |
|
|
| TimeportE |
| mee eens.. rank1 heeft paar jaar geleden goede tunes gemaakt maar laatste tijd is het allemaal hetzelfde... makkelijk incasseren, valt behoorlijk tegen! |
|
|
| tijs08 |
wat een gezeik....!!
als er een paar gasten zijn hier in Nederland die vette trance produceren dan hoort Rank 1 dus echt zeker wel bij de beste 5!
Moet zeggen dat ik de Dj set van Rank 1 (pietje) op Qontact beetje vond tegen vallen... dat in tegenstelling tot zijn set op Mysteryland waar hij echt top draaide.
oja.. pietje opende zijn set gister met Airwave 2003 en hijs echt VET!!
ps check hun liveset van Sensation eens.. zitten toch zeker 3 unreleased tunes tussen die super zijn! |
|
|
| TimeportE |
| eff serieus tijs, noem uit 2002 3 nummers die echt goed zijn! |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by TimeportE
eff serieus tijs, noem uit 2002 3 nummers die echt goed zijn! |
Massive kan er wel 3 bedenken :) |
|
|
| Cosmic Guy |
| Hun remixen vallen inderdaad beetje tegen in 2002 (Marc Aurel, Dave Joy), maar ik weet zeker dat 2003 beter wordt met Airwave en Symsonic. Ik kan niet wachten..... |
|
|
| moogwai |
Heb Airwave 2003 ook al twee keer gehoord toen Piet 'm draaide en het is gewoon een erg lekker nummer... Het heeft een phattere beat en wat scherpere strings tegenover het origineel :)
Ook die "Rank 1 intro tune" die ik al enkele malen gehoord heb is errug vet.. vette strings, waarna er een lekker beatje komt.
weet iemand mischien hoe dit nummer heet???
| quote: | Originally posted by TimeportE
eff serieus tijs, noem uit 2002 3 nummers die echt goed zijn! |
Rank 1 - Such Is Life
Benicio - Don't Explain
Nu-NRG - Dreamland (Rank 1 Re-edit)
en daar blijft het ook wel bij... de rest is idd maar matig |
|
|
| BooMBooM |
| ne verw8ting moet ie eind feb. 2003 uit komen maar das naar verw8ting en als het net zo lang gaat als lovin' you en 100% van deepack dan gaat het nog wel ff duren |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by moogwai
Rank 1 - Such Is Life
Benicio - Don't Explain
Nu-NRG - Dreamland (Rank 1 Re-edit) |
such is life is van 2001 (theme sensation 2001)
don't explain vind ik een van de slechtste nummers van het jaar, maar ja das subjectief
en dreamland edit doet het origineel geen respect
vin ik dan.. :) |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by Blik
Massive kan er wel 3 bedenken :) |
:rolleyes:
rank 1 - such is life
delerium - underwater (rank 1 remix)
nu nrg - dreamland (rank 1 remix)
rank 1 - awakening (benicio remix)
etc :) |
|
|
|
|