return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
Hydra - Affinity !!!
View this Thread in Original format
luckystrike
WOOOOT !
סוף סוף תאריך שחרור לטראק הענק הזה !!!
מאת הכוכב שמאחורי
THRILLSEEKERS
RAPID EYE
EN-MOTION

ועוד הרבה !

quote:
Originally posted by beatz
Steve answered my mail --- it's gonna be released on 17th of february --- FINALLY !!!!!

!!! this is really a great tune - so hard to find quality tunes nowadays !!!


עוד חודש וחצי !

מה אתם חושבים על הטראק ?
ממי ששמע ?

זה בדיוק הסטייל שאני אוהב - מעיין צ'יל כזה
כמו הטראק האחרון של
LEAMA
בסגנון של
CHICANE - SALTWATER (THRILLSEEKERS REMIX

מה אתם חושבים ?
Rising
יאוווו
אחד הדברים היפים ששמעתי..!

חודש וחצי?! איזה קטע :(
MoSH_MaN
וואו אני חייב לשמועעעעעעע
luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
וואו אני חייב לשמועעעעעעע


אחי יש רדיו ריפ באיכות טובה מאוד !
תוריד חובה!!!!

אני גם יכול לשלוח אחי !
Izzy
woah, never heard of this before. d/l'ing it now off of DC, thanks for the heads up
luckystrike
quote:
Originally posted by Izzy
woah, never heard of this before. d/l'ing it now off of DC, thanks for the heads up


איזי תכתוב מה אתה חושב על זה שאתה
שומע :)
Izzy
quote:
Originally posted by luckystrike
איזי תכתוב מה אתה חושב על זה שאתה
שומע :)


:eyes: :eek: :eyes: :eek:
i knew i could trust your tastes, thats an awsome track, i think i've heard it before but i have no idea where, when and how, maybe its one of those eternal songs, sounds so ibiza/beach/sunrise/sunset type song. i love that style.
luckystrike
quote:
Originally posted by Izzy
:eyes: :eek: :eyes: :eek:
i knew i could trust your tastes, thats an awsome track, i think i've heard it before but i have no idea where, when and how, maybe its one of those eternal songs, sounds so ibiza/beach/sunrise/sunset type song. i love that style.


בדיוק מה שאני חושב !!!
ועוד בהתחלה שהורדתי אמרתי לעצמי נחמד אבל ציפיתי ליותר
זה כמו
LEAMA
ממכר כזה !!!
איך אני אוהב את הסטיב הזה ! בדיוק הסגנון שלי ... :)
ויכול להיות ששמעת את זה באיזה סט אולי למה בזמן האחרון
שמים את זה דווקא :)
Sniper
אני יוריד
נשמע שהרבה מתלהבים מזה
Rising
ארמין וטיאסטו מנגנים תקטע הזה...
זאת איכות!!

YuVaL
בואו אני יגלה לכם סוד קטן
פאו שחררו את זה כבר ב
INTERNAL
;)
Hell_Copter
לא מכיר...
אם מישהו רוצה לתת בי את זה אז בכיף
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement