|
Hydra - Affinity !!!
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
WOOOOT !
סוף סוף תאריך שחרור לטראק הענק הזה !!!
מאת הכוכב שמאחורי
THRILLSEEKERS
RAPID EYE
EN-MOTION
ועוד הרבה !
| quote: | Originally posted by beatz
Steve answered my mail --- it's gonna be released on 17th of february --- FINALLY !!!!!
!!! this is really a great tune - so hard to find quality tunes nowadays !!! |
עוד חודש וחצי !
מה אתם חושבים על הטראק ?
ממי ששמע ?
זה בדיוק הסטייל שאני אוהב - מעיין צ'יל כזה
כמו הטראק האחרון של
LEAMA
בסגנון של
CHICANE - SALTWATER (THRILLSEEKERS REMIX
מה אתם חושבים ? |
|
|
| Rising |
יאוווו
אחד הדברים היפים ששמעתי..!
חודש וחצי?! איזה קטע :( |
|
|
| MoSH_MaN |
| וואו אני חייב לשמועעעעעעע |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
וואו אני חייב לשמועעעעעעע |
אחי יש רדיו ריפ באיכות טובה מאוד !
תוריד חובה!!!!
אני גם יכול לשלוח אחי ! |
|
|
| Izzy |
| woah, never heard of this before. d/l'ing it now off of DC, thanks for the heads up |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Izzy
woah, never heard of this before. d/l'ing it now off of DC, thanks for the heads up |
איזי תכתוב מה אתה חושב על זה שאתה
שומע :) |
|
|
| Izzy |
| quote: | Originally posted by luckystrike
איזי תכתוב מה אתה חושב על זה שאתה
שומע :) |
:eyes: :eek: :eyes: :eek:
i knew i could trust your tastes, thats an awsome track, i think i've heard it before but i have no idea where, when and how, maybe its one of those eternal songs, sounds so ibiza/beach/sunrise/sunset type song. i love that style. |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Izzy
:eyes: :eek: :eyes: :eek:
i knew i could trust your tastes, thats an awsome track, i think i've heard it before but i have no idea where, when and how, maybe its one of those eternal songs, sounds so ibiza/beach/sunrise/sunset type song. i love that style. |
בדיוק מה שאני חושב !!!
ועוד בהתחלה שהורדתי אמרתי לעצמי נחמד אבל ציפיתי ליותר
זה כמו
LEAMA
ממכר כזה !!!
איך אני אוהב את הסטיב הזה ! בדיוק הסגנון שלי ... :)
ויכול להיות ששמעת את זה באיזה סט אולי למה בזמן האחרון
שמים את זה דווקא :) |
|
|
| Sniper |
אני יוריד
נשמע שהרבה מתלהבים מזה |
|
|
| Rising |
ארמין וטיאסטו מנגנים תקטע הזה...
זאת איכות!! |
|
|
| YuVaL |
בואו אני יגלה לכם סוד קטן
פאו שחררו את זה כבר ב
INTERNAL
;) |
|
|
| Hell_Copter |
לא מכיר...
אם מישהו רוצה לתת בי את זה אז בכיף |
|
|
|
|