|
Hydra - Affinity !!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לא מכיר...
אם מישהו רוצה לתת בי את זה אז בכיף | ]
כנ"ל |
|
|
| Rising |
Hydra-Affinity-Promo_Vinyl-2003-TGX
להלהלהלה :p |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Rising
Hydra-Affinity-Promo_Vinyl-2003-TGX
להלהלהלה :p |
כן שכחתי להגיד...
הורדתי קודם גם :D |
|
|
| Flotser |
אוף !!
זה עוד אחד מאותם שירים שגורמים לי להרגיש מפגר
שכולם מזה מתלהבים מהם, ואני לא רואה מה כל כך מיוחד,
כשיש פוווווול טראקים טובים יותר שיצאו בזמן האחרון
(וכן אני שומע הרבה טראנס, יותר מפסיכודאלי אם מישהו חושב שאני איזה סטלן)
זה כמו שלא אהבתי יותר מדי את
4 string - into the night
rank1 - airwave (!!:nervous: !!)
....
!!
וגם rollerball-albinoni
אני מת על ההפקה שלו, בדיוק האפליפטינג המסובך ה"מלא" הזה שאני כל כך אוהב
אבל סך הכל זה סתם נשמע כמו איזה שיר של מוצרט שהוסיפו לו רקע עכשוי,
המנגינה שמה לא נראית לי ממש מתאימה לטראנס
Ligaya
זה כבר דוגמא אחרת, אותו סגנון, הרבה יותר טוב.
שאלה:
האם אני מפגר?
:happy2: |
|
|
| Sniper |
חחחחחחחחחחחחחח פלוצר ואללה אני אוהב אותך
חחחחחח אחלה טראק שמע כל אחד והסיגנון שהוא אוהב
זה כמו שאני יגיד ש
push - strange world
שהוא פצצה ואני אכן חושב ככה
ואתה תגיד שזה גועל נפש
שאם אני ישמע מישו אומר את זה הוא יקבל ממני ניוק לראש
מבין
כל אחד וטעמו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Flotser
אוף !!
זה עוד אחד מאותם שירים שגורמים לי להרגיש מפגר
שכולם מזה מתלהבים מהם, ואני לא רואה מה כל כך מיוחד,
כשיש פוווווול טראקים טובים יותר שיצאו בזמן האחרון
|
לא אחי גם אני לא מבין ממה כולם מתלהבים פה
זה חמוד כזה אבל לא אחד הטובים ששמעתי
יש פה צורה מסויימת של הגזמה לפי דעתי
אבל חפיף... ניתן להם להנות מהספק |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יש פה צורה מסויימת של הגזמה לפי דעתי
אבל חפיף... ניתן להם להנות מהספק |
לא יודע אם זה מה שהתכוונת או לא..
אבל יכול להיות שבאמת זה קטע של הגזמה כזה אבל בתת מודע
כי אנשים אומללים שמורידים יותר מדי טראקים,
רוצים בסופו של דבר לבחור איזה אחד ולהדבק אליו איזה תקופה
דוגמא מהחיים,
אחד שמן שאכל כבר בכל המסעדות בארץ,
בשלב מסויים יתחיל ללכת רק לאיזה מסעדה אחת,
גם כי הוא כבר שמן, וגם כי זה גורם לו להרגיש מיוחד.
טוב , האמת נראה לי זה לא קשור,
:crazy:
....
אבל עמוק בהחלט :wtf: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Flotser
לא יודע אם זה מה שהתכוונת או לא..
אבל יכול להיות שבאמת זה קטע של הגזמה כזה אבל בתת מודע
כי אנשים אומללים שמורידים יותר מדי טראקים,
רוצים בסופו של דבר לבחור איזה אחד ולהדבק אליו איזה תקופה
דוגמא מהחיים,
אחד שמן שאכל כבר בכל המסעדות בארץ,
בשלב מסויים יתחיל ללכת רק לאיזה מסעדה אחת,
גם כי הוא כבר שמן, וגם כי זה גורם לו להרגיש מיוחד.
טוב , האמת נראה לי זה לא קשור,
:crazy:
....
אבל עמוק בהחלט :wtf: |
וואי אחי חזק...
אני מוריד דמעה :confused:
יש משהו אבל במה שאתה אומר
בוחרים להדבק למשהו... אבל לא יודע אם זה תופס פה
פשוט זה לא טראק מרגש מדי... לפחות מבחינתי |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אבל חפיף... ניתן להם להנות מהספק |
יו !!! רועי כמה שאני אוהב אותך אני שונא אותך על הדברים
המטומטמים שאתה אומר לפעמים ...
מה זה ניתן להם להנות מהספק ?
אין יותר התנשאות מזה - זה דבר ראשון
מה זה להם ?
לאלה שלא מבינים כמוך ? מה זה החרא הזה ...
וזה לא פעם ראשונה שאני רואה כאלה דברים ממך - אל תגיד
לי שזה בצחוק ...
דבר שני - תקרא את הפוסט של החוקים
על הקטע עם ערוץ הילדים שכתבתי שמה ...
עניין של טעם
אתה אוהב צ'יז לדוגמא ואני אומר לך סבבה ולא מתחיל להגיד
לך מה אתה מעפן ? איך אתה שומע את המוזיקה הזולה הזאת ...
אל תתווכח עם מישהוא על טעם שהוא לא שלך ...
ופלוצר אתה לא טמבל פשוט יש לך טעם שונה זה הכל ...
נראה לי אתה חכם כדי לעלות על זה לבד ...
עזבו עיצבנו אותי היום בצבא חבל על הזמן סעמק ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מה זה ניתן להם להנות מהספק ?
אין יותר התנשאות מזה - זה דבר ראשון
מה זה להם ?
לאלה שלא מבינים כמוך ? מה זה החרא הזה ...
וזה לא פעם ראשונה שאני רואה כאלה דברים ממך - אל תגיד
לי שזה בצחוק ...
|
בואנה יא חרצף... זה היה מכוון לפלוצר המשפט הזה
וזה כן היה בצחוק!!!!!
זה יענו היה שאנחנו לא מתלהבים מזה במיוחד
תפסיק להוציא את הצבא שלך עליי :)
ולך תקרא את הט'רד של הבדיחות |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בואנה יא חרצף... זה היה מכוון לפלוצר המשפט הזה
וזה כן היה בצחוק!!!!!
זה יענו היה שאנחנו לא מתלהבים מזה במיוחד
תפסיק להוציא את הצבא שלך עליי :)
ולך תקרא את הט'רד של הבדיחות |
כן אה ...
אם אתה עדיין פה תרים לי צלצול לפלאפון אחי |
|
|
| MoSH_MaN |
| לא נכון יש נקודה במה שמורן אומר כאילו די כבר הוא אוהב את זה ותה לא צריך לרדת עליו ודברים כאלה |
|
|
|
|