return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Hydra - Affinity !!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
לא מכיר...
אם מישהו רוצה לתת בי את זה אז בכיף
]

כנ"ל
Rising
Hydra-Affinity-Promo_Vinyl-2003-TGX

להלהלהלה :p
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Rising
Hydra-Affinity-Promo_Vinyl-2003-TGX

להלהלהלה :p


כן שכחתי להגיד...
הורדתי קודם גם :D
Flotser
אוף !!

זה עוד אחד מאותם שירים שגורמים לי להרגיש מפגר
שכולם מזה מתלהבים מהם, ואני לא רואה מה כל כך מיוחד,
כשיש פוווווול טראקים טובים יותר שיצאו בזמן האחרון
(וכן אני שומע הרבה טראנס, יותר מפסיכודאלי אם מישהו חושב שאני איזה סטלן)

זה כמו שלא אהבתי יותר מדי את
4 string - into the night
rank1 - airwave (!!:nervous: !!)
....

!!
וגם rollerball-albinoni
אני מת על ההפקה שלו, בדיוק האפליפטינג המסובך ה"מלא" הזה שאני כל כך אוהב
אבל סך הכל זה סתם נשמע כמו איזה שיר של מוצרט שהוסיפו לו רקע עכשוי,
המנגינה שמה לא נראית לי ממש מתאימה לטראנס

Ligaya
זה כבר דוגמא אחרת, אותו סגנון, הרבה יותר טוב.

שאלה:
האם אני מפגר?
:happy2:
Sniper
חחחחחחחחחחחחחח פלוצר ואללה אני אוהב אותך
חחחחחח אחלה טראק שמע כל אחד והסיגנון שהוא אוהב
זה כמו שאני יגיד ש
push - strange world
שהוא פצצה ואני אכן חושב ככה

ואתה תגיד שזה גועל נפש
שאם אני ישמע מישו אומר את זה הוא יקבל ממני ניוק לראש

מבין
כל אחד וטעמו
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Flotser
אוף !!

זה עוד אחד מאותם שירים שגורמים לי להרגיש מפגר
שכולם מזה מתלהבים מהם, ואני לא רואה מה כל כך מיוחד,
כשיש פוווווול טראקים טובים יותר שיצאו בזמן האחרון


לא אחי גם אני לא מבין ממה כולם מתלהבים פה
זה חמוד כזה אבל לא אחד הטובים ששמעתי
יש פה צורה מסויימת של הגזמה לפי דעתי

אבל חפיף... ניתן להם להנות מהספק
Flotser
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יש פה צורה מסויימת של הגזמה לפי דעתי

אבל חפיף... ניתן להם להנות מהספק


לא יודע אם זה מה שהתכוונת או לא..
אבל יכול להיות שבאמת זה קטע של הגזמה כזה אבל בתת מודע

כי אנשים אומללים שמורידים יותר מדי טראקים,
רוצים בסופו של דבר לבחור איזה אחד ולהדבק אליו איזה תקופה

דוגמא מהחיים,
אחד שמן שאכל כבר בכל המסעדות בארץ,
בשלב מסויים יתחיל ללכת רק לאיזה מסעדה אחת,
גם כי הוא כבר שמן, וגם כי זה גורם לו להרגיש מיוחד.

טוב , האמת נראה לי זה לא קשור,
:crazy:
....
אבל עמוק בהחלט :wtf:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Flotser
לא יודע אם זה מה שהתכוונת או לא..
אבל יכול להיות שבאמת זה קטע של הגזמה כזה אבל בתת מודע

כי אנשים אומללים שמורידים יותר מדי טראקים,
רוצים בסופו של דבר לבחור איזה אחד ולהדבק אליו איזה תקופה

דוגמא מהחיים,
אחד שמן שאכל כבר בכל המסעדות בארץ,
בשלב מסויים יתחיל ללכת רק לאיזה מסעדה אחת,
גם כי הוא כבר שמן, וגם כי זה גורם לו להרגיש מיוחד.

טוב , האמת נראה לי זה לא קשור,
:crazy:
....
אבל עמוק בהחלט :wtf:


וואי אחי חזק...
אני מוריד דמעה :confused:

יש משהו אבל במה שאתה אומר
בוחרים להדבק למשהו... אבל לא יודע אם זה תופס פה
פשוט זה לא טראק מרגש מדי... לפחות מבחינתי
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter


אבל חפיף... ניתן להם להנות מהספק



יו !!! רועי כמה שאני אוהב אותך אני שונא אותך על הדברים
המטומטמים שאתה אומר לפעמים ...

מה זה ניתן להם להנות מהספק ?
אין יותר התנשאות מזה - זה דבר ראשון
מה זה להם ?
לאלה שלא מבינים כמוך ? מה זה החרא הזה ...
וזה לא פעם ראשונה שאני רואה כאלה דברים ממך - אל תגיד
לי שזה בצחוק ...

דבר שני - תקרא את הפוסט של החוקים
על הקטע עם ערוץ הילדים שכתבתי שמה ...
עניין של טעם
אתה אוהב צ'יז לדוגמא ואני אומר לך סבבה ולא מתחיל להגיד
לך מה אתה מעפן ? איך אתה שומע את המוזיקה הזולה הזאת ...

אל תתווכח עם מישהוא על טעם שהוא לא שלך ...







ופלוצר אתה לא טמבל פשוט יש לך טעם שונה זה הכל ...
נראה לי אתה חכם כדי לעלות על זה לבד ...







עזבו עיצבנו אותי היום בצבא חבל על הזמן סעמק ...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
מה זה ניתן להם להנות מהספק ?
אין יותר התנשאות מזה - זה דבר ראשון
מה זה להם ?
לאלה שלא מבינים כמוך ? מה זה החרא הזה ...
וזה לא פעם ראשונה שאני רואה כאלה דברים ממך - אל תגיד
לי שזה בצחוק ...


בואנה יא חרצף... זה היה מכוון לפלוצר המשפט הזה
וזה כן היה בצחוק!!!!!
זה יענו היה שאנחנו לא מתלהבים מזה במיוחד
תפסיק להוציא את הצבא שלך עליי :)
ולך תקרא את הט'רד של הבדיחות

luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
בואנה יא חרצף... זה היה מכוון לפלוצר המשפט הזה
וזה כן היה בצחוק!!!!!
זה יענו היה שאנחנו לא מתלהבים מזה במיוחד
תפסיק להוציא את הצבא שלך עליי :)
ולך תקרא את הט'רד של הבדיחות

כן אה ...

אם אתה עדיין פה תרים לי צלצול לפלאפון אחי
MoSH_MaN
לא נכון יש נקודה במה שמורן אומר כאילו די כבר הוא אוהב את זה ותה לא צריך לרדת עליו ודברים כאלה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement