|
### DJ TIESTO מגיע לישראל בעוד כ-6 ימים!!! ### (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
וואי וואי
זה ממש קשה כל הזמן להופיע ככה |
|
|
| Rising |
כן אהה...
בכתבה ההיא הוא אמר שהוא הופיע 160 לילות שנה שעברה..
תעשה חישוב ;) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Rising
כן אהה...
בכתבה ההיא הוא אמר שהוא הופיע 160 לילות שנה שעברה..
תעשה חישוב ;) |
לילה הופעה לילה שינה.. :)
@)_#
אולי פעם הוא ינגן לגילאי 17-18 ::::) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
לילה הופעה לילה שינה.. :)
@)_#
אולי פעם הוא ינגן לגילאי 17-18 ::::) |
זה לא משתלם לאלה שיביאו אותו... אז לא נראה לי מצב כזה יקרה...
חוץ מזה צריכים לשמור על רמה מסויימת של איכות של מסיבה לטייסטו... זה למה לא יהיו כניסות מתחת ל 18 פלוס |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה לא משתלם לאלה שיביאו אותו... אז לא נראה לי מצב כזה יקרה...
חוץ מזה צריכים לשמור על רמה מסויימת של איכות של מסיבה לטייסטו... זה למה לא יהיו כניסות מתחת ל 18 פלוס |
מה? על מה אתה מדבר..
הרבה מהמסיבות שלו באומן הן לגילאי 17, 18
גם היה לפני כמה שנים: ט-י עם טיאסטו.. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Rising
מה? על מה אתה מדבר..
הרבה מהמסיבות שלו באומן הן לגילאי 17, 18
גם היה לפני כמה שנים: ט-י עם טיאסטו.. |
לא ראיתי מסיבה שלו מהשנה וחצי האחרונות של 17-18
ואל תגיד לי ש18 פלוס זה נקרא 17-18...
כי זה לא |
|
|
| luckystrike |
כל אחד שקונה כרטיס להופעה של טיאסטו מראש
לא יעשו לו בעיות להיכנס
...
יש לי חבר שהלך לחוות היען שהיה בן 16 ... |
|
|
| Shahar |
| לדעתי טייסטו יכול להפיק גם ימי ובר מצווה לילדים! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
לדעתי טייסטו יכול להפיק גם ימי ובר מצווה לילדים! |
הוא גם יכול לעשות הפעלות, הפעלות לילדים, הפעלות לילדים שבק ס |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
הוא גם יכול לעשות הפעלות, הפעלות לילדים, הפעלות לילדים שבק ס |
אני אזמין אותו לבר מצווה שלי.... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
אני אזמין אותו לבר מצווה שלי.... |
חן מה אמרת על הגבלה של הפורום הזה ל 16 פלוס??
:stongue: |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חן מה אמרת על הגבלה של הפורום הזה ל 16 פלוס??
:stongue: |
חחחחח בדיוק באתי לרשום את זה !!! |
|
|
|
|