|
### DJ TIESTO מגיע לישראל בעוד כ-6 ימים!!! ### (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
ואם יש לי שניים בשכבה שנכנסים?
ואמרו פה שאם קונים במכירה מוקדמת אז מכניסים אותך בליינד
אז אמרתי שאין מכירה מוקדמת |
אז הם ממש כלים ואני ירגיש כלי כמוהם אם אני יוכל רק לגעת בהם
יופי שאמרו את זה... אבל יש הבדל בין מסיבה של 18 פלוס שאתה קונה כרטיס במכירה מוקדמת לבין מסיבה של 23 פלוס
חוץ מזה לא ימכרו לך במכירה מוקדמת בטי אל וי כי אתה לא יכול להראות להם במקום את התעודה |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בוא נסה אותי :D |
איך??? לדעתי כל המבחנים שהאנושות המציאה הם לא נכונים בגרוש, זה מודד את רמת הידיעה שלך בנושא, לא את התבונה שלך...
פששששש פלצף רציני יצא לי פה... אה וזה לא שיש לי ציונים גרועים ואני ממורמר, יש לי יחסית טובים, מעל 80 זה טוב לא? אני פשוט מאמין שאי אפשר לבחון את כל האנשים על אותו דבר... פשוט אתה לומד להכיר אנשים לעומק ומגלה שהאלה שנראו לך מפגרים ומטומטמים הם בעצם אחלה אנשים ולא כל כך מטומטמים, הם פשוט משחקים אותה כאלה בכוונה... :)
בקיצר לא היתה צריך לבקש ממני לנסות אותך :):):) |
|
|
| DjChook |
| הוא רצה שתנסה את התחת שלו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
איך??? לדעתי כל המבחנים שהאנושות המציאה הם לא נכונים בגרוש, זה מודד את רמת הידיעה שלך בנושא, לא את התבונה שלך...
פששששש פלצף רציני יצא לי פה... אה וזה לא שיש לי ציונים גרועים ואני ממורמר, יש לי יחסית טובים, מעל 80 זה טוב לא? אני פשוט מאמין שאי אפשר לבחון את כל האנשים על אותו דבר... פשוט אתה לומד להכיר אנשים לעומק ומגלה שהאלה שנראו לך מפגרים ומטומטמים הם בעצם אחלה אנשים ולא כל כך מטומטמים, הם פשוט משחקים אותה כאלה בכוונה... :)
בקיצר לא היתה צריך לבקש ממני לנסות אותך :):):) |
שו דה פאק?!?!?!?!
מי מת ומינה אותך לזיין שכל השכונתי?! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
הוא רצה שתנסה את התחת שלו |
אתה זה שתדמם מהתחת בסוף הערב אז במקומך הייתי מרגיע :crazy: |
|
|
| DjChook |
גם לי אין מושג מאיפה הוא הביא את זה
אבל זה שיעשע אותי ועל כן באה תגובתי הנבונה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חוץ מזה לא ימכרו לך במכירה מוקדמת בטי אל וי כי אתה לא יכול להראות להם במקום את התעודה |
בולשיט
תתקשר ותשאל אחי ...
150
שקל בהזמנה דרך הטלפון והם מוכרים לך
את הכרטיס גם אם בטלפון יהיה מישהוא בן 3 שלמד אתמול לדבר ... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by luckystrike
בולשיט
תתקשר ותשאל אחי ...
150
שקל בהזמנה דרך הטלפון והם מוכרים לך
את הכרטיס גם אם בטלפון יהיה מישהוא בן 3 שלמד אתמול לדבר ... |
אין מכירה מוקדמת לזה
חבר שלי הולך לשם והוא אמר.. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
בולשיט
תתקשר ותשאל אחי ...
150
שקל בהזמנה דרך הטלפון והם מוכרים לך
את הכרטיס גם אם בטלפון יהיה מישהוא בן 3 שלמד אתמול לדבר ... |
אז אתה בא ללכת? :D |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by DjChook
הוא רצה שתנסה את התחת שלו |
חן נכון??
תבין, זה לא שיש לי משהו נגד אנשים מיוחדים כמוך, פשוט אתם לא חייבים לאמר את מה שאתם חושבים עליו באותו זמן, מבין? :) :)
צוחק אחי :)
וואללה אני גם לא יודע מי מת, אבל מבחנים יום אחרי יום בסוף יהרגו גם אותי, הפוסט הקודם עם הזיון שכל הוא בהשראת זיוני השכל של מוסד החינוך בארץ :) |
|
|
| DjChook |
אם לימור לא מארגנת לי בגרות חורף קלה במתמטיקה אני שורף אותה
לא מספיק לא למדתי, היא גם תהיה קשה ?!
מי מת
(סורי, כואב הראש,בגרות על הראש, ואני לא בא מחר לרותם, הכל ככ כואבבב) |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by DjChook
אם לימור לא מארגנת לי בגרות חורף קלה במתמטיקה אני שורף אותה
לא מספיק לא למדתי, היא גם תהיה קשה ?!
מי מת
(סורי, כואב הראש,בגרות על הראש, ואני לא בא מחר לרותם, הכל ככ כואבבב) |
הזדהות. |
|
|
|
|