return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
### DJ TIESTO מגיע לישראל בעוד כ-6 ימים!!! ### (pg. 4)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
ואם יש לי שניים בשכבה שנכנסים?
ואמרו פה שאם קונים במכירה מוקדמת אז מכניסים אותך בליינד
אז אמרתי שאין מכירה מוקדמת


אז הם ממש כלים ואני ירגיש כלי כמוהם אם אני יוכל רק לגעת בהם

יופי שאמרו את זה... אבל יש הבדל בין מסיבה של 18 פלוס שאתה קונה כרטיס במכירה מוקדמת לבין מסיבה של 23 פלוס
חוץ מזה לא ימכרו לך במכירה מוקדמת בטי אל וי כי אתה לא יכול להראות להם במקום את התעודה
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Hell_Copter
בוא נסה אותי :D


איך??? לדעתי כל המבחנים שהאנושות המציאה הם לא נכונים בגרוש, זה מודד את רמת הידיעה שלך בנושא, לא את התבונה שלך...
פששששש פלצף רציני יצא לי פה... אה וזה לא שיש לי ציונים גרועים ואני ממורמר, יש לי יחסית טובים, מעל 80 זה טוב לא? אני פשוט מאמין שאי אפשר לבחון את כל האנשים על אותו דבר... פשוט אתה לומד להכיר אנשים לעומק ומגלה שהאלה שנראו לך מפגרים ומטומטמים הם בעצם אחלה אנשים ולא כל כך מטומטמים, הם פשוט משחקים אותה כאלה בכוונה... :)
בקיצר לא היתה צריך לבקש ממני לנסות אותך :):):)
DjChook
הוא רצה שתנסה את התחת שלו
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Vortex_SA
איך??? לדעתי כל המבחנים שהאנושות המציאה הם לא נכונים בגרוש, זה מודד את רמת הידיעה שלך בנושא, לא את התבונה שלך...
פששששש פלצף רציני יצא לי פה... אה וזה לא שיש לי ציונים גרועים ואני ממורמר, יש לי יחסית טובים, מעל 80 זה טוב לא? אני פשוט מאמין שאי אפשר לבחון את כל האנשים על אותו דבר... פשוט אתה לומד להכיר אנשים לעומק ומגלה שהאלה שנראו לך מפגרים ומטומטמים הם בעצם אחלה אנשים ולא כל כך מטומטמים, הם פשוט משחקים אותה כאלה בכוונה... :)
בקיצר לא היתה צריך לבקש ממני לנסות אותך :):):)


שו דה פאק?!?!?!?!
מי מת ומינה אותך לזיין שכל השכונתי?!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
הוא רצה שתנסה את התחת שלו


אתה זה שתדמם מהתחת בסוף הערב אז במקומך הייתי מרגיע :crazy:
DjChook
גם לי אין מושג מאיפה הוא הביא את זה
אבל זה שיעשע אותי ועל כן באה תגובתי הנבונה
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter

חוץ מזה לא ימכרו לך במכירה מוקדמת בטי אל וי כי אתה לא יכול להראות להם במקום את התעודה


בולשיט
תתקשר ותשאל אחי ...

150
שקל בהזמנה דרך הטלפון והם מוכרים לך
את הכרטיס גם אם בטלפון יהיה מישהוא בן 3 שלמד אתמול לדבר ...
Shahar
quote:
Originally posted by luckystrike
בולשיט
תתקשר ותשאל אחי ...

150
שקל בהזמנה דרך הטלפון והם מוכרים לך
את הכרטיס גם אם בטלפון יהיה מישהוא בן 3 שלמד אתמול לדבר ...


אין מכירה מוקדמת לזה
חבר שלי הולך לשם והוא אמר..
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
בולשיט
תתקשר ותשאל אחי ...

150
שקל בהזמנה דרך הטלפון והם מוכרים לך
את הכרטיס גם אם בטלפון יהיה מישהוא בן 3 שלמד אתמול לדבר ...


אז אתה בא ללכת? :D
Vortex_SA
quote:
Originally posted by DjChook
הוא רצה שתנסה את התחת שלו


חן נכון??
תבין, זה לא שיש לי משהו נגד אנשים מיוחדים כמוך, פשוט אתם לא חייבים לאמר את מה שאתם חושבים עליו באותו זמן, מבין? :) :)
צוחק אחי :)

וואללה אני גם לא יודע מי מת, אבל מבחנים יום אחרי יום בסוף יהרגו גם אותי, הפוסט הקודם עם הזיון שכל הוא בהשראת זיוני השכל של מוסד החינוך בארץ :)

DjChook
אם לימור לא מארגנת לי בגרות חורף קלה במתמטיקה אני שורף אותה

לא מספיק לא למדתי, היא גם תהיה קשה ?!

מי מת

(סורי, כואב הראש,בגרות על הראש, ואני לא בא מחר לרותם, הכל ככ כואבבב)
Vortex_SA
quote:
Originally posted by DjChook
אם לימור לא מארגנת לי בגרות חורף קלה במתמטיקה אני שורף אותה

לא מספיק לא למדתי, היא גם תהיה קשה ?!

מי מת

(סורי, כואב הראש,בגרות על הראש, ואני לא בא מחר לרותם, הכל ככ כואבבב)


הזדהות.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement