|
Cafe Del Mar 7
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אנשים למישהו יש את הדיסק ?
אני דיי צריך אותו
אנא צרו קשר תודה
BEEEEEEEEEEP |
|
|
| luckystrike |
תמיד עניינה אותי הסדרה הזאת ...
איזה מהם הכי טוב באמת ?
אני יודע שיש אחד שהוא ממש מפורסם יענו ... |
|
|
| Hell_Copter |
שמעתי בעבר הרחוק משהו על זה....
אבל בחיים לא נתקלתי בדיסקים האלה... |
|
|
| Izzy |
hehe got'em all, every single one is excellent, great to chillout to or great to have in the backround as romantic music ;)
check me out on DC and grab them all (under /chillout/cafe del mar) |
|
|
| DjChook |
קודם כל מספר 7 הכי טוב
חוץ מיזה, לאוהבי צ'יל אווט זה באמת הסדרה הכי טובה שנוצרה
(מספר 7 הכי טוב זה לא אני אמרתי כי אני לא אוהב את הסגנון
מי שביקש את זה אמר לי,) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Izzy
or great to have in the backround as romantic music ;)
|
זה למה חן צריך :D
אבל ראסמי... אין על אניגמה
מוזיקה רומנטית בטירוף...
אני יבקש מאלונה שתשלח לי :) |
|
|
| DjChook |
חחח אני צריך לצרוב את זה לקרובת משפחה יא שבלול
IZZY
אני לא מצאתי אותך שם
מה הניק שלך ? |
|
|
| Izzy |
hehe so thats what this is all about, seriously though its amayzing how a CD like that can put you in the mood and make it romantic... ahhhhh the memories
anyways, ya im on direct connect under Izzy or type in search of cafe del mar - vol siete or one of the songs on the cd and it might pop up. if it doesnt work there i can send you each of the songs to an ftp or straight off of icq or something... just let me know if you need the help... gotta help a brother out in getting some p*ssy |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחח אני צריך לצרוב את זה לקרובת משפחה יא שבלול
|
אתה הולך איתה לגן חיות?
או שזה בשביל שהיא תוכל לזיין?
;) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה למה חן צריך :D
אבל ראסמי... אין על אניגמה
מוזיקה רומנטית בטירוף...
אני יבקש מאלונה שתשלח לי :) |
אני חולה על אניגמה !
רועי כוס אמק אתה לא יודע מה - לדנה עדיין יש את הדיסק שלי !
זוכר שאמרתי לך שהזונה לא החזירה לי אותו ?
קיצר זה היה האוסף של אניגמה !!!
ואיזי - אני מתכונן להוריד ממך גם כן :)
נקווה שלא יהיה לי בעיות למצוא ... |
|
|
| Hell_Copter |
אם אתם אומרים שזה כל כך טוב אז אולי גם אני יוריד
אבל אני לא יוריד מאיזי למה לא נעים לעשות חריש על הבנאדם
אני יוריד מחן או משהו :D |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אם אתם אומרים שזה כל כך טוב אז אולי גם אני יוריד
אבל אני לא יוריד מאיזי למה לא נעים לעשות חריש על הבנאדם
אני יוריד מחן או משהו :D |
כן אחי זה אמור להיות שווה לאללה ...
שמעתי כבר המון זמן על הסידרה הזאת
הבעיה שהייתי קונה פשוט יש לה המון דיסקים
ואין לי כח להתברבר עם זה ... |
|
|
|
|