|
ID request: Arthur Gordon And Idan Gutman - Live On Radio Bu 99fm 27-11-2002 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
קח רגיעון
אבל באמת שחר הוא צודק
ואם אני לא טועה אתה כאן רק בכל דבר שקשור להורדת שירים וכו |
אתה טועה :)
אבל בתכלס הרוב פה מדברים על שירים שהם הורידו או מחפשים
עד היום לא ראיתי בפורום (של ישראל) נושאים אחרים שממש ממש בלטו..
וחבל....
וכל פעם שאני מנסה לתת חיים לפורום רועי אומר שלא כדאי!
!
בקיצור אם תסתכל על הפורום מלמעלה יראה שהנושאים ה-די בולטים פה זה או אנשים שממליצים או שמחפשים..
וחבל!
אפשר להחיות תמקום
אם כבר התחלת לדבר על זה. |
|
|
| oDrori |
| מה זה משנה אם מישהו רק קורא דברים, אם הוא כותב במקומות אחרים... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
מוש אתה בטוח שאתה רוצה אותו למעבר ?
;) |
חן חן האם שמעתי צליל זלזול?
:P |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
שחר זה הכל מאהבה |
ירעעעע !!!!!!!!!~ |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
אתה טועה :)
אבל בתכלס הרוב פה מדברים על שירים שהם הורידו או מחפשים
עד היום לא ראיתי בפורום (של ישראל) נושאים אחרים שממש ממש בלטו..
וחבל....
וכל פעם שאני מנסה לתת חיים לפורום רועי אומר שלא כדאי!
!
בקיצור אם תסתכל על הפורום מלמעלה יראה שהנושאים ה-די בולטים פה זה או אנשים שממליצים או שמחפשים..
וחבל!
אפשר להחיות תמקום
אם כבר התחלת לדבר על זה. |
אני אומר שלא כדאי כי זה ספאם גמור מה שאתה רוצה
זה לא נקרא להחיות את הפורום
דברים כמו איזה ביצה יותר גדולה אצלך זה לא נחשב ללהחיות...
אז תעשה לי טובה...
ומה שמוש מנסה להגיד זה שהוא לא ראה ממך פוסט שלא ממליץ על משהו או מחפש משהו... אתה לא מגיב על דברים אחרים
אפילו על כאלה שלא קשורים למוזיקה...
זה מה שהוא אומר בת'כלס |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אז תעשה לי טובה...
ומה שמוש מנסה להגיד זה שהוא לא ראה ממך פוסט שלא ממליץ על משהו או מחפש משהו... אתה לא מגיב על דברים אחרים
אפילו על כאלה שלא קשורים למוזיקה...
זה מה שהוא אומר בת'כלס |
אני לא נגדך שחר אבל גם אני מסכים ...
איך אתה אומר שזה כל הנושאים פה ?
זה רק מה שלכל מה שלא קשור להורדות ולמה שאתה צריך
אתה לא מחפש פה הרבה ...
יש פה כולה שני ט'רדים שמתעסקים בזה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אני לא נגדך שחר אבל גם אני מסכים ...
איך אתה אומר שזה כל הנושאים פה ?
זה רק מה שלכל מה שלא קשור להורדות ולמה שאתה צריך
אתה לא מחפש פה הרבה ...
יש פה כולה שני ט'רדים שמתעסקים בזה |
אממ האמת שאין לי פה הרבה דברים שאני יכול להגיב עליהם מעבר לזה מה אני אגיד לך.....
אני מרגיש מחוץ לשיחה !!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
אממ האמת שאין לי פה הרבה דברים שאני יכול להגיב עליהם מעבר לזה מה אני אגיד לך.....
אני מרגיש מחוץ לשיחה !!! |
ואם מדברים על גודל של כל ביצה אתה מרגיש בתוך השיחה?
אחי טראקים זה לא הכל בחיים.............
מה הקטע להיות חבר בפורום אם אתה מחפש רק טראקים כל הזמן |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ואם מדברים על גודל של כל ביצה אתה מרגיש בתוך השיחה?
אחי טראקים זה לא הכל בחיים.............
מה הקטע להיות חבר בפורום אם אתה מחפש רק טראקים כל הזמן |
בואנה אני רואה אכלת סרטים מהסקר על הביצה רד מזה..
בלי קשר אני מדבר כולם מכירים וזה פגישה פה פגישה שם בלאגנים וזה ואני כזה "על מה אתם מדברים" מבין ?:P
(חיחי) |
|
|
| DjChook |
חחח משעשע אתה
שחרררררררררררר יא חמודדדדדדד
כמה חרדל הוא שם בפיתההה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחח משעשע אתה
שחרררררררררררר יא חמודדדדדדד
כמה חרדל הוא שם בפיתההה |
חחחח אל תשאל התפרקה לי הפיתה על אחד מהכיתה חחחחחחחח |
|
|
|
|