return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
ID request: Arthur Gordon And Idan Gutman - Live On Radio Bu 99fm 27-11-2002 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
קח רגיעון


אבל באמת שחר הוא צודק

ואם אני לא טועה אתה כאן רק בכל דבר שקשור להורדת שירים וכו


אתה טועה :)

אבל בתכלס הרוב פה מדברים על שירים שהם הורידו או מחפשים
עד היום לא ראיתי בפורום (של ישראל) נושאים אחרים שממש ממש בלטו..
וחבל....
וכל פעם שאני מנסה לתת חיים לפורום רועי אומר שלא כדאי!
!

בקיצור אם תסתכל על הפורום מלמעלה יראה שהנושאים ה-די בולטים פה זה או אנשים שממליצים או שמחפשים..
וחבל!
אפשר להחיות תמקום
אם כבר התחלת לדבר על זה.
oDrori
מה זה משנה אם מישהו רק קורא דברים, אם הוא כותב במקומות אחרים...
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
מוש אתה בטוח שאתה רוצה אותו למעבר ?

;)

חן חן האם שמעתי צליל זלזול?
:P
DjChook
שחר זה הכל מאהבה
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
שחר זה הכל מאהבה


ירעעעע !!!!!!!!!~
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
אתה טועה :)

אבל בתכלס הרוב פה מדברים על שירים שהם הורידו או מחפשים
עד היום לא ראיתי בפורום (של ישראל) נושאים אחרים שממש ממש בלטו..
וחבל....
וכל פעם שאני מנסה לתת חיים לפורום רועי אומר שלא כדאי!
!

בקיצור אם תסתכל על הפורום מלמעלה יראה שהנושאים ה-די בולטים פה זה או אנשים שממליצים או שמחפשים..
וחבל!
אפשר להחיות תמקום
אם כבר התחלת לדבר על זה.


אני אומר שלא כדאי כי זה ספאם גמור מה שאתה רוצה
זה לא נקרא להחיות את הפורום
דברים כמו איזה ביצה יותר גדולה אצלך זה לא נחשב ללהחיות...
אז תעשה לי טובה...
ומה שמוש מנסה להגיד זה שהוא לא ראה ממך פוסט שלא ממליץ על משהו או מחפש משהו... אתה לא מגיב על דברים אחרים
אפילו על כאלה שלא קשורים למוזיקה...
זה מה שהוא אומר בת'כלס
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אז תעשה לי טובה...
ומה שמוש מנסה להגיד זה שהוא לא ראה ממך פוסט שלא ממליץ על משהו או מחפש משהו... אתה לא מגיב על דברים אחרים
אפילו על כאלה שלא קשורים למוזיקה...
זה מה שהוא אומר בת'כלס

אני לא נגדך שחר אבל גם אני מסכים ...
איך אתה אומר שזה כל הנושאים פה ?
זה רק מה שלכל מה שלא קשור להורדות ולמה שאתה צריך
אתה לא מחפש פה הרבה ...

יש פה כולה שני ט'רדים שמתעסקים בזה
Shahar
quote:
Originally posted by luckystrike
אני לא נגדך שחר אבל גם אני מסכים ...
איך אתה אומר שזה כל הנושאים פה ?
זה רק מה שלכל מה שלא קשור להורדות ולמה שאתה צריך
אתה לא מחפש פה הרבה ...

יש פה כולה שני ט'רדים שמתעסקים בזה


אממ האמת שאין לי פה הרבה דברים שאני יכול להגיב עליהם מעבר לזה מה אני אגיד לך.....
אני מרגיש מחוץ לשיחה !!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
אממ האמת שאין לי פה הרבה דברים שאני יכול להגיב עליהם מעבר לזה מה אני אגיד לך.....
אני מרגיש מחוץ לשיחה !!!


ואם מדברים על גודל של כל ביצה אתה מרגיש בתוך השיחה?
אחי טראקים זה לא הכל בחיים.............
מה הקטע להיות חבר בפורום אם אתה מחפש רק טראקים כל הזמן
Shahar
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ואם מדברים על גודל של כל ביצה אתה מרגיש בתוך השיחה?
אחי טראקים זה לא הכל בחיים.............
מה הקטע להיות חבר בפורום אם אתה מחפש רק טראקים כל הזמן


בואנה אני רואה אכלת סרטים מהסקר על הביצה רד מזה..
בלי קשר אני מדבר כולם מכירים וזה פגישה פה פגישה שם בלאגנים וזה ואני כזה "על מה אתם מדברים" מבין ?:P

(חיחי)

DjChook
חחח משעשע אתה

שחרררררררררררר יא חמודדדדדדד

כמה חרדל הוא שם בפיתההה
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
חחח משעשע אתה

שחרררררררררררר יא חמודדדדדדד

כמה חרדל הוא שם בפיתההה


חחחח אל תשאל התפרקה לי הפיתה על אחד מהכיתה חחחחחחחח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement