| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מה שהם מנגנים בבי יו זה
Dj Shog - The Second Dimension (Uk Club Mix)
ואני מאוד מאוכזב ממך שאחרי כל כך הרבה פוסטים שלך בט'רד של האיי די אתה עדיין פותח ט'רד חדש בשביל החרא הזה!!!! :rolleyes: |
חח יא חמוד.. בהתחלה רציתי שיכתבו את הטראקליסט של הסט
אבל אז אמרתי למה שיתאמצו אם אני צריך רק טראק אחד.. |
|
|