|
Innercity CD 2002 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Menno |
Geen dank hor jongens :D
Maar ik heb veel verwachtingen van deze cd, vooral van Marco V. Ik heb lang op zijn mix cd gewacht want die zou geloof ik 2 jaar geleden rond de zomer al uitkomen. Zijn nieuwe nummer zal ook super zijn denk ik.
Tracklist van Benjamin ziet er trouwens ook lekker uit.
Ga zeker naar de winkel rennen donderdag. |
|
|
| Raymond |
Die Marco V set hoef ik niet.......
Benjamin Bates daarentegen is wel weer :eyes:
Zal vandeweek ffe naar de freerecordshop gaan, om hem te beluisteren en vervolgens kaza opstarten :D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by tijs08
die ben ik ook ERG dankbaar!! Verplichte vinyl aankoop!
:D :D :cool: |
Weet jij misschien op welk label die is uitgekomen, want hij schijnt in juni al uit te zijn geweest:).....weet niet of het op promo was. Maar mij lijkt dat ie dan inmiddels wel is uitgebracht, kan em alleen nie vinden :rolleyes: |
|
|
| tijs08 |
IGOR S - BOOMERANG [ArtePleasureDose - ARTE003]
hij is dus uitgekomen op het Arte Pleasure Dose label
Khad er nog nooit van gehoord...
hier is hij te koop :D
kwil hem ook super graag hebben, maar w8 toch ff . Misschien ligt hij over een weekje bij OD en dat scheelt weer een hoop centjes... |
|
|
| zarch |
| Ben benieuwd, ken niet v eel van de tracks geloof ik. Maar we gaan maar is luisteren. |
|
|
| ahp2002 |
| waar heb je die info vandaan? |
|
|
| Ding Chavez |
Op die site net ff de dariush mix van igor s geluisterd.... PMG!!! die roelt de pan uit zeg, echt een lekkere plaat :D
GreetZ, DC |
|
|
| Dj Odelpha |
| quote: | Originally posted by tijs08
IGOR S - BOOMERANG [ArtePleasureDose - ARTE003]
hij is dus uitgekomen op het Arte Pleasure Dose label
Khad er nog nooit van gehoord...
hier is hij te koop :D
kwil hem ook super graag hebben, maar w8 toch ff . Misschien ligt hij over een weekje bij OD en dat scheelt weer een hoop centjes... |
OD is nogal traag met hun site?? Jas van Houten is al 4 maanden back en Katana kijkt ook nog steeds braaf in de lens...om maar niet te spreken van de IDP. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Dj Odelpha
OD is nogal traag met hun site?? Jas van Houten is al 4 maanden back en Katana kijkt ook nog steeds braaf in de lens...om maar niet te spreken van de IDP. |
ja huh:rolleyes: ....waarom zou je denken dat die nog op de beginpagina staan? |
|
|
| BRaiNPoWeR |
ik denk wat een moeite voor een nummertje maaareeeeh....
Igor S - Boomerang hoe relaxx
oh ja en de cd moet ik ook maar ff halen van de week :D:D |
|
|
| stampertje |
jes ik heppum.
maar zijn er nog meer mensen die hem gekocht hebben? Het is namelijk heel vaag :conf: er moeten op cd 15nrs op CD1 staan maar ik heb er maar 14 op staan?????? 14 (op beide nu dus)
:whip: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by stampertje
jes ik heppum.
maar zijn er nog meer mensen die hem gekocht hebben? Het is namelijk heel vaag :conf: er moeten op cd 15nrs op CD1 staan maar ik heb er maar op staan?????? 14 (op beide nu dus)
:whip: |
Nope, heb um gedownload:
VA-Innercity_2002_Mixed_By_Marco_V_And_Benjamin_Bates-2CD-2003-??
Wel oke, maar niet koopwaardig. |
|
|
|
|