return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Innercity CD 2002
View this Thread in Original format
TranceFool
CD 1 mixed by Marco V.


1 Marco V - Echoes
2 Max Walder - Samba Del Costa
3 Oxia and the Hacker - Last Test Part 1
4 Frankie G & Jordi Gr - Perversion
5 Neurotic Jock - Therapy
6 Insider - Sense Of Greed
7 SLAM - Visions
8 Tomcraft - Loneliness
9 X-Cabs - Tango
10 Solar Factor - No Return
11 Marco V - Solarize
12 Marco V vs Faithless - God Is A Dj
13 Igor S - Boomerang
14 Redhead - Magic Flight

CD 2 mixed by Benjamin Bates

1 Psycho Radio - In The Underground
2 Man-To-Man - Magic
3 Robbie Rivera - The Hummm Melody
4 Bobby Peru - Ino The Feeling
5 Kut Goldcard and Seishi Ono - The Wrong Party
6 ATFC - Erotik
7 Benjamin Bates - Thin Time
8 Thomaz & Filterheadz - Lazy People
9 Marco Carola - 9th Question
10 Robbie Rivera - Sex
11 Gaetano Parisio - Ritmatica
12 Benjamin Bates - Locked Up
13 VillaNord - Futurescope
14 Taksi - Rohrbruch


Zoals verwacht de versie van Godd Is A DJ......verder ziet de tracklist er heeeel erg lekker uit!!!! vind ik :D
tijs08
quote:
Originally posted by TranceFool

13 Igor S - Boomerang



ja vooral die!!!

WOW wat een TUNE :D
!_PeTrUs_!
Is al gereleased dan?:tongue2 Of is t gewoon info over de CD...

Ben benieuwd...
tango
9 januari issie er

grtz,
TNG
AlFerox
die 9th question van marco carola is gaaf!!

doet me altijd een beetje aan mainx - 88 to piano denken :toothless
Biohazard
Marco V - Solarize

Ik ben benieuwd

:)
TranceFool
quote:
Originally posted by tijs08
ja vooral die!!!

WOW wat een TUNE :D

Jaaaaa dies echt super......draaide die ook op Innercity zelf....die titel zocht ik al een tijdje. Nu weet ik em eindelijk thanx 2 Menno :).
magrec
die benjamin bates cd lijkt me wel leuk...
TimeportE
voor ieder wat wils.. ziet er erg lekker uit, ben idd ook benieuwt naar solarize.. :)
Kakao
Ik ga hem toch maar even halen denk ik, deze cd. Vooral disc 2 lijkt me wel wat, staan zeker een paar lekkere nummertjes op!

Jesse
quote:
Originally posted by TranceFool
Zoals verwacht de versie van Godd Is A DJ..


Had deze eigenlijk niet verwacht, eerder een tweede Damn.Noa actie verwacht...maar zeer tof dat 'ie erop staat!
tijs08
quote:
Originally posted by TranceFool
Nu weet ik em eindelijk thanx 2 Menno :).


die ben ik ook ERG dankbaar!! Verplichte vinyl aankoop!



:D :D :cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement