|
And the winner is.......... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| TimeportE |
keej nu mijn (kortere) beoordelingen over de andere sets (in willekeurige volgorde..
btw heb het een aantal keer over "feel" in een set.. weet nie hoe ik het anders moet zeggen of hoe ik dit beoordeel (sorrie :))
al ferox
de enige echt andere set tussen de andere deelnemers, toen ik je vorig jaar op innecity hoorde praten over "vuile" techno/electro (zo beschreef jij af en toe terence fixmer) wist ik nie echt wat ik er over meost denken.. nou t.. deze mix heeft een aantal tracks, vuiligheid : woeii.. je had de meeste tracks in je set gestopt, maar het mixen ging nog lang niet altijd goed, daar ging het dan ook mis.. wel lekkere opbouw (en pony derin, altijd een plus bij mij ;):D)
basd
mix met niet veel tracks, je liet bijna altijd de nummers helemaal afdraaien (niet dat dat slecht is). mixen is nog nie echt goed maar je bent nog maar kort bezig dus dat was misschien ook wel te verwachten.. tracklist is lekker (aantal juweeltjes der tussen) toch miste ik een beetje de feel in je set
bazz
ben file kwijt, was een van de eerdere die ik deed weet nie meer uit mijn hoofd hoe dat ook al weer zat (vraag maar aan m_peror en magrec, sorrie)
blightly
onze toekomstige vocal trance master :p je begint erg goed met mixen maar dat gaat juist achteruit naar mate de mix vorderd (in tegenstelling tot meeste anderen) en op het einde heb je wel van mij trainwreck of the awards verdient (mesh > underworld) wat beetje jammer is want de rest van de mix bevat misschien af en toe wel wat foutjes maar was zeker niet slecht.. keep it up
freezel
lekkere tracklist, en goed opgebouwd maar miste bij mij de feel ook moet je proberen iets meer verschillende mixtechnieken erop los te laten want voor mijn gevoel gebruikte je meestal dezelfde soort techniek door de set heen (wat wel best goed ging btw :))
jerome
mixen was best wel redelijk (tot goed) en de tracklist was lekker alleen miste ik een beetje feel in de setjes.. maar dat moet goed komen, je was iig goed bezig! :)
markos
zoals magrec al zei het word soms een beetje te "eentonig" of zo komt het een beetje over.. in begin beetje moeite met mixen maar word op het einde steeds beter.. veel onbekende plaatjes (voor mij) die niet genoeg variatie hadden imo..
thesaus
een erg lekkere tracklist (lekkere oudjes :p) maar het mixen was zoals je zelf al zei niet best.. dus daar zou je aan meoten werken :)
dit is mijn oordeel en daar zou moet je het mee doen.. :) |
|
|
| magrec |
| Sorry ik kan niet alle mixen meer voor de geest halen (meeste staan niet meer op mijn pc) |
|
|
| Spinnin Jack |
| quote: | Originally posted by TimeportE
keej nu mijn (kortere) beoordelingen over de andere sets (in willekeurige volgorde..
btw heb het een aantal keer over "feel" in een set.. weet nie hoe ik het anders moet zeggen of hoe ik dit beoordeel (sorrie :))
.......
jerone
mixen was best wel redelijk (tot goed) en de tracklist was lekker alleen miste ik een beetje feel in de setjes.. maar dat moet goed komen, je was iig goed bezig! :)
|
Maakt niet uit, ik heb er wel een idee bij wat je met feel bedoeld.
De feel die ik bij die set had was ook niet echt heel positief :D
Ik zei van de week nog tegen eitje (DJ Bax) Dat ik niet zo'n goede mix had gemaakt.
Ik had ook gewoon m'n eigen stijl moeten draaien, dan was het wel goed gekomen met de feel.. |
|
|
| -=Freezel=- |
| quote: |
freezel
lekkere tracklist, en goed opgebouwd maar miste bij mij de feel ook moet je proberen iets meer verschillende mixtechnieken erop los te laten want voor mijn gevoel gebruikte je meestal dezelfde soort techniek door de set heen (wat wel best goed ging btw ) |
Met mixtechnieken ben ik met je eens. Ik probeerde het "op zeker" met overgangen net als op (computer) gemixte cd's.
Met de volgende competitie, zal ik zeker andere overgangen ertussen door gooien, waardoor het qua feeling een andere mix wordt. Op deze manier is het ook meer "real life"
:) |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by TimeportE
bazz
ben file kwijt, was een van de eerdere die ik deed weet nie meer uit mijn hoofd hoe dat ook al weer zat (vraag maar aan m_peror en magrec, sorrie)
|
slet:D;)
wil eigenlijk wel ff een oordeel van m_peror en magrec, ben zeer benieuwd wat jullie van mijn skills vinden, want buiten dancetrend heeft niemand met een beetje verstand van trance mij ooit horen mixen
Gefeliciteerd Bax!!! |
|
|
| Eye-Riz |
je moet altijd je eigen ding doen!
mensen voelen dat, je kunt dus beter je eigen ding doen voor mensen die van iets anders houden, dan dat doen waar je eigenlijk geen zin in hebt alleen maar omdat de mensen daar van houden...
Ik heb wel eens op een feest gedraaid, waarvan ik wist dat het publiek trance minded was. Ik dus veel blije trance meenemen. Maar daar had ik eigenlijk helemaal geen zin in. Na een tijdje toch meer gedraaid waar ik zelf zin in had (dieper). En ja hoor, de 'vibe' kwam er toen vanzelf. |
|
|
| Cosmic Guy |
| Zijn er ook tracklisten? |
|
|
| Spinnin Jack |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
je moet altijd je eigen ding doen!
mensen voelen dat, je kunt dus beter je eigen ding doen voor mensen die van iets anders houden, dan dat doen waar je eigenlijk geen zin in hebt alleen maar omdat de mensen daar van houden...
Ik heb wel eens op een feest gedraaid, waarvan ik wist dat het publiek trance minded was. Ik dus veel blije trance meenemen. Maar daar had ik eigenlijk helemaal geen zin in. Na een tijdje toch meer gedraaid waar ik zelf zin in had (dieper). En ja hoor, de 'vibe' kwam er toen vanzelf. |
Volgende keer maar eens de jury het lastig maken met een lekker Olaf Basoski achtige mix, lekker swingen :p |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Zijn er ook tracklisten? |
staan wel in die sticky thread |
|
|
| -=Freezel=- |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Zijn er ook tracklisten? |
De mijne:
DJ Freez
01 Indiana - Do You Hear Me (Dino Lenny Remix)
02 Chris Lake - Santiago De Cuba
03 Junkie XL & Sasha - Beauty Never Fades
04 Josh Gabriel - Wave 3 (Original Mix)
05 DJ Tiesto feat Junkie XL - Obsession (Original Mix)
06 Flash - Closing Session
07 Andain - Summer Calling (Airwave Club Remix)
08 Signum feat Katana - Third Dimension
09 Nitromethane - Time To Die (Seraque Mix) |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by DJ Bazz
staan wel in die sticky thread |
denk je nou echt dat mensen die helemaal gaan doorneuzen om te kijken wat de tracklist is? zet 'm gewoon even hier joh! |
|
|
| blighty |
Hi all,
Allereerst gefeliciteerd Bax!! :) Well done! Ik heb verder weinig op te merken op de commentaren. Ik baalde behoorlijk van mijn overgang van Mesh naar Underworld. Ik zat er gewoon 32 beats naast. Stom, maar jammer, volgende keer beter :)
Ik zie editie 2 graag verschijnen :D
Greetings,
Blighty |
|
|
|
|