|
And the winner is..........
|
View this Thread in Original format
| magrec |
DJ BAX
Van harte gefeliciteerd
Na een vrij korte discussie zijn wij (ik, timeporte en m_peror) tot de conclusie gekomen dat jij de beste mix van allle deelnemers hebt gemaakt. Mixtechnisch weinig op aan te merken je kunt goed mixen en de platenkeuze en daarmee de opbouw van de set is in onze ogen uitstekend en er geschikt voor op de dansvloer. De mix blijft boeien.
In deze topic zullen we alle 3 onze top 3 van mixen posten en onze mening over de mixen geven (ook misschien van de mixen die niet in de top 3 zijn beland ;)) |
|
|
| SnuggLe |
En waar te downloaden?
Welke platen zaten erin???
Maggie nu het hele jaar de titel "Dutch TA Mixing Champion" in zijn sig dragen :D |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Maggie nu het hele jaar de titel "Dutch TA Mixing Champion" in zijn sig dragen :D |
Nou ja... het hele jaar... tot aan de volgende Mix Contest dan :p |
|
|
| Kakao |
Gefeliciteerd bax!
Setje zou ik ook wel graag willen horen (hint hint) :) |
|
|
| magrec |
| Voor de set moeten we eventjes heel lief basd aan kijken :p |
|
|
| -=Freezel=- |
Jammer dat ik niet gewonnen heb, maar volgende keer beter!
DJ Bax, gefeliciteerd! |
|
|
| magrec |
Ok dan even mijn persoonlijke mening :)
Over het algemeen gezien vond ik de mixen goed.
De set van markos is gezien de tijd dat hij draaitafels heeft echt niet slecht ik bedoel ik wil hem over een jaar wel weer een keer horen dan komt hij vast wel in mijn top 3 :) Net zoals basd die ook nog maar net draait.
Over de set van markos wil ik dan nog zeggen dat hij iets te vlak bleef. Iets te weinig tempo verschillen waardoor het na een tijdje saai wordt. Ik miste de funky platen een beetje maar goed who am i ;) ga zo door dacht ik :)
Ok mijn top 3
Dj bax
Dj siesta
Dj Spare
3 mixen die niet veel voor elkaar afdoen. De mix van siesta was qua muziek wel het breedst maar miste net dat beetje wat de mix van dj bax wel had.
Zelfs ik luister nog steeds naar de mix van bax terwijl ik trance niet leuk vind maar ik was eigenlijk meteen weg van de mix toen ik hem voor het eerst hoorde.
gefeliciteerd :) |
|
|
| DJ_Siesta |
Bax = Eieregooie toch?
Gefeliciteerd ermee!, ik had ook niet echt verw8 dat ik zou gaan winnen, mede door me rare opbouw:), maja 2e is ook niet slecht!
Ook de jury, THNX voor het jureren, zat toch wat tijd in etc.
Groetjes! |
|
|
| TimeportE |
mmm.. zit nu op andere comp.. maar ik heb van alle deelnemers de sets goed doornomen en elke overgang "gerate" (dat waren idd erg veel rates :D)
ik heb hetzelfde rijtje als magrec..
bax zette een lekkere set neer, de eerste overgang was meteen al prijs. heel goed gedaan en de tracklist en opbouw waren goed, er zat een erg lekkere feel in. en vooral soms de afwisseling van het soort mixen dat je gebruikt is goed.. bij sommige deelnemers kwam het mixen steeds hetzelfde over (zelfde soort techniek) jij wist dit goed te varieren
siesta op het oog rare tracklist maar toch zeer lekker, sommige overgangen van het ene "genre" naar het andere waren verbazend goed. toch is de tracklist je iets te veel geworden vond ik want niet altijd was het mixen super.. feel van de mix zelf was ietsie minder ook dan die van bax
spare had ook goede tracklist, maar mixen kon af en toe wel wat beter.. aantal lekkere plaatjes en de feel was ook lekker.. toch kwam je te kort op de andere 2 dj's voor je..
mm.. de rest doe ik als ik op andere comp zit, pak ik mijn lijstjes derbij.. :) |
|
|
| DanceTrend |
Gefeli Bax, vind t goede keus, mix is top!! :)
Misschien kunnen jullie nog ff van elke mix zeggen wat jullie ervan vonden, zal ws ook wel helpen voor diegene die m gemaakt hebben :) Just a thought.. :D |
|
|
| AFTERNATIVE |
Congratz Ei!
Khoop wel datdie mix nog even op een server gegooit wordt:) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
Voor de set moeten we eventjes heel lief basd aan kijken :p |
Owwwwwwwwww zegt dat dan!
/me sjouwt naar Basd zijn kamer, trekt hem aan zijn oor, duwt hem achter de computer weg en luisterd naar de set van Bax. |
|
|
|
|