|
מזל טוב לנמרוד!
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
מזל טוב לנמרוד!!!
הוא היום בן 18 !
ועדיין הוא תקליטן גבוה מיד
Dj 2 Tall...
:eyespop: :eyespop: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :clown: |
|
|
| ripcurl |
הרגע חזרתי ממנו
איזה גבר הילד הזה
מגיע לו באמת המון מזל טוב!
אוהב אותך נימרוד;) |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by ripcurl
הרגע חזרתי ממנו
איזה גבר הילד הזה
מגיע לו באמת המון מזל טוב!
אוהב אותך נימרוד;) |
היית אתמול אצל רכטר? |
|
|
| Dj-2TaLL |
איזה גבר תודה אחיי!!!!!!!!!
:)
YEAH 18!!!
:):):):) |
|
|
| nesher |
ממממזללללללל טווווובבבבבבבבב
אחשלי!@%@!%@!
:D :D :D :happy2: :happy2: :happy2: :haha: :haha: :tongue3 :tongue3 :crazy: :crazy: :crazy: :tongue2 :tongue2 :tongue2 :toocool: :toocool: :gsmile: :gsmile: :gsmile: :gsmile: :gsmile:
עד 134 |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
היית אתמול אצל רכטר? |
לא אחי
בסוף לא הלכתי
שמעתי השמעת לו דברים והעניים שלו לא יכלו להעצם אחרי זה
;) |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by ripcurl
לא אחי
בסוף לא הלכתי
שמעתי השמעת לו דברים והעניים שלו לא יכלו להעצם אחרי זה
;) |
חחחחח
השמעתי לו כמה דברים חדשים
בעיקר פרוג
junkie xl החדש פשוט ענק
ו
dj danjo and rob styles , katana
אני ינסה איתו לסדר משהו ל
danjo
הופעה בארץ.....כבר ביקשתי ממישהו.. :rolleyes: |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
חחחחח
השמעתי לו כמה דברים חדשים
בעיקר פרוג
junkie xl החדש פשוט ענק
ו
dj danjo and rob styles , katana
אני ינסה איתו לסדר משהו ל
danjo
הופעה בארץ.....כבר ביקשתי ממישהו.. :rolleyes: |
הוא ממש דדלק על
Katana
הוא עושה לי כזה
"מוש השמיע לי כמה דברים חבל"ז, אתה מכיר קאטאנה"
:D |
|
|
| oDrori |
| הרבה מזל טוב נמרוד!!!!!! שנראה אותך פה יותר שוב! |
|
|
| Dj-2TaLL |
מי יתן ונעבור את הבגרות במתמטיקה בשלום
(100-95)
ואז אני יתפנה לדברים אחרים...
כל הסדר יום שלי זה אוכל ומתמטיקה...
אהה ולעזור לברוייטמן עם תרגילים קשים...
:D :D :D |
|
|
|
|