return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מזל טוב לנמרוד!
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
מזל טוב לנמרוד!!!

הוא היום בן 18 !


ועדיין הוא תקליטן גבוה מיד
Dj 2 Tall...

:eyespop: :eyespop: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :clown:
ripcurl
הרגע חזרתי ממנו
איזה גבר הילד הזה
מגיע לו באמת המון מזל טוב!

אוהב אותך נימרוד;)
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by ripcurl
הרגע חזרתי ממנו
איזה גבר הילד הזה
מגיע לו באמת המון מזל טוב!

אוהב אותך נימרוד;)



היית אתמול אצל רכטר?
Dj-2TaLL
איזה גבר תודה אחיי!!!!!!!!!
:)


YEAH 18!!!
:):):):)
nesher
ממממזללללללל טווווובבבבבבבבב
אחשלי!@%@!%@!
:D :D :D :happy2: :happy2: :happy2: :haha: :haha: :tongue3 :tongue3 :crazy: :crazy: :crazy: :tongue2 :tongue2 :tongue2 :toocool: :toocool: :gsmile: :gsmile: :gsmile: :gsmile: :gsmile:

עד 134
ripcurl
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
היית אתמול אצל רכטר?


לא אחי
בסוף לא הלכתי
שמעתי השמעת לו דברים והעניים שלו לא יכלו להעצם אחרי זה
;)
DjChook
מזל טוב אחי
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by ripcurl
לא אחי
בסוף לא הלכתי
שמעתי השמעת לו דברים והעניים שלו לא יכלו להעצם אחרי זה
;)



חחחחח
השמעתי לו כמה דברים חדשים
בעיקר פרוג
junkie xl החדש פשוט ענק
ו
dj danjo and rob styles , katana


אני ינסה איתו לסדר משהו ל
danjo
הופעה בארץ.....כבר ביקשתי ממישהו.. :rolleyes:
ripcurl
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
חחחחח
השמעתי לו כמה דברים חדשים
בעיקר פרוג
junkie xl החדש פשוט ענק
ו
dj danjo and rob styles , katana


אני ינסה איתו לסדר משהו ל
danjo
הופעה בארץ.....כבר ביקשתי ממישהו.. :rolleyes:


הוא ממש דדלק על
Katana
הוא עושה לי כזה
"מוש השמיע לי כמה דברים חבל"ז, אתה מכיר קאטאנה"
:D
MoSH_MaN
כי אין עליו

oDrori
הרבה מזל טוב נמרוד!!!!!! שנראה אותך פה יותר שוב!
Dj-2TaLL
מי יתן ונעבור את הבגרות במתמטיקה בשלום
(100-95)

ואז אני יתפנה לדברים אחרים...
כל הסדר יום שלי זה אוכל ומתמטיקה...

אהה ולעזור לברוייטמן עם תרגילים קשים...
:D :D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement