|
Mwhuuuahhahahahhaahhaha!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| Bellie |
Hahaha ROFL!! :D wie effe wil lachen moet dit effe horen.
Dit zijn 2 vrienden van mij (de eerste genaamd pizza (of ook wel COLD hier in dit forum) had een icq message gemaakt en naar een vriend van ons (Boggle is zn bijnaam) opgestuurd in Chili.Dit moet je horen gewoon.!!
GREETZ!!
P.S. FILES RENAMEN NAAR .WAV!!!!! |
|
|
| Bellie |
| Dit is het antwoordt op de eerste!! hehhe |
|
|
| Cold |
| Neeeeeeeeee....verwijder deze thread ouwe...come on :) |
|
|
| Opti |
| Hahahahahaha, grappig man!!!!!:):):) |
|
|
| Opti |
| welk liedje is dat op de achtergrond eigenlijk?:D |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Cold
Neeeeeeeeee....verwijder deze thread ouwe...come on :) |
Nee ouwe ik del hem nooit!!!
HAHAHAHA is toch lachen man!!!!
GREETZ!! |
|
|
| Bellie |
Volgens mij is dat nr op de achtergrond Chris Liebing - Bossi.Als ik het goed hoor tenminste ;)
GREETZ!! |
|
|
| Dj Lex |
Ja allemaal leuk en aardig, maar ik hoor helemaal nix hoor.
Laterzzz |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ja allemaal leuk en aardig, maar ik hoor helemaal nix hoor.
Laterzzz |
Wel renamen naar .wav...weet nie of je dat gedaan hebt...
Wel lachuh "ouwe" :)... |
|
|
| BlaiR.WitcH |
ik hoor ook niks (?) na het renamen ....
ach ... ben ook hopeloos met computers 8(
rally-ho |
|
|
| michiel |
bij mij werken ze ook niet
niet als .wav en niet als .mp3
klote
later
michiel |
|
|
|
|