return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Mwhuuuahhahahahhaahhaha!!!!!!
View this Thread in Original format
Bellie
Hahaha ROFL!! :D wie effe wil lachen moet dit effe horen.
Dit zijn 2 vrienden van mij (de eerste genaamd pizza (of ook wel COLD hier in dit forum) had een icq message gemaakt en naar een vriend van ons (Boggle is zn bijnaam) opgestuurd in Chili.Dit moet je horen gewoon.!!

GREETZ!!

P.S. FILES RENAMEN NAAR .WAV!!!!!
Bellie
Dit is het antwoordt op de eerste!! hehhe
Cold
Neeeeeeeeee....verwijder deze thread ouwe...come on :)
Opti
Hahahahahaha, grappig man!!!!!:):):)
Opti
welk liedje is dat op de achtergrond eigenlijk?:D
Bellie
quote:
Originally posted by Cold
Neeeeeeeeee....verwijder deze thread ouwe...come on :)


Nee ouwe ik del hem nooit!!!
HAHAHAHA is toch lachen man!!!!

GREETZ!!
Bellie
Volgens mij is dat nr op de achtergrond Chris Liebing - Bossi.Als ik het goed hoor tenminste ;)

GREETZ!!
Dj Lex
Ja allemaal leuk en aardig, maar ik hoor helemaal nix hoor.

Laterzzz
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Dj Lex
Ja allemaal leuk en aardig, maar ik hoor helemaal nix hoor.

Laterzzz


Wel renamen naar .wav...weet nie of je dat gedaan hebt...
Wel lachuh "ouwe" :)...
BlaiR.WitcH
ik hoor ook niks (?) na het renamen ....
ach ... ben ook hopeloos met computers 8(

rally-ho

Remy D
:D leuk
michiel
bij mij werken ze ook niet
niet als .wav en niet als .mp3
klote

later

michiel
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement