|
ש-א-ל-ו-נ-ת ...
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
שאלונת=שאלה קטנה
איך אני מכווץ תמונה לגודל שיהיה בערך של אבתר ?
ובלי איזה תוכנה מסובכת או משהוא כזה
יענו עם האמצעים הקיימים |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by luckystrike
שאלונת=שאלה קטנה
איך אני מכווץ תמונה לגודל שיהיה בערך של אבתר ?
ובלי איזה תוכנה מסובכת או משהוא כזה
יענו עם האמצעים הקיימים |
רוצה לראות משהו מצחיק
בלי קשר
קח כל קובץ
bmp
תן לו סיומת ico
ותראה איזה יופי
רק שהמגה נשאר
=\ |
|
|
| Hell_Copter |
יש לי גם שאלונת
למה אתה כזה גוש קקי?!
אמרנו שהולכים אז למה אתה מבריז יא חיקוי עלוב לקוף |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יש לי גם שאלונת
למה אתה כזה גוש קקי?!
אמרנו שהולכים אז למה אתה מבריז יא חיקוי עלוב לקוף |
חחחחחחחחחחחחחחחחח
LMAO!!!
ככה מורן
אתה יכול לשנות את הסיומת ל
JPG
שאוטומטית מורידה את האיכות ואת הגודל
או שאתה פשוט יכול להקטין ת'תמונה |
|
|
| DjChook |
חחח אבל הוא לא יודע איך !
אתה צריך איזה תוכנה פשוטה לעיצוב גרפי בשביל לעשות את זה הכי פשוט |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by YuVaL
חחחחחחחחחחחחחחחחח
LMAO!!!
ככה מורן
אתה יכול לשנות את הסיומת ל
JPG
שאוטומטית מורידה את האיכות ואת הגודל
או שאתה פשוט יכול להקטין ת'תמונה |
אתה יכול...
לא רצוי וזה גם לא כלכך יעשה כלום אבל אף אחד לא יעצור בעדך...
:D :D :D
בהנחה שיש לך פוטושופ (שכבר כלי סטאנדארטי כיום) פשוט תשמור אותו בפורמט חסכוני יותר...
מומלץ
*.GIF - הכי טוב לכאלה דברים
*.JPG - איכות מעולה אבל גם שוקל הרבה
*.BMP - הכי לא מומלץ סתם לא יעיל |
|
|
| Dj-2TaLL |
בלי להעליב אני לא חושב שאתה אידיוט או משהו אבל אם עדיין זה לא מובן
כנס לפוטושופ או כל תוכנה אחרת, פתח את התמונה...
SAVE AS > ותבחר פורמט רצוי
:) |
|
|
| DjChook |
למה אתה חושב שפוטושופ זה תוכנה חובה ?
מגרסת 6 שלה היא הפכה להיות תוכנה מקצועית מאד שלמשתמש הפשוט ממש מסובך להשתלט עליה
אני ממליץ על
PAINT SHOP PRO
בשביל דברים קטנים שלא צורכים הרבה ידע |
|
|
| MoSH_MaN |
יא מאפנה
תוריד
ACDSEE
לי יש גירסא 5
תעלה תמונה
תלך ל
TOOLS
RESIZE
RESIZE BY PIXELS...
הכי הרבה לאבטר שאתה יכול זה
100X100
ותשמור על
JPG... |
|
|
| coby |
כנס לתוכנה
paint
שבאה עם חלונות
ב Accessories
תעלה תתמונה שלך, תבחר
image - attributes
ותבחר שם איזה גודל אתה רוצה תתמונה
ואז תשמור באיזה סוג קובץ שאתה מחליט
*edit*
אופס גיליתי שזה בעצם לא עובד :) .. אבל גיליתי דרך אחרת
כנס ל
image - stretch/skew
stretch איפה שרשום
תבחר נגיד 10% ברוחב ובאורך , תלוי איזה גודל התמונה
.
תשחק עם זה קצת עד שיצא לך מה שרציתה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
יא מאפנה
תוריד
ACDSEE
לי יש גירסא 5
תעלה תמונה
תלך ל
TOOLS
RESIZE
RESIZE BY PIXELS...
הכי הרבה לאבטר שאתה יכול זה
100X100
ותשמור על
JPG... |
אני מסכים עם מוש פה...
הכי פשוט ונוח
ובליינד שיש לך איי סי די סי בבית...
דרך אגב... גירסה 5 זה ממש חרא... אי אפשר לעבוד איתה
אם אין לך תוריד 3.2 |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by coby
כנס לתוכנה
paint
שבאה עם חלונות
ב Accessories
תעלה תתמונה שלך, תבחר
image - attributes
ותבחר שם איזה גודל אתה רוצה תתמונה
ואז תשמור באיזה סוג קובץ שאתה מחליט
*edit*
אופס גיליתי שזה בעצם לא עובד :) .. אבל גיליתי דרך אחרת
כנס ל
image - stretch/skew
stretch איפה שרשום
תבחר נגיד 10% ברוחב ובאורך , תלוי איזה גודל התמונה
.
תשחק עם זה קצת עד שיצא לך מה שרציתה |
אתה מדבר עם מורן פה אלו
דבר עברית!
:) |
|
|
|
|