return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
ש-א-ל-ו-נ-ת ...
View this Thread in Original format
luckystrike
שאלונת=שאלה קטנה


איך אני מכווץ תמונה לגודל שיהיה בערך של אבתר ?

ובלי איזה תוכנה מסובכת או משהוא כזה
יענו עם האמצעים הקיימים
nesher
quote:
Originally posted by luckystrike
שאלונת=שאלה קטנה


איך אני מכווץ תמונה לגודל שיהיה בערך של אבתר ?

ובלי איזה תוכנה מסובכת או משהוא כזה
יענו עם האמצעים הקיימים


רוצה לראות משהו מצחיק
בלי קשר
קח כל קובץ
bmp
תן לו סיומת ico
ותראה איזה יופי
רק שהמגה נשאר
=\
Hell_Copter
יש לי גם שאלונת
למה אתה כזה גוש קקי?!
אמרנו שהולכים אז למה אתה מבריז יא חיקוי עלוב לקוף
YuVaL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יש לי גם שאלונת
למה אתה כזה גוש קקי?!
אמרנו שהולכים אז למה אתה מבריז יא חיקוי עלוב לקוף


חחחחחחחחחחחחחחחחח
LMAO!!!
ככה מורן
אתה יכול לשנות את הסיומת ל
JPG
שאוטומטית מורידה את האיכות ואת הגודל
או שאתה פשוט יכול להקטין ת'תמונה
DjChook
חחח אבל הוא לא יודע איך !

אתה צריך איזה תוכנה פשוטה לעיצוב גרפי בשביל לעשות את זה הכי פשוט
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by YuVaL
חחחחחחחחחחחחחחחחח
LMAO!!!
ככה מורן
אתה יכול לשנות את הסיומת ל
JPG
שאוטומטית מורידה את האיכות ואת הגודל
או שאתה פשוט יכול להקטין ת'תמונה


אתה יכול...
לא רצוי וזה גם לא כלכך יעשה כלום אבל אף אחד לא יעצור בעדך...
:D :D :D

בהנחה שיש לך פוטושופ (שכבר כלי סטאנדארטי כיום) פשוט תשמור אותו בפורמט חסכוני יותר...
מומלץ
*.GIF - הכי טוב לכאלה דברים
*.JPG - איכות מעולה אבל גם שוקל הרבה
*.BMP - הכי לא מומלץ סתם לא יעיל
Dj-2TaLL
בלי להעליב אני לא חושב שאתה אידיוט או משהו אבל אם עדיין זה לא מובן
כנס לפוטושופ או כל תוכנה אחרת, פתח את התמונה...

SAVE AS > ותבחר פורמט רצוי

:)
DjChook
למה אתה חושב שפוטושופ זה תוכנה חובה ?

מגרסת 6 שלה היא הפכה להיות תוכנה מקצועית מאד שלמשתמש הפשוט ממש מסובך להשתלט עליה


אני ממליץ על
PAINT SHOP PRO
בשביל דברים קטנים שלא צורכים הרבה ידע
MoSH_MaN
יא מאפנה

תוריד
ACDSEE
לי יש גירסא 5

תעלה תמונה

תלך ל
TOOLS
RESIZE

RESIZE BY PIXELS...
הכי הרבה לאבטר שאתה יכול זה
100X100
ותשמור על
JPG...
coby
כנס לתוכנה
paint

שבאה עם חלונות
ב Accessories

תעלה תתמונה שלך, תבחר
image - attributes
ותבחר שם איזה גודל אתה רוצה תתמונה

ואז תשמור באיזה סוג קובץ שאתה מחליט

*edit*

אופס גיליתי שזה בעצם לא עובד :) .. אבל גיליתי דרך אחרת
כנס ל
image - stretch/skew

stretch איפה שרשום

תבחר נגיד 10% ברוחב ובאורך , תלוי איזה גודל התמונה
.
תשחק עם זה קצת עד שיצא לך מה שרציתה

Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
יא מאפנה

תוריד
ACDSEE
לי יש גירסא 5

תעלה תמונה

תלך ל
TOOLS
RESIZE

RESIZE BY PIXELS...
הכי הרבה לאבטר שאתה יכול זה
100X100
ותשמור על
JPG...


אני מסכים עם מוש פה...
הכי פשוט ונוח
ובליינד שיש לך איי סי די סי בבית...
דרך אגב... גירסה 5 זה ממש חרא... אי אפשר לעבוד איתה
אם אין לך תוריד 3.2
YuVaL
quote:
Originally posted by coby
כנס לתוכנה
paint

שבאה עם חלונות
ב Accessories

תעלה תתמונה שלך, תבחר
image - attributes
ותבחר שם איזה גודל אתה רוצה תתמונה

ואז תשמור באיזה סוג קובץ שאתה מחליט

*edit*

אופס גיליתי שזה בעצם לא עובד :) .. אבל גיליתי דרך אחרת
כנס ל
image - stretch/skew

stretch איפה שרשום

תבחר נגיד 10% ברוחב ובאורך , תלוי איזה גודל התמונה
.
תשחק עם זה קצת עד שיצא לך מה שרציתה


אתה מדבר עם מורן פה אלו
דבר עברית!
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement