| Dj Black-Dragon |
אנשיםםםםםםם חזרתי היום מהבסיס שלי אחרי התפרעות קטלנית בכלא
אני חייב לציין שרשמנו היסטוריה..ההתפרעות הראשונה בעופר
לומר את האמת זה היה דיי מפחיד בהתחלה כי כל ה750 עצורים התחילו לצעוק אעללה וואכבר והתחילו לזרוק עלינו אבנים זכוכיות קרשים בוערים ומה לא....
מה שכן כיסחנו אותם יפה יפה
זרקתי 17 רימוני הלם וגז ורוקנתי שני עוזי גזים.. עוזי גז זה דבר עצבני ביותר שזה קוטל אותך ישר אחרי שאתה נפגע מזה
זה גז מדמיע דחוס שברגע שאתה נפגע ממנו זה גורם לבעיות נשימה..הרגשה של צריבה בכל הפנים העיניים שורפות רצחחחח
הקיצר שלחנו 40 עצורים לבית חולים וכך הם ניכנעו לנו
נסכם את זה בכך שזה היה היום הכי פצצתי שהיה לי!!
היה שווה לסגור שבוע בשביל זה |
|
|