return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
התפרעות במחנה עופר
View this Thread in Original format
Dj Black-Dragon
אנשיםםםםםםם חזרתי היום מהבסיס שלי אחרי התפרעות קטלנית בכלא
אני חייב לציין שרשמנו היסטוריה..ההתפרעות הראשונה בעופר
לומר את האמת זה היה דיי מפחיד בהתחלה כי כל ה750 עצורים התחילו לצעוק אעללה וואכבר והתחילו לזרוק עלינו אבנים זכוכיות קרשים בוערים ומה לא....
מה שכן כיסחנו אותם יפה יפה
זרקתי 17 רימוני הלם וגז ורוקנתי שני עוזי גזים.. עוזי גז זה דבר עצבני ביותר שזה קוטל אותך ישר אחרי שאתה נפגע מזה
זה גז מדמיע דחוס שברגע שאתה נפגע ממנו זה גורם לבעיות נשימה..הרגשה של צריבה בכל הפנים העיניים שורפות רצחחחח
הקיצר שלחנו 40 עצורים לבית חולים וכך הם ניכנעו לנו
נסכם את זה בכך שזה היה היום הכי פצצתי שהיה לי!!
היה שווה לסגור שבוע בשביל זה
Sniper
פיי איזה סרטטט אני מקווה שאתה לא ניפגעתת אחי
MoSH_MaN
פייייי

קושיל של האמא שלהם פרימיטיבים

העיקר שאתה בסדר
NaOren
אחיייייי

איזה כיייף לך תאמין לי....

הלוואי אני הייתי שם להרביץ להם גם...

אבל עזוב אותך משטויות לא נראה אתה אמור לרשום כאלה דברים באינטרנט...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NaOren
אחיייייי

איזה כיייף לך תאמין לי....

הלוואי אני הייתי שם להרביץ להם גם...

אבל עזוב אותך משטויות לא נראה אתה אמור לרשום כאלה דברים באינטרנט...


איך ידעתי שאורן יקפוץ ויגיד שהוא היה רוצה להתחלף איתך תוך שניה... :)

עכשיו מי אמר שמצ"ח לא שווה :D

העיקר נהנית אחי.... ;)
Dj Black-Dragon
ומה קשור מצ"ח :)

אין אני אישית נהנתי כמו מלך :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Dj Black-Dragon
ומה קשור מצ"ח :)

אין אני אישית נהנתי כמו מלך :)


אתה לא במשטרה צבאית!?
NaOren
quote:
Originally posted by Hell_Copter
איך ידעתי שאורן יקפוץ ויגיד שהוא היה רוצה להתחלף איתך תוך שניה... :)

עכשיו מי אמר שמצ"ח לא שווה :D

העיקר נהנית אחי.... ;)


גם שאתה מזיין אתה חושב שהייתי רוצה להחליף אותך?

:)
NyKoN
ראסמי אורן גם אני הייתי מחליף איתו

הייתי נכנס לתא של כל אחד מהעצירים ומפוצץ אותו מכות.. חחח זה היה יכול להיות טוב
Dj Black-Dragon
אני כן בשמטרה צבאית אבל לא במצ"ח...

ובקשר למכות עם הערבים
אחרי שפיצצנו אותם אז הם ביקשו להפסיק כי היה צריך לפנות את הפצועים...אז התחלנו להוציא אותם וכולם מפרפרים וראסמי זה היה מפחיד לראות אותם ככה.. כולם פיפרו וחשבתי שאני עוד שנייה רואה אותם מתים
ואז כל מי שפינה אותם..שהם החבושים(חיילים עצורים) הוריד אותם לאזור המפקדה ומזה כיסחו אותם מכות... חבר שלי דפק למפרפר אחד קסדה בראש
אין זה היה משהו עצבני :)

Sniper
חחחחחחחחחחחחחחחחח
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NaOren
גם שאתה מזיין אתה חושב שהייתי רוצה להחליף אותך?

:)


לא הבנתי מה אתה רוצה מהחיים שלי פה?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement