| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by coby
תעלה איזה סיג לאנשהו ברשת... (אני העלתי לנענע)... כנס לפרופייל שלך , כנס לחתימה המתקדמת
תלחץ על הכפתור הזה
img
ותכניס תלינק |
יופי אבל מה חדש?
מה זה כל המשתנים האלה?
CURRENTLY LISTENING TO...
IM SLEEPING...
ובו...
תגיבו על הראשון נו אני צריך פרוייקטים.... |
|
|