|
Obsobs! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
ja tror inte många kommer att lyssna på trance faktiskt :)
så coolt, ja har en tjej i min klass.... hon e kanske.. 33 eller nåt... å tvåbarnsmamma... å ascoooool.. å ja satt å surfade här på TA under en labb på skolan å hon såg det.. å så börja vi snacka trance typ... å ja hade INGEN aning om att HON (som e värsta mammatypen) skulle digga trance.. så klär hon sig skitcoolt me... lite skogstroll över henne.. hehehehhhe :D :D sjukt häftigt..
reveal, ja mena..vem e sipo på bilden? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Glorie
reveal, ja mena..vem e sipo på bilden? |
i steves bild är han längst till höger |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Glorie
ja tror inte många kommer att lyssna på trance faktiskt :)
|
men vi (jag iaf :D) som nästan enbart lyssnar på trance, slutar jag lyssna på musik eller? fan isf... |
|
|
| AC. |
Vi ser ju redan nu
"Trancen är inte vad den en gång brukade vara, tack vet jag den gamla goda tiden..." |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Glorie
ja tror inte många kommer att lyssna på trance faktiskt :)
så coolt, ja har en tjej i min klass.... hon e kanske.. 33 eller nåt... å tvåbarnsmamma... å ascoooool.. å ja satt å surfade här på TA under en labb på skolan å hon såg det.. å så börja vi snacka trance typ... å ja hade INGEN aning om att HON (som e värsta mammatypen) skulle digga trance.. så klär hon sig skitcoolt me... lite skogstroll över henne.. hehehehhhe :D :D sjukt häftigt..
|
får mig å tänka på när jag va nere på saturn return i sthlm...så glider en tjej i kanske 35-40års åldern ner med sin typ 4-5 åriga unge å kollar runt....såg framför mig hur ungen testar kläder sen :p |
|
|
| Aendy |
| Ni som bor i Malmöregionen kan ju kolla in tjejerna som jobbar på Relapse... tror någon arr de någonsin kommer bli vuxna och sluta gå på fester m.m... jag har SÅ svårt att se dem gamla. |
|
|
| SWE_TRANCE |
Jag har mycket svårt att se mig själv lyssna på nåt annat än trance...
Passar liksom inte in i "bilden" öht.
Men man vet aldrig, har man en gång gått ifrån en annan musikstil så finns det säkert risk att man "glider" ifrån trance också... Vilket jag verkligen inte hoppas på!
Jag tror att vissa människor kan hitta "sin" musik och stanna vid den livet ut :)
Min bror som exempel, började lyssna/spela metal.. sen har det vandrat igenom dödsmetal också innan det fastnade på goa/psy. Nu sitter han "där" å pillar med sin dator å synthar 28 år gammal.. :haha: |
|
|
| Vizay |
| jag tror inte att jag kommer sluta lyssna på trance när jag blir äldre....möjligt att jag vidgar mig å lyssnar på annat också men det känns som att trancen är en så pass stor del av mitt liv för att bara droppa hux flux...fast de e klart...man vet ju aldrig med framtiden...klurig jävel den där :p |
|
|
| Glorie |
så fanns ju inte trance när morsan var ung.. :D därför hon inte lyssnar på det å tycker det e skit :(
men vi e ju the late 20th century digital children eller nåt..
kommer bli intressant att se iallafall :) man kanske sätter igång lite Moogwai-Viola när man e 61 eller nåt :D för att få sig en nostalgitripp :):disbelief |
|
|
| SteveTranz4ever |
När hade det tänkt å bli Valborg ?
En annan längtar ju än...
ps.När jag har en biljett i min hand kommer jag hoppa högt av glädje
Får jag inte tag på en biljett kommer jag hänga med & hoppa överbord ds. |
|
|
| Glorie |
snygg animation :D
tufft |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
ps.När jag har en biljett i min hand kommer jag hoppa högt av glädje
Får jag inte tag på en biljett kommer jag hänga med & hoppa överbord ds. |
Så hur är det för "alla" oss som inte bor runt 08-området..
Lär väl inte vara det lättaste att få biljett innan dom tar slut...
Hur fixar man biljett på smidigast sätt altså?? Ska man snacka med nån som bor i sthlm eller kan man betala in på PG.. :rolleyes:
Läste på mondaybar forum att alla biljetterna tog slut första veckan inför "luciakryssen", kommer ju gå åt på en dag eller nåt denna gången.. :(
Läste även att medlemmar får förtur, vilket är en självklarhet...
Men dom räknade med att hälften skulle säljas ut till allmänheten, eller hur blir det? |
|
|
|
|