return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 
Obsobs! (pg. 3)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Så hur är det för "alla" oss som inte bor runt 08-området..
Lär väl inte vara det lättaste att få biljett innan dom tar slut...
Hur fixar man biljett på smidigast sätt altså?? Ska man snacka med nån som bor i sthlm eller kan man betala in på PG.. :rolleyes:

Läste på mondaybar forum att alla biljetterna tog slut första veckan inför "luciakryssen", kommer ju gå åt på en dag eller nåt denna gången.. :(

Läste även att medlemmar får förtur, vilket är en självklarhet...
Men dom räknade med att hälften skulle säljas ut till allmänheten, eller hur blir det?
Det är lika för alla kan man säga oavsett riktnummer ;) Sist ringde jag in... jag tror det är väldigt få som tar sig till silja butiken vid stureplan... jag betalade bara in mina där men beställde genom att ringa silja butiken så fort jag fick reda på att dom var släppta...
Nåt som går väldigt fort i vanliga fall är att ta sig till www.silja.se klicka på kontakta och sen på silja direkt .... då ringer dom upp inom några sekunder... tror inte det iof när dessa biljetter är släppta men jag kommer gå tillväga på alla vis...

Jag kommer tälta utanför butiken och sitta uppkopplad med gprs å lap-top... nääää men nästan... jag kommer boka en hytt sen får man se vem man säljer vidare till...

Dom kommer släppa en del biljetter till allmänheten vad jag har förståt för att hinna få ut med deras flyer som dom inte hann med sist.... på så sätt synns deras sponsorer mer.

.../ Steve
sipowitz
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Det är lika för alla kan man säga oavsett riktnummer ;) Sist ringde jag in... jag tror det är väldigt få som tar sig till silja butiken vid stureplan... jag betalade bara in mina där men beställde genom att ringa silja butiken så fort jag fick reda på att dom var släppta...
Nåt som går väldigt fort i vanliga fall är att ta sig till www.silja.se klicka på kontakta och sen på silja direkt .... då ringer dom upp inom några sekunder... tror inte det iof när dessa biljetter är släppta men jag kommer gå tillväga på alla vis...

Jag kommer tälta utanför butiken och sitta uppkopplad med gprs å lap-top... nääää men nästan... jag kommer boka en hytt sen får man se vem man säljer vidare till...

Dom kommer släppa en del biljetter till allmänheten vad jag har förståt för att hinna få ut med deras flyer som dom inte hann med sist.... på så sätt synns deras sponsorer mer.

.../ Steve

Vadå?!?!?!?!?!?!?!? Nu får du förklara dig!

"jag kommmer tälta utanför butiken och sitta uppkpplad med gprs å laptop... näää men nästan..."

Vadå nästan?!?!?!!! Detta tycker jag är tecken på att du inte verkar ha viljan nog att följa med på nästa cruise när du drar tillbaka ett sånt uttalande så snabbt, du skulle ju låna mitt gprs/wlan kort och allt hade vi ju bestämt.
Dj_ExOn
Jag kommer nog inte lyssna på trance när jag blir äldre!
Det blir nog progressive trance och deep house istället! :p
reveal
sipo, jag tycker att det är läge att du postar den där definitionen på house, som du hade :p
Dj_ExOn
Fan nu när man ser bilderna blir man ju fett sugen! :whip:
Dj_ExOn
quote:
Originally posted by reveal
sipo, jag tycker att det är läge att du postar den där definitionen på house, som du hade :p

Inget dumt hoppas jag! :D
reveal
quote:
Originally posted by Dj_ExOn
Inget dumt hoppas jag! :D

nänä, den var klockren och 100% sann! :haha: :crazy: :stongue: :tongue2 (tolka smileysarna som du vill ;))
sipowitz
quote:
Originally posted by reveal
nänä, den var klockren och 100% sann! :haha: :crazy: :stongue: :tongue2 (tolka smileysarna som du vill ;))

Jag hade nästan glömt av den men med stort hjälp från reveals sida så har den kommit fram igen... housebeskrivningen:
-------------
House: House är jättelångsamt och tråkigt, nästan lika långsamt som hiphop eller reggae. Spelas uteslutande bara på klubbar för homosexuella män. Om man ser en man med sydländskt utseende, slickat hår, kostym, spänniströja och finbyxor och ser jättearg och är jättefull så är det en house-kille. House består mest av konstiga kluckande ljud och kvinnoskrik. En gång när ja va på houseklubb kom det fram en kille och tafsade på mig men då sa jag till honom, -sluta med det där!! men han va full och bara fortsatte.. sånt händer alltid när man går på houseklubbar.

House går i 60-80bpm. När ja dansar till house hinner jag ta 6 steg på varje takt (slå det du!!).
Exempel på houseartister är ricky martin, SVEK, Carl Cox och allting dom spelar på POWER RADIO 106.3.
-----------------
Hehe kommer inte ihåg vilken hemsida jag hittade detta på och kan inte påstå att jag till 200% håller med om allt men nog faen måste man protestera så här anmärkningsvärt när hela svenska scenen består av hosue huse husoue house.....

With a taste of humor :-)

/Martin
Dj_ExOn
Hehe.. roligt! :whip: :D
reveal
hohoh, visst är den slående? :p j/k

Gaby
Nja... det finns house o house ..
det ni beskriver är nog mera coctailhouse...

Jag gav house en chans och nu älskar jag det!
x-dream
Wtf Carl Cox å house....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement