|
Grattis King!!!!!!!!!!!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Nyx |
 |
|
|
| lonne |
Va är det idag du fyller år ???????
Näh, skoja bara....GRATTIS igen och trevlig resa mannen ! |
|
|
| AC. |
| Så det blir inget gratis käk hemma hos dig för alla här på TA då? |
|
|
| Vizay |
| grattis grattis kungen....trevligt å fylla tidigt....själv har man bara 10 månader kvar till 18 :p |
|
|
| WhiteRussian |
Gratulerar!
Nu kan du vara helt säker på att komma in på Daily's på lördagar, vilken vinst va, ;) |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by AC.
Så det blir inget gratis käk hemma hos dig för alla här på TA då? |
Skulle du sett mej i köket skulle du inte vilja äta nånting jag lagat....haha
Tack igen för alla gratulationer! |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by WhiteRussian
Nu kan du vara helt säker på att komma in på Daily's på lördagar, vilken vinst va, ;) |
Så det är NU livet börjar? ;) |
|
|
| AC. |
| quote: | Originally posted by Vizay
själv har man bara 10 månader kvar till 18 :p |
Haha sjävl har man bara 9 månader tills man är 20!
Lillpojken börjar växa upp nu!:gsmile: |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by AC.
Haha sjävl har man bara 9 månader tills man är 20!
Lillpojken börjar växa upp nu!:gsmile: |
ähh gå hem med dej :p |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by AC.
Haha sjävl har man bara 9 månader tills man är 20!
Lillpojken börjar växa upp nu!:gsmile: |
hmm... 10månader kvar... känns inte ett dugg som om att jag går mot 20.. kanske bra det |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by dbl
känns inte ett dugg som om att jag går mot 20.. kanske bra det | Samma här :haha: :crazy: |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Samma här :haha: :crazy: |
lol :haha: :haha: :haha: |
|
|
|
|