return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Grattis King!!!!!!!!!!!!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Nyx
lonne
Va är det idag du fyller år ???????

Näh, skoja bara....GRATTIS igen och trevlig resa mannen !
AC.
Så det blir inget gratis käk hemma hos dig för alla här på TA då?
Vizay
grattis grattis kungen....trevligt å fylla tidigt....själv har man bara 10 månader kvar till 18 :p
WhiteRussian
Gratulerar!

Nu kan du vara helt säker på att komma in på Daily's på lördagar, vilken vinst va, ;)
King of Clubs
quote:
Originally posted by AC.
Så det blir inget gratis käk hemma hos dig för alla här på TA då?


Skulle du sett mej i köket skulle du inte vilja äta nånting jag lagat....haha

Tack igen för alla gratulationer!
King of Clubs
quote:
Originally posted by WhiteRussian

Nu kan du vara helt säker på att komma in på Daily's på lördagar, vilken vinst va, ;)


Så det är NU livet börjar? ;)
AC.
quote:
Originally posted by Vizay
själv har man bara 10 månader kvar till 18 :p


Haha sjävl har man bara 9 månader tills man är 20!

Lillpojken börjar växa upp nu!:gsmile:
Vizay
quote:
Originally posted by AC.
Haha sjävl har man bara 9 månader tills man är 20!

Lillpojken börjar växa upp nu!:gsmile:


ähh gå hem med dej :p
dbl
quote:
Originally posted by AC.
Haha sjävl har man bara 9 månader tills man är 20!

Lillpojken börjar växa upp nu!:gsmile:


hmm... 10månader kvar... känns inte ett dugg som om att jag går mot 20.. kanske bra det

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by dbl
känns inte ett dugg som om att jag går mot 20.. kanske bra det
Samma här :haha: :crazy:
dbl
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Samma här :haha: :crazy:


lol :haha: :haha: :haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement