return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Grattis King!!!!!!!!!!!!!!!
View this Thread in Original format
x-dream
Tänkte bara passa på att önska díg en trevlig födelsedag....

Hoppas att du får en trevlig dag....

*Happy birthday*

:) :) :)
King of Clubs
*Busted* Haha... Tack X-Dream!
Dioxys
hehe, grattis grattis! du tillhör en av dem man alltid avundats :( fyller själv år 1v inna årslutet :P du 1v efter :P
mindshooter
Fan grattis mannen :) hur gammal blir du nu? 14? :p j\k

Hoppas du får en fet dag...
robstar
Happy bday! :D

Bjud oss på lite kaka å läsk! *Utalas med boliviansk brytning*
dbl
GRATTIS MANNEN

skall det vara läsk så skall det vara cola... med whiskey, rom eller vodka i :)

och jag föredrar glass
SteveTranz4ever
GRATTIS KING !!!

Vad fyller han ?


Fyllde själv år för 8 dagar sen på självaste nyårsafton ;)

.../ Steve
King of Clubs
Tack grabbar!! Blir nog en lugn kväll. Att fylla 22 känns inte så märkvärdigt och jag firade igår typ.
Dom bolivianska kakorna är slut tyvärr, men misströsta inte. Det kommer in en leverans från Borås om några dar. Då får ni er fix era junkies. :D

quote:
Originally posted by mindshooter
Fan grattis mannen :) hur gammal blir du nu? 14? :p j\k

Hoppas du får en fet dag...


I wish. Livet var så mycket enklare då. Fan jag börjar känna mej gammal, heh.
Endre

grattis grattis
x-dream
quote:
Originally posted by King of Clubs
*Busted* Haha... Tack X-Dream!


Ingen fara killen....;) ;)

Glorie
Graaaattis...va festligt me födelsedagsfirande :)

22 minsann...där ser man :)
reveal
även jag skickar gratulationer :D
steve får några också ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement