|
drugs.. hot or not?
|
View this Thread in Original format
| BlaiR.WitcH |
Ik blijf gewoon van al die troep af.
Ik heb er helemaal niks tegen, maar het spreekt me zeker ook niet (meer) aan. Ooit nl. wel eens op het punt gestaan om een pilletje te slikken, maar gelukkig niet gedaan.
Ik heb het op die feesten zonder pilletje genoeg naar m'n zin. Ook vind ik het ut risico echt niet waard.
Ik heb een keer 2 maten van me strak zien staan en die gasten waren echt f*cked up.
Een van die gasten die gaat tegenwoordig naar feesten voor de pillen ipv. de muziek.
Hij vind dat strak staan gewoon onwijs relax en gaat dus om dat fijne gevoel weer te krijgen.
Hij heeft het zonder pilletjes gewoon niet meer naar z'n zin.Dat vind ik gewoon zonde.
Zolang je het zonder pilletje goed naar je zin hebt kan je dat spul beter laten liggen.
Van het een komt het ander en voor je ut weet gebruik je het op elk feest dat je komt.
Ben ff benieuwd of de meerderheid nou wel of niet gebruikt.
(heb al zo'n zwart vermoeden ;] )
Rally-ho |
|
|
| Opti |
HOT!:D:D:D
en trouwens, er is al een poll over drugs in dit forum, die had ik toen opgestart, moet je maar ff kijken, die is wat uitgebreider... met meer keuzes |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by BlaiR.WitcH
Ben ff benieuwd of de meerderheid nou wel of niet gebruikt.
(heb al zo'n zwart vermoeden ;] )
Rally-ho |
Dat laat zich idd niet zo moeilijk raden, nee!!! :D |
|
|
| Remy D |
HOT HOT HOT!!!
Drank maakt meer kapot dan je lief is ;) |
|
|
| michiel |
voor mij isset not
later
michiel |
|
|
| Robvef |
Tot nu toe staan de NOT-ters met 4 stemmen voor tegen 2 voor HOT.
Ben benieuwd, als hier echt veel reacties op gaan komen. |
|
|
| -=WVG=- |
| Weer een stem voor NOT erbij van mij...:) |
|
|
| -=WVG=- |
He, das toch vreemd...
tot nu toe 75% not...
en we hebben het hier over NEDERLAND...:)
merkwaardig...! |
|
|
| magrec |
ehm... drugs ik heb wel een biertje buiten staan dat is ook een drugs.....
naja ehm gebruik dan ook alleen alcohol dusse toch maar ook een not voor mij.
ehm nou ik ga mijn biertje weer opzoeken :D
grtz magrec |
|
|
| Remy D |
| Maar op een gemiddeld feest word er tegen de 75% gebruikt of soms nog wel meer.. |
|
|
| Jukx |
HOT
Het is 4 tegen 8 op het moment!
He maar wat versta je eigenlijk onder "drugs"???
Ik begrijp eigenlijk niet wat iedereen zo tegen een pilletje heeft... alcohol is bijvoorbeeld weer wel de normaalste zaak van de wereld terwijl alcohol veel meer doden veroorzaakt dan pilletjes denk ik. Ik zeg niet dat iedereen het maar moet gaan doen, totaal niet. maar ik vind het een beetje raar dat sommige mensen er zo negatief tegen over staan en ook tegenover mensen die af en toe wel is wat gebruiken. |
|
|
|
|