return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
iPod, NetMD Minidisc... other??? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Flotser
גם לי יש איזה נגן שאני לא נוגע בו בכלל,
קניתי אותו בדיוטיפרי לפני איזה שנתיים נראה לי

זה אבל רעיון יפה כזה, יש לו שלט ממש נוח , ויש שמה רדיו טוב, וגם זה מנגן קלטות ויודע להפוך אותם אוטמטי וכל זה,
וכם יש שני כרטיסי
MMC
של 16 מגה,

כאילו זה כרטיסים ממש קטנים בגודל שלהם, אני יכול לקנות כאלה עם יותר
מקום אחסון אבל אין לי כוח למכשיר הזה כבר.
כי התוכנה שלו לא עובדת עם
XP
השתתמשתי בו מספיק

Sansui HS-MP3000
:wtf:
Triple-z
לי יש
Archos Jukebox Recorder 20
20GB
USB 2.0
(יכולת הקלטה (תבוא למסיבות ותקליט תסטים חח
שאתה מחבר אותו למחשב לא צריך שום תוכנה מיוחד אלה זה מוצא אותו בתור הארדיסק נוסף
ואתה יכול להעתיק מה שבא לך לשם ולסדר בספריות והכל כמו האריסק לכל דבר
גם יש קבוצה באינטרנט שמפתחת לארקוס Frimware שזו מערכת ההפעלה של המכשיר
בקוד פתוח והכל ויש מלא שיפורים ודברים חדשים באופן ההפעלה כל הזמן

מה שלא ככה ב- IPOD
שגם יותר יקר

אבל גם לו יש קצת יתרנות נראה לי
ואני לא ממש מכיר את המכשיר הזה או ראיתי אותו

אם יש לך שאלות לגבי המכשיר שיש לי
שאל
www.archos.com
יש דגמים חדשים עם רדיו ודגם עם אפשרות לראות סרטים ולחבר לטלויזיה וכו
ב- DivX יענו
Flotser
סבבה אחי,
ושלום לא ראיתי אתך בפורום עדיין :)

הקטע שהאייפוד,
הוא הרבה יותר קטן מהנגן שלך
הוא ראסמי ממש קטן, קצת יותר גדול ממיניסק!

וגם הוא
firware upgradeed
או אישכלא קוראים לזה, שאתה יכול ללמד אותו פורמטים חדשים

אבל איך אני עצבני על אפל האלה שדופקים כזה מחיר!!

אבל הקטע שאתה אומר שזה מתחבר כמו הארדיסק נשמע ממש סבבה :)
NyKoN
ראסמי הארכוס נשמע טוב

תקשיב אחי
אתה לא יודע על מה אתה מדבר
כשאתה מקליט על 6 שעות וכשאתה מקליט 60 דקות ההבדל כ"כ קטן שלא שומעים אותו בכלל

ממממממש לא שומעים אותו
זה נשמע בדיוק אותו הדבר

ועוד דבר
חברה שלך בטח לא יודעת להשתמש בתוכנה כי אצלי זה עובד מצוין


בכל מקרה
אם זה מה שאתה רוצה
תקנה את האייפוד
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Triple-z
לי יש
Archos Jukebox Recorder 20
20GB
USB 2.0
(יכולת הקלטה (תבוא למסיבות ותקליט תסטים חח
שאתה מחבר אותו למחשב לא צריך שום תוכנה מיוחד אלה זה מוצא אותו בתור הארדיסק נוסף
ואתה יכול להעתיק מה שבא לך לשם ולסדר בספריות והכל כמו האריסק לכל דבר
גם יש קבוצה באינטרנט שמפתחת לארקוס Frimware שזו מערכת ההפעלה של המכשיר
בקוד פתוח והכל ויש מלא שיפורים ודברים חדשים באופן ההפעלה כל הזמן

מה שלא ככה ב- IPOD
שגם יותר יקר

אבל גם לו יש קצת יתרנות נראה לי
ואני לא ממש מכיר את המכשיר הזה או ראיתי אותו

אם יש לך שאלות לגבי המכשיר שיש לי
שאל
www.archos.com
יש דגמים חדשים עם רדיו ודגם עם אפשרות לראות סרטים ולחבר לטלויזיה וכו
ב- DivX יענו


וואלה אח שלי מה המצב?!
תמיד שיש שיחה על זה אתה ואני היחידים שנגיד על הארכוס
זה חתיכת דבר חיה
הבאסה היחידה היא שנניח ואתה קונה את זה והכל טוב ויפה... אם יש תקלות אז זה סרטים כי לתקן בארץ לא ממש אפשר
הארכוס של חבר שלי די עבר תאונה לפני כמה זמן...
תזהרו מאוד... גם בבית קורות תאונות!!
Triple-z
נכון
אבל אני קניתי בארץ בגלל זה ובאמת החליפו לי מכשיר שהיה לי בעיה
זה עולה הרבה יותר בארץ זאת הבעיה
יש בדיוטי פריי נראה לי ואולי הם נותנים אחריות עליו
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Triple-z
נכון
אבל אני קניתי בארץ בגלל זה ובאמת החליפו לי מכשיר שהיה לי בעיה
זה עולה הרבה יותר בארץ זאת הבעיה
יש בדיוטי פריי נראה לי ואולי הם נותנים אחריות עליו


אם אני לא טועה חבר שלי קנה בדיוטי פרי... אולי אני טועה אבל...

אבל בכל מקרה זה סרט לתקן אם אתה קונה בדיוטי פרי........
זה לא רציני האחריות הזאת
Flotser
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אם אני לא טועה חבר שלי קנה בדיוטי פרי... אולי אני טועה אבל...

אבל בכל מקרה זה סרט לתקן אם אתה קונה בדיוטי פרי........
זה לא רציני האחריות הזאת


יש עכשיו אבל את החנויות של סקאל בכל הארץ לא?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Flotser
יש עכשיו אבל את החנויות של סקאל בכל הארץ לא?


אבל כמו שטריפל זי אמר בארץ זה עולה ימבה כסף!!
Flotser
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אבל כמו שטריפל זי אמר בארץ זה עולה ימבה כסף!!


קוף!
דיברתי על האחריות,
חשבתי שאם אתה קונה בדיוטי פרי בסקאל, אתה יכול לגשת לחנות של סקאל בארץ.
לא לקנות שם.

:crazy:

NyKoN
זה לא אותו דבר אחי

בארץ יש את המוצרים אבל עם מס

הקטע של דיוטי פרי זה שזה בלי מס..
Flotser
quote:
Originally posted by NyKoN
זה לא אותו דבר אחי

בארץ יש את המוצרים אבל עם מס

הקטע של דיוטי פרי זה שזה בלי מס..


מה אתם חושבים שאני איזה סתום??

אני יודע מה זה דיוטי פרי, דיברתי על האחריות

טוב לא חשוב,
בקיצור אני חושב שאם אני אקנה בקרוב אז אני אלך על איזה מינידיסק זול
אפשר למצוא
NetMD
בלי כל מיני אופציות נחמדות באיזה 150 דולר

NZ-N1
או איך שלא קוריאם לו נראה מכשיר כזה בן זונה, רק הוא עולה איזה
260 $

או שנאי אחכה עוד שנה ואקנה משהו מאלה הטובים שיש היום
אני מאמין שזה יספק אותי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement