|
iPod, NetMD Minidisc... other???
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
אני ממש רוצה לקנות אחד משניהם,
אני יותר מעדיף כמובן את
ה
iPod
הוא כזה שווה,
כאילו מצידי שיהיה רק 5 ג'יגה, אני לא צריך את היותר גדולים!
יש את זה למישהו?
או בכלל מישהו יכול להמליץ לי על נגן טוב לקנות היום?
אני יודע יש את ה
iRiver
שזה מנגן דיסקים וזה הכי טוב מהסוג, וגם אפשר להשיג את זה באיזה
100$
וזה כלום יחסית...
אבל מה שנאי רוצה עולה בסביבות
300$
גם המיניסקים החדשים האלה
שהם
netMD
נראים לי ממש שווים אבל גם הם יקרים תחת
ולמה אני לא רוצה נגן דיסקים ,
כי אני רוצה שזה היהי קטן ושאני אוכ לללכת עם זה בכיס, או בחדר כושר
...
אנא עיזרו לי להחליט, אולי בכלל כדאי לרדת מזה ולא לבזבז על זה את הכסף?
:crazy: |
|
|
| NyKoN |
לפי דעתי המינידיסק נט אמדי הכי טוב..
משהו מצוין
זה איזה 6 שעות על דיסק אחד וזה מעביר את זה בצ'יק ואתה יכול למלא כמה דיסקים שאתה רוצה ככה
אני חושב שהאייפוד זה רק לאיימק לא?
והוא יותר גדול מבחינה פיזית מהמינידיסק
ואני לא יודע מה זה אייריבר אז אין ביקורת |
|
|
| Flotser |
iPod
זה עכשיו גם לפי סי
ונכון שהוא יותר גדול ממינידיסק, אבל לא יותר מדי גדול
והזה שמתאים לפי סי , גם עשו בו כל מיני שיפורים
בכל מקרה צריך בשבילו חיבור
fire-wire
שמעביר באיזה 4 מגה לשניה
...
מצידי סבבה לקנות כזה חיבור,
כאילו בטוח זה הנגן הכי טוב שיש, אבל לא יודע הוא עולה מלאאא |
|
|
| NyKoN |
יאללללה
אפשר לחשוב
אז תחכה עוד דקה עד שזה יעבור ביואסבי ותאמין לי זה עובר בצ'יק!
מינידיסק הכי טוב
ותחשוב
באייפוד ברגע שאתה ממלא את ה5 ג'יגה שלך או אפילו פחות אתה צריך להתחיל למחוק דברים בשביל להכניס חדשים
במיני דיסק אתה יכול לשים כמה שאתה רוצה! בלי הגבלה! 6 שעות לדיסק..
עזוב
אני לא בא לשכנע אותך..
תעשה מה בראש שלך אחי |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by NyKoN
יאללללה
אפשר לחשוב
אז תחכה עוד דקה עד שזה יעבור ביואסבי ותאמין לי זה עובר בצ'יק!
מינידיסק הכי טוב
ותחשוב
באייפוד ברגע שאתה ממלא את ה5 ג'יגה שלך או אפילו פחות אתה צריך להתחיל למחוק דברים בשביל להכניס חדשים
במיני דיסק אתה יכול לשים כמה שאתה רוצה! בלי הגבלה! 6 שעות לדיסק..
עזוב
אני לא בא לשכנע אותך..
תעשה מה בראש שלך אחי |
טוב אחי דבר ראשון לא הבנת אותי
אני גם מעדיף חיבור יואסבי
זה פאק שצריך לקנות עוד כרטיס לחיבור מהיר, אני רק אומר שלא אכפת לי לקנות אחד כזה
ואם אתה רוצה איכות נורמלית אתה יוכל לשים 2 דיסקים על מינידיסק אחד,
ואז זה יוצא
160
דקות,
שזה בערך 3 שעות
איך אתה יכול להשוות את זה ל
5GB
שזה בערך
4000-4500
דקות!
הכמות אין מה להשוות, שאר הדברים
באמת מינידיסק שווה, ואפשר לוותר לו על הכמות
ואני לא יכול לעשות מה בראש שלי
בשביל זה אני מחפש שמישהו יביא לי מה הוא חושב,
אז תודה!
:wtf: |
|
|
| DjChook |
מה שהרבה אנשים לא מבינים זה את הנוחות שבהקלטת
MD
כאילו , אתה יכול כל החיים שלך להסתובב
לשמוע משהו שבא לך מכל מקור, ולהקליט אותו
ממישהו אחר, מהטלויזיה, ממחשבים, ממערכות, מדיסקוטקים
(מדי פעם חחח)
זה פשוט מושלם
לעומת זאת יש לך נגן שאתה תקוע איתו והוא לא ממש נייד, למה אתה יכול להשתמש בו רק במחשב שלך...
מה שכן גם שלדעתי בעתיד הקרוב אנחנו נראה את הנגנים האלה נעלמים בגלל זכויות יוצרים
כמו למשל הנגן של אורן, המכשיר הזה של סוני
התוכנה שהוא בא איתה היא נגד פירטיות, ככה שהשירים מקודדים שאי אפשר להקליט אותם מהמכשיר למחשב אחר חוץ מהמחשב ששמו אותו עליהם
יעני זה סתם מעצבן...
קיצור
אני הייתי הולך עם ה
NETMD |
|
|
| Flotser |
דבר ראשון אחי
לצערי כמו שהבנתי במינידסקים החדשים
NetMD
איאפשר להקליט מכל מקום , או שזה טעות שלי
וגם הבעיה הזאתי עם הזכויות יוצרים זה בעיה עם ה
netMD
שעובד רק עם איזה תוכנה מזויינת של
Sony
והיא עושה לפעמים בעיות
ידידה שלי אני יודע ניסתה לשים שמה שיר,
אבל זה לא נתן לה, אז היא הורידה גרסה אחרת
וזה עבד....
אז לך תדע איך זה יהיה עוד שנתיים
וכין..... אתה צודק בעקרון,
אשכי קשיש לכל פטיש |
|
|
| DjChook |
ת'אמת חשבתי על זה רק אחרי שכתבתי הכל ש
MD
זה בעצם סוני, אז הם בטח גם דפקו שם איזה הגנה
וזה סאקס
תשמע אני לא יודע מה להגיד לך שהכי טוב
אבל ההארדיסקים האלה הם נראה לי מיותרים
זה כמו שלי יש 1000 שירים במחשב כרגע שנשבע לך שאני שומע 10 |
|
|
| Flotser |
:)
אני שומע קצת יותר מ10
גם אני חושב שההארדיסקים זה סתם מיותר
אבל ה
iPod
זה משהו סוף
אני רוצה את הזה עם ההארדיסק הכי קטן של 5
והמכשיר הוא באמת קטן יחסית, וממש נוח שמה להעביר בין שירים,
ראיתי כזה סירטון עליו מאיזה תערוכה כששיעמם לי
אוף, קיוויתי יש את זה למישהו ממכם |
|
|
| DjChook |
אני בעיקרון גונב לאורן את ה 64 מגה
או משתמש בנגן אמפי הפרימיטיבי שלי חחח שונא אותו
למכירה
נגן אמפי3
D'music - PINE - sm300T
כל הקונה יזכה בערכת סידים ואולי גם בנשיקה עם הוא ישלם על המשלוח
המחיר גמיש ועומד כרגע על 1000 שקלים חדשים
אני מוכן להחליף אותו באחד מה
IPOD
למינהם |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני בעיקרון גונב לאורן את ה 64 מגה
או משתמש בנגן אמפי הפרימיטיבי שלי חחח שונא אותו
למכירה
נגן אמפי3
D'music - PINE - sm300T
כל הקונה יזכה בערכת סידים ואולי גם בנשיקה עם הוא ישלם על המשלוח
המחיר גמיש ועומד כרגע על 1000 שקלים חדשים
אני מוכן להחליף אותו באחד מה
IPOD
למינהם |
סבבבבההה אחיי גם חבר שלי רוצה להחליף את שלו אני ידבר איתו אבל אני לא מאמין שהוא ירצה אחד כמו שלך:(:(:(:(:(:( |
|
|
| DjChook |
DAMN
תגיד לו שזה טוב
שיש לו בולם זעזועים (חחח)
שיש שלט (חחח)
שהכפתורים עובדים (חחח) |
|
|
|
|