|
Iedereen moet nu achter zn pc vandaan en naar buiten!!! Het is té mooi weer!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| michiel |
Hup, allemaal weg hier en lekker buiten spelen
hoei! Yessssss wat een on-Nederlands mooi weertje!!
later
michiel |
|
|
| Dj Lex |
ja idd het is gvd gewoon 30 graden in mijn achtertuintje, niet normaal meer joh, maar ik kom net van buiten en checkte ff me download.
Laters |
|
|
| michiel |
k dan, ik dus ook
maar ik ga nu weer terug
later
michiel |
|
|
| Henkie_henk |
Ik ga lekker binnen zitten! feesten in zwolle!! weeekend!!
Ict opdracht ophoeren ermee! ole ole |
|
|
| -=WVG=- |
Je hebt gelijk ja...
Ik was net ff een balletje aan het hooghouden buiten...
tjongejonge zelfs dat was al zweten zeg...pffff
Ik ga maar weer ns buiten zitten denk ik...
Genieten van de zon...
Voor zo lang het duurt...:) |
|
|
| Dj Lex |
ja joh het is gewoon buiten bijna niet uit te houden zo warm.
En binnen bij mij is het lekker koel, dus zit ik lekker ff binnen
Latersss |
|
|
| Remy D |
| Ik moet ff wachten op een vriend van mij en dan gaat ik lekker een CORONA halen in de stad en gister was ik naar het strand en ik ga er morgen ook weer heen :):):):D:D:D:D:D:D |
|
|
| Robvef |
STEKKELTJE EIKELS, IK MOET G*ODVERD*MME TOT 5 UUR BINNENBLIJVEN OM DIE KUTTELEFOON OP TE NEMEN. IK WIL NIET WERKEN, IK WIL NAAR BUITEN WHOOOOAAAAH
Veel plezier buiten. Ik ga ontslag nemen en wel nu. Kan ik ook lekker naar buiten toe.
Greetz |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Robvef
STEKKELTJE EIKELS, IK MOET G*ODVERD*MME TOT 5 UUR BINNENBLIJVEN OM DIE KUTTELEFOON OP TE NEMEN. IK WIL NIET WERKEN, IK WIL NAAR BUITEN WHOOOOAAAAH
Veel plezier buiten. Ik ga ontslag nemen en wel nu. Kan ik ook lekker naar buiten toe.
Greetz |
Haha verschil moet er wezen ;) |
|
|
| Robvef |
Ach jullie zullen er ook keer aan moeten geloven. Jullie hebben nu nog geluk. Maar eens zal de dag komen dat jullie ook in een kantoortje zitten zonder airco (ik gelukkig met airco.) Dan denken jullie aan al die mensen die nu lekker buiten in de zon zitten en een lekker koel pilsje zitten te drinken.
Ik BAAAALLLL!!!!!!!! En morgen weer werken he. |
|
|
| Dj Lex |
Ik ga buiten werken voor mij geen kantoorbaantje. Vervelend in de winter gedweldig in de zomer.
Mzzl |
|
|
| Bellie |
Haha ik zit nu weer binnen achter de comp (van mn werk).Maar heb net van 13:00 tot 16:00 moeten koerieren.Echt zwaar relaxed.Raampie open,zonnebril op,Mauro Picotto op.AAAAA heerlijk.Straks effe op de kermis rondzwerven.En 's avonds lekker zuipen op terrasje ofzo.
Damn als NL altijd zon lekker weertje had was NL echt het vetste land op aarde.Trance Nation #1,Je mag wiet roken (legaal).HOLLAND RULEZ (in de zomer :D )
GREETZ!! |
|
|
|
|