return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Blackhole presents:
View this Thread in Original format
arjoderoon


Vrijdag 24 Januari 2003
BLACK HOLE LABEL NIGHT
DJ's: DAZZLE, Cor Fijneman en Ton TB.
LJ: Lars
Op vrijdag 24 januari slaat het Black Hole label hun kamp op in The Palace. Na het succes van de Outstanding Tour zal Cor Fijneman samen met Dazzle en Ton TB laten horen waar het label Black Hole voor staat.
Aanvang 23.00 uur
Voorverkoop bij Plato en bij The Palace


nog ta-ertjes die daar heen gaan?
SnuggLe
Hmm..hmm..ik twijfel. Even kijken of ik iemand mee kan krijgen hier. BasD bijvoorbeeld. Even checken, ik zie nog.
DJ Bazz
ik ga niet, heb er geen tijd voor.
tijs08
lijkt me een gaaf feestje..

zal alleen wel weer veeel te vol komen te zitten

Wel een mooie gelegenheid om

EN venus EN Cried to dream (Cor remix) te horen

en khoorde hem vandaag zeggen dat hij bezig was met een remix van DT8 - Destination... die zou ik echt wel ff willen horen!!
arjoderoon
maar ja. who knows. lijkt me wel gaaf feest. heb tot nu toe alleen tiesto nog maar live gehoord. en weet dan ook gelijk wat ik van itwt 008 kan verwachten :)
total woot
nog geen idee of ik ga, maar er kunnen zowiezo wat ppltjes crashen hier, palace is vanaf hier 3 min lopen (en dan loop je langzaam :D)


khoor/lees t wel


Grtz
WooT
arjoderoon
quote:
Originally posted by total woot
nog geen idee of ik ga, maar er kunnen zowiezo wat ppltjes crashen hier, palace is vanaf hier 3 min lopen (en dan loop je langzaam :D)


khoor/lees t wel


Grtz
WooT

eikel. ik zit in "zattemodus" nog kwartier op de fiets (moet naar helpman)
dr zitten hier nog een heel swikje ppltjes uit grun dus k ben benieuwd... k had tijd geleden nog over met iemand die zou wel komen als armin kwam, maar goed, cor, dazzle en ton tb is toch ook goeD???
eieregooie
Neuh... te ver weg...
total woot
t moet toch lukken om wat ta's hierheen te krijgen? (wij reizen altijd dat kloteeind naar de randstad :s)
wieba doedelzak
ik ben wel aanwezig maar ik zou niet zo aanwezig zijn in de feestvreugde. ik werk daar namelijk

total woot
waar? palace? garderobe? bar? draaien :)?
wieba doedelzak
ik werkt daar als glazenhaler, je moet toch ergens je vinyl van kunnen betalen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement