|
trance4ever or not ? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| AC. |
tja... Vad ska man säga... Var inte länge sedan jag tröttnat på trance mer eller mindr eoch trillat på vågen av indiepop...
Dock har jag fått ge av min framfart i indie världen pga av insyns birst i scenen, till förmån för den mera psykadeliska trancen och inte minst technon... |
|
|
| JayBee |
hmmm jag misstänker att man kanske tycker det är jobbigt när man är äldre med musik som har högt tempo och sånt. klassisk musik har ju funnits i många hundra år men är fortfarande populärt bland äldre.. kan knappast säga att det är från deras tid. tyvär så tror jag nog att när man blir typ 50 så tycker man att man får magsår och ont i öronen av "trance" :)
bara en tanke. |
|
|
| St_Andrew |
| jag tror man kommer tröttna på en viss sorts trance, den lite hårddare. Men musiken utvecklas ju hela tiden o det vi tycker e hårt idag tycker vi nog inte e det om 20 år (det fanns en tid då även mozart var hård :P) så det e nog svårt att säga... jag tror jag kommer ha svårt att gå över och börja lyssna på "musik" som mestadels bygger på texter o sång och inte är elektronisk... Jaja tiden får utvisa saken =) |
|
|
| dbl |
jag kommer säkert lyssna på klassisk musik när jag blir äldre... eller liknande saker... typ sarah brightman (lyssnar redan nu en massa :))
gillar låtar med gitarr i.... ska dock inte vara vocals och sån skit i.... för er som spelat silent hill 2 och vet va "theme of laura" e för låt så e den hel bra... kanske kan ta och uppa den om nån vill höra... hel skön låt att relaxa till typ.
men gitarr e alltid trevligt... piano kan också vara riktigt skönt.. speciellt lite klassiskt lagda slingor :)
hmmm... kanske börjar bli gammal
*springer och kollar efter gråa hårstrån* |
|
|
| Glorie |
nån som känner till en låt som heter "Prisoner of your love" den kanske var poppis 95 eller nåt? me en mörk tjej som sjöng.. men ja kommer inte ihåg va hon hette.. å de e inte en låt me yngve malmsteen eller mariah carey som enbart finns att uppbringa...
NÅN måste ju komma ihåg den.. ja kan inte va den enda.. :)
går inte att söka på nåt filbytarprogram heller.. har provat det..
tack för svar!!! |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
nån som känner till en låt som heter "Prisoner of your love" den kanske var poppis 95 eller nåt? me en mörk tjej som sjöng.. men ja kommer inte ihåg va hon hette.. å de e inte en låt me yngve malmsteen eller mariah carey som enbart finns att uppbringa...
NÅN måste ju komma ihåg den.. ja kan inte va den enda.. :)
går inte att söka på nåt filbytarprogram heller.. har provat det..
tack för svar!!! |
kan det ha varit Tania Evans????
från 97 |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by dbl
kan det ha varit Tania Evans????
|
Stämmer!!! :)

hoho... va seriös ja e :D |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
Stämmer!!! :)

hoho... va seriös ja e :D |
VARSÅGOOOOOD JENNY :) |
|
|
| Kongo_kim |
| Jenny och Daniel sitter i ett träd osv osv ;) :rolleyes: |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Jenny och Daniel sitter i ett träd osv osv ;) :rolleyes: |
hehehe :P :):gsmile: |
|
|
| Dj_ExOn |
| quote: | Originally posted by fruktsoppa
Genre
och nej, det tror jag inte.. man(ni) kommer förmodligen byta till lugnare musik iaf.. lägre bpm och softare toner.. |
Redan gjort.
Jag kommer aldrig återvända till 140 bpm! :D |
|
|
|
|