|
*** Ik de irritantste Member :D :D ** (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Odyne |
| quote: | Originally posted by Optimus
ik knuffel alleen met dieren en vrouwen
en sommige TA's |
en vrouwelijke TA's dan :p :D |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
hey TranceZoner...
zal ik dat bruine holletje van je ff flink komen uitwonen ???? |
Jah, lekker :eyes: :eyes: :confused: :toothless
Jammer, meeeeen ik was mijn holletje elke dag goed , duzz weinig bruins te beleven :D:D |
|
|
| magrec |
Beste trancezoner trek je niks aan van deze nare mensen op het forum.
Ga gezellig naar dit forum is vast wel iets meer van jouw niveau.
Om naar het forum te kunnen gaan klik HIER
het spijt me echt van al die zielige berichtjes tegen je.
Het ligt echt niet aan jouw hoor. |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by Optimus
zouden paters ook nonnen enzow misbruiken? |
Is daar dan misschien eindelijk een vredesverdrag tussen de Israeli's en de Palestijnen??? |
|
|
| Optimus |
| en de vrouwelijke TA's knuffel ik ook natuurlijk:D |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by Optimus
toen ik langs "kwam" werd het Trancezoner even iets teveel...

een tissue was snel gepakt |
Whoa als ik er zo uit zag, mneeeeen, TSJEEZ
Trouwens als dat jou smakje iz, Optimus, dan ben ikbang dat je onvruchtbaar bent... Lekker een vredespijpie roken??
(of ga je nu zeggen: 'Nee ik rook niet.. later pater..'
Kom op mensen, life is hard enough....
SHIBBY |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by magrec
Beste trancezoner trek je niks aan van deze nare mensen op het forum.
Ga gezellig naar dit forum is vast wel iets meer van jouw niveau.
Om naar het forum te kunnen gaan klik HIER
het spijt me echt van al die zielige berichtjes tegen je.
Het ligt echt niet aan jouw hoor. |
Die laatste zin(zie boven)... Toch een beetje jammer.. 'Jouw' moet zonder 'w', maar goed.. Fox Kids is niks voor mij.. Helaaz... Toch begint het er nu bar slecht voor mij uit te zien :confused: :confused: :o :whip: :conf: :haha: :crazy: :eyespop: :tongue3 |
|
|
| jploveparade |
| quote: | Originally posted by Optimus
zouden paters ook nonnen enzow misbruiken? |
Tuurlijk. Nonnen hebben namelijk ook een kruis :o |
|
|
| DJ_Massive |
| Optimus.. lekker sletje van me... duik eens onder tafel jongen :P |
|
|
| -=Freezel=- |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Die laatste zin(zie boven)... Toch een beetje jammer.. 'Jouw' moet zonder 'w', maar goed.. Fox Kids is niks voor mij.. Helaaz... Toch begint het er nu bar slecht voor mij uit te zien :confused: :confused: :o :whip: :conf: :haha: :crazy: :eyespop: :tongue3 |
Helaas is toch echt met een "s". Jammer joh!
[ace ventura mode] LO-O-SE-ER [/ace ventura mode]
:D :D |
|
|
| DJ_Massive |
Trancezoner: jongen.. kom eens op irc, efnet server en dan #taforum..
koooommaaar kommaar kommaar ;) |
|
|
|
|