return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
*** Ik de irritantste Member :D :D ** (pg. 2)
View this Thread in Original format
Odyne
quote:
Originally posted by Optimus
ik knuffel alleen met dieren en vrouwen

en sommige TA's


en vrouwelijke TA's dan :p :D
TranceZoner
quote:
Originally posted by DJ_Massive
hey TranceZoner...

zal ik dat bruine holletje van je ff flink komen uitwonen ????


Jah, lekker :eyes: :eyes: :confused: :toothless
Jammer, meeeeen ik was mijn holletje elke dag goed , duzz weinig bruins te beleven :D:D
magrec
Beste trancezoner trek je niks aan van deze nare mensen op het forum.
Ga gezellig naar dit forum is vast wel iets meer van jouw niveau.


Om naar het forum te kunnen gaan klik HIER

het spijt me echt van al die zielige berichtjes tegen je.

Het ligt echt niet aan jouw hoor.
TranceZoner
quote:
Originally posted by Optimus
zouden paters ook nonnen enzow misbruiken?



Is daar dan misschien eindelijk een vredesverdrag tussen de Israeli's en de Palestijnen???
Optimus
en de vrouwelijke TA's knuffel ik ook natuurlijk:D
TranceZoner
quote:
Originally posted by Optimus
toen ik langs "kwam" werd het Trancezoner even iets teveel...



een tissue was snel gepakt



Whoa als ik er zo uit zag, mneeeeen, TSJEEZ

Trouwens als dat jou smakje iz, Optimus, dan ben ikbang dat je onvruchtbaar bent... Lekker een vredespijpie roken??

(of ga je nu zeggen: 'Nee ik rook niet.. later pater..'

Kom op mensen, life is hard enough....
SHIBBY
TranceZoner
quote:
Originally posted by magrec
Beste trancezoner trek je niks aan van deze nare mensen op het forum.
Ga gezellig naar dit forum is vast wel iets meer van jouw niveau.


Om naar het forum te kunnen gaan klik HIER

het spijt me echt van al die zielige berichtjes tegen je.

Het ligt echt niet aan jouw hoor.


Die laatste zin(zie boven)... Toch een beetje jammer.. 'Jouw' moet zonder 'w', maar goed.. Fox Kids is niks voor mij.. Helaaz... Toch begint het er nu bar slecht voor mij uit te zien :confused: :confused: :o :whip: :conf: :haha: :crazy: :eyespop: :tongue3
jploveparade
quote:
Originally posted by Optimus
zouden paters ook nonnen enzow misbruiken?


Tuurlijk. Nonnen hebben namelijk ook een kruis :o
Optimus
http://www.iosninja.net/development3/pic/fag.foo?text=TranceZoner
DJ_Massive
Optimus.. lekker sletje van me... duik eens onder tafel jongen :P

-=Freezel=-
quote:
Originally posted by TranceZoner
Die laatste zin(zie boven)... Toch een beetje jammer.. 'Jouw' moet zonder 'w', maar goed.. Fox Kids is niks voor mij.. Helaaz... Toch begint het er nu bar slecht voor mij uit te zien :confused: :confused: :o :whip: :conf: :haha: :crazy: :eyespop: :tongue3


Helaas is toch echt met een "s". Jammer joh!

[ace ventura mode] LO-O-SE-ER [/ace ventura mode]
:D :D
DJ_Massive
Trancezoner: jongen.. kom eens op irc, efnet server en dan #taforum..

koooommaaar kommaar kommaar ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement