return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
*** Ik de irritantste Member :D :D ** (pg. 6)
View this Thread in Original format
TranceZoner
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Ik denk dat Trancezoner hier wel een record heeft: 4 pagina's in amper een half uur!

T forum leeft dus wel!

En nu ga ik naar de kroeg

Later .....:D


Cosmic Guy RULES! CG 4 PRESIDENT :D:D:D

Owja, Optimus, vredespijpie roken?? :D:D:happy2: :haha: :toocool: :eyespop: :) :D ;)

Trouwens ik heb echt een record, SHIBBY
Tsjeez, ik ben vet moe, ga zo filmpie kijken: 'The Untouchables'
Nog een keer voor de fans: MOI MIJONG, dat is gewoon VET en voor mensen met een zachte 'G', leuk dat jullie Rene geholpen hebben, heb gister de documentaire gezien en hier in Groningen hadden we hem wel geholpen.. 'Ja toen ik eindelijk in wilde grijpen, was het gevecht al voorbij' Losersssss!!!!!!!! LATER PATERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Chicane
/me pakt een kopje koffie erbij met een stroopwafel...

zow mensen, wat heeft de AEX vandaag gedaan?
New Wave
quote:
Originally posted by DJ_Massive
GADVER TIM SNORKELHOER@!




Okee, ik heb het al jullie al jaren willen zeggen.
Maar NU kom ik uit de kast.
Dit ben ik:
Sorry dat ik me voor iemand ander voor deed.
Komtie! niet schrikken :(




























Odyne
I love deze thread :toothless
Flipper01

Wat had je nou hè??
DJ_Massive
quote:
Originally posted by Odyne
I love deze thread :toothless


i love mijn lekkere snorkeltje nieuw weef! :rolleyes:
Optimus
quote:
Originally posted by New Wave
Okee, ik heb het al jullie al jaren willen zeggen.
Maar NU kom ik uit de kast.
Dit ben ik:
Sorry dat ik me voor iemand ander voor deed.
Komtie! niet schrikken :(































maarreee, wie is die jongen dan die altijd meegaat naar Nexus enzo??:conf: :conf:
Chicane


Bron

Ziet er goed uit, lekker weertje :D
TranceZoner
Goed, er zijn dus veel fans van dit draadje, maarja

MAG IK EINDELIJK OOK OP DE DUTCH TA MAP PLS??:D :D :rolleyes: :D ;) :disbelief :thepirate :gsmile: :) :)


Hoelang gaat deze recordpoging nog door?? C'Mon Kids KEEP IT GOIN'
MAKE THE COOKIEMONSTER PROUD!!!!!!!!!!!!!!

I hate Bob de Bouwer, bij de weg.........

'And When He gets to heaven, To Saint Petre he will tell: 'Let me in, I've served my time in hell....'
moi mijong
:D ;)
jploveparade

Flipper01
quote:
Originally posted by TranceZoner
MAG IK EINDELIJK OOK OP DE DUTCH TA MAP PLS??:D :D :rolleyes: :D ;) :disbelief :thepirate :gsmile: :) :)

Ja hoor.. moet je alleen in de juiste thread vragen.

quote:
Originally posted by TranceZoner
I hate Bob de Bouwer, bij de weg.........

Je moet alleen wel heel lief vragen of je erop mag eikel! Bob de Bouwer is een held!! Tenminste iemand die werkt voor z'n geld en de mensen voorziet van prachtige wegen!!
kolkiewolkie
ik weet niet wat er met me aan de hand is, maar ik MOET en ZAL dit gewoon even posten, ik weet dat het niet lief is, zelfs gemeen, maar ik KAN het gewoon niet laten:



[edit] leuk genoeg geweest, pak de link in optimus zn post maar :) [/edit]

ik geef hierbij de moderators trouwes meteen toestemming om hem te veranderen, ik weet het is kinderachtig, ik weet het is gemeen maar ik MOEST dit gewoon even doen :tongue2 :haha: :crazy: :stongue: :tongue3 :eyespop: :happy2: :p

mod:
OK, kijken of je t nu nog zo leuk vind ;)

ik:
dit was te verwachten :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Privacy Statement