|
What's the deal met Sensation!!!???
|
View this Thread in Original format
| HaZZa |
Ik heb net ff deze thread gelezen:
http://www.tranceaddict.com/forums/...p?threadid=8306
en ik ben toch enigzins wel verbaasd...Niets anders dan slechte kritiek...Hmmm ik mag er absoluut niet over oordelen, maar (en sorry dat ik het dan zeg) ik was wel van plan om heen te gaan. Ik was vorig jaar op Innercity (30-12-2000) en ik moet je zeggen dat ik de tijd van mn leven heb gehad. OK, innercity is wat anders, maar toch ID&T... Kenne mensen hier ff op reageren, dan weet ik ook of ik heen moet (al denk ik dat ik na het lezen van die thread al niet eens meer heen wil....)
Peace Out |
|
|
| Robvef |
Wij gaan je niet tegen houden als je gaat. Zijn we hier ook niet voor. Het zijn de meningen van ieder individueel persoon hier.
Ik zelf zou eerst ook gaan, ben nu een beetje aan het twijfelen.
Misschien als je gaat, heb je de tijd van je leven, misschien ook niet. 8 juli zullen we het weten.
The choice is up 2 U |
|
|
| Remy D |
| Hé ik ga wel gewoon hoor. :) |
|
|
| Mysteric |
| me 2....never been any doubt |
|
|
| Robvef |
De kogel is door de kerk. Ik ga ook. Had het immers beloofd aan vrienden. Maandag kaartjes halen. We zullen op 8 juli weten wie er gelijk had.
En dan niet op elkaar gaan schelden he. |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Robvef
De kogel is door de kerk. Ik ga ook. Had het immers beloofd aan vrienden. Maandag kaartjes halen. We zullen op 8 juli weten wie er gelijk had.
En dan niet op elkaar gaan schelden he. |
Je moet bij dit feest gewoon niet zozeer voor de muziek gaan, maar gewoon meer voor het evenement en dan ben ik er van overtuigd dat het gewoon onwijs gaaf wordt!
Der zullen in ieder geval wel veel van die jonge geile meisjes rondlopen!!!! :D |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Jukx
Je moet bij dit feest gewoon niet zozeer voor de muziek gaan, maar gewoon meer voor het evenement en dan ben ik er van overtuigd dat het gewoon onwijs gaaf wordt!
Der zullen in ieder geval wel veel van die jonge geile meisjes rondlopen!!!! :D |
DAT VERANDERT DE ZAAK !! ;) |
|
|
| Dwingo |
Hockeytrutjes van een jaar of 12 maken mijn avond niet goed. De aankleding van de zaal ook niet.
Als je niet puur voor de muziek gaat kan je er zeker een geschikte avond hebben: de locatie is prachtig, het aantal mensen enorm en de aankleding altijd uitstekend. Voor mij is het alleen zo dat als de muziek de moeite niet waard is, is het feest dat ook niet. |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Jukx
Der zullen in ieder geval wel veel van die jonge geile meisjes rondlopen!!!! :D |
Héhéhé dan ga ik ook! Lekker neukeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!
:D ;) :) hmmmmmm |
|
|
| Miss Proximus |
Maar ff serieus: ik ben t eens met Dwingo! Wat is een houseparty zonder goeie housedj's?
Zo'n speciaal fest als Sensation verdient echt een speciale line-up! Ik had zo gehoopt dat Paul Oakenfold zou komen!:(
Volgens mij heeft ID&T gewoon de goedkoopste dj's en de duurste kaartjes genomen! En over de drankenomzet: die is voor Verhaaf Partycatering, en niet voor ID&T!! |
|
|
| raoel |
nou ik wou vorig jaar wel gaan maar toen is het er niet van gekomen, dus wou ik dit jaar. Maar na het zien van de line-up ga ik niet meer. Mensen die van trance houden moeten gewoon gaan.
De meeste leden van deze site houden van de wat meer hardere muziek (net als ik) dus zullen er veel niet gaan.
Ik ga dit jaar wedereom naar IMPULZ (deze keer 10 min fietsen GEWELDIG) E3 strand eersel
kortom
mensen die van soft trance houden hebben waarschijnlijk een supervette avond/nacht maar het is zeker niet te vergelijken met vorig jaar.
Het wordt wel zo'n soft feestje wat eigenlijk niet bij ID&T past maar het zal toch wel weer slagen en de pers weer boven op zit maar de echte party gangers weten wel beter die kiezen toch voor:
shokers
impulz
dance valey |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Maar ff serieus: ik ben t eens met Dwingo! Wat is een houseparty zonder goeie housedj's?
Zo'n speciaal fest als Sensation verdient echt een speciale line-up! Ik had zo gehoopt dat Paul Oakenfold zou komen!:(
|
Precies... je gaat toch een de eerste plaats naar een party voor de Dj's :)
| quote: | Originally posted by raoel
nou ik wou vorig jaar wel gaan maar toen is het er niet van gekomen, dus wou ik dit jaar. Maar na het zien van de line-up ga ik niet meer. Mensen die van trance houden moeten gewoon gaan.
De meeste leden van deze site houden van de wat meer hardere muziek (net als ik) dus zullen er veel niet gaan.
Ik ga dit jaar wedereom naar IMPULZ (deze keer 10 min fietsen GEWELDIG) E3 strand eersel
kortom
mensen die van soft trance houden hebben waarschijnlijk een supervette avond/nacht maar het is zeker niet te vergelijken met vorig jaar.
Het wordt wel zo'n soft feestje wat eigenlijk niet bij ID&T past maar het zal toch wel weer slagen en de pers weer boven op zit maar de echte party gangers weten wel beter die kiezen toch voor:
shokers
impulz
dance valey |
Hmmm... soft trance... wat bedoel je daar precies mee ??
Sensation is nu dus echt geen Trance feest... alleen Rank 1 kun je echt trance noemen (en dit is slechts een live-optreden), Marco V is al wat harder. Jean draait ook altijd wel enkele trance-plaatjes, maar hij zal ook andere soorten gaan draaien (zeker nu denk ik).. En Michel de Hey en Roog draaien geen trance.
P.S. mooie avatar :D |
|
|
|
|