|
רררררררררררררררררררררררררררררררררר (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
חחחחחחחח מסטול
קיצר מה שנסגר בסוף זה שאבא שלי החליף אותו ל 17 אינץ דק
שזה ממש גדול (יעני יותר גדול מ 17 רגיל)
אז עכשיו הוא מבסוט.. כמובן
בקיצור מורן, אני יכול לתרום לך את המחשב ה 6 במספר
מדובר על מערכת קולנוע ביתית הכוללת
p1 586 10X10 Mhz
24 MB RAM !!!
0.5 GB H.D.
MODEM ! ETHERNET LAN CARD ! MOUSE (COM1) KEYBOARED (NOT PS2)
ושים לב
מסך עגול 14 אינץ מהמם !!!
אהה ו
CD ASUS 52
שנראה לי שווה כמו המחשב
הכרטיס מסך אני חושב איזה מגה או משהו כזה
בדיוק הדבר בשביל להריץ את
C&c - Generals !
הפוסט נכתב בצורה צינית.... |
|
|
| luckystrike |
חן בגלל זה נלחצת שהיינו אצלך
הכל היה מזהב שם ופחדת שמשהו יישרט יא טחון ...
ואני חשבתי שמוש המיליונר היחיד פה ... |
|
|
| DjChook |
פחחח מה אתה מסטול ?!
המחשב הכי טוב שווה איזה 6 אלף
והכי גרוע לא שווה כלום (זה שאני רוצה לתרום לך)
זה נראה לך מדד לכסף ?!
וחוץ מיזה בני זונות איזה סריטות הקייס של רון השאיר על השולחן בחוץ
אני וימיני שעה שפשפנו כדי להוריד את זה
(הייתי חייב לרשום את זה ככה, ככ מצחיק חחח) |
|
|
| nesher |
מחשבים זה לא מדד לכסף
לי יש שלוש מחשבים
זאת אומרת תרמתי אחד , כמו שחן מתכנן אז יש לי שניים עכשיו
וכולם עושים לי , ימליונר ימליונר
כולה מה, זה כלום
זה ממש לא מדד לכסף
רוצה לדעת איזה מחשב יש לי
הכי טוב
P733 Voodoo 3 3000 128 ram
אבל מה, אני הכי מרוצה מהמסך הכי יפה בעולם שיש לי
Samsung Syncmaster 750S(T)
כל מי שרואה תמסך חושב שיש לי מחשב על
חחח
והשני הכי מעפן בארץ
p2 celeron 366
נשבע לך עובד כמו 486
בלי צחוק
ומה שתרמתי היה
p1 133 רגיל עם כרטיס מסך עם תקשיב טוב
2 MB
זה היה להיט בזמנו, כרטיס חזק
Cirus Logic
חחחח
:D |
|
|
| Hell_Copter |
חן טחון תחת!!!!
אבל מצטער מורן... אין על מוש
אנחנו צריכים לבקר אצלו שתראה...
(אל תיקח קשה מוש...)
לי יש מחשב אחד וגם הוא חרא...
בלעעעעעחחחחחחחחח |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
וחוץ מיזה בני זונות איזה סריטות הקייס של רון השאיר על השולחן בחוץ
אני וימיני שעה שפשפנו כדי להוריד את זה
(הייתי חייב לרשום את זה ככה, ככ מצחיק חחח) |
לא ידעתי שאפשר לנקות שריטות ?!? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
לא ידעתי שאפשר לנקות שריטות ?!? |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
עזוב אחי אצל עשירים הכל אפשר... ;) |
|
|
| DjChook |
חחחחחחח נו זה נראה סריטות
אני לא יודע איך לקרוא לזה
כי זה נראה כאילו זה חדר
וזה לא ירד עם המטלית
רק בסוף עם סקוץברייט וסבון...
לך תבינו
בקיצור, זה לא ממש משנה גם טוב המחשבים כי בזה גם אין לי מה לדבר:
P4 1.9 512 DDR - GEFORCE3 T2 64 -
P4 1.7 512 DDR - GEFORCE3 MX 64
P3 - 677 192 SDRAM - BLAA
P3 - 450 192 SDRAM
P2 233 - 64mb
P1 100 - 24mb - מורן בקרוב אצלך
ובלי שום קשר בוא נראה ....
Router Dlink +_switch 8 port + Kyocera FS1700 מדפסת לייזר
וסורק של
UMAX
ו
Cannon 240
מדפסת הזרקת דיו מלפני שנים
אבל זה לא ממש קשור, אני עדיין לא מתקרב למוש חחח
באמת צריך לקפוץ אליו מתישהו
אבל בזמן האחרון הוא אוהב את הסרטים שלו יותר מאותי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
P4 1.9 512 DDR - GEFORCE3 T2 64 -
P4 1.7 512 DDR - GEFORCE3 MX 64
P3 - 677 192 SDRAM - BLAA
P3 - 450 192 SDRAM
P2 233 - 64mb
P1 100 - 24mb - מורן בקרוב אצלך
ובלי שום קשר בוא נראה ....
Router Dlink +_switch 8 port + Kyocera FS1700 מדפסת לייזר
וסורק של
UMAX
ו
Cannon 240
מדפסת הזרקת דיו מלפני שנים
|
שווי הזכיה:
37,000 שקלים חדשים!!! |
|
|
| DjChook |
| במחיר הזה אפשר לקנות את שירותיו המיניים של רועי לתקופה של 18 חודשים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
במחיר הזה אפשר לקנות את שירותיו המיניים של רועי לתקופה של 18 חודשים |
אתה יכול למצוץ לי בחינם :D |
|
|
| DjChook |
| קרא בפוסט אחר מה אני חושב על הז*ן שלך |
|
|
|
|