return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
רררררררררררררררררררררררררררררררררר (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
חחחחחחחח מסטול
קיצר מה שנסגר בסוף זה שאבא שלי החליף אותו ל 17 אינץ דק

שזה ממש גדול (יעני יותר גדול מ 17 רגיל)

אז עכשיו הוא מבסוט.. כמובן

בקיצור מורן, אני יכול לתרום לך את המחשב ה 6 במספר

מדובר על מערכת קולנוע ביתית הכוללת

p1 586 10X10 Mhz
24 MB RAM !!!

0.5 GB H.D.

MODEM ! ETHERNET LAN CARD ! MOUSE (COM1) KEYBOARED (NOT PS2)

ושים לב
מסך עגול 14 אינץ מהמם !!!

אהה ו
CD ASUS 52
שנראה לי שווה כמו המחשב

הכרטיס מסך אני חושב איזה מגה או משהו כזה
בדיוק הדבר בשביל להריץ את
C&c - Generals !


הפוסט נכתב בצורה צינית....
luckystrike
חן בגלל זה נלחצת שהיינו אצלך
הכל היה מזהב שם ופחדת שמשהו יישרט יא טחון ...

ואני חשבתי שמוש המיליונר היחיד פה ...
DjChook
פחחח מה אתה מסטול ?!

המחשב הכי טוב שווה איזה 6 אלף
והכי גרוע לא שווה כלום (זה שאני רוצה לתרום לך)

זה נראה לך מדד לכסף ?!

וחוץ מיזה בני זונות איזה סריטות הקייס של רון השאיר על השולחן בחוץ

אני וימיני שעה שפשפנו כדי להוריד את זה

(הייתי חייב לרשום את זה ככה, ככ מצחיק חחח)
nesher
מחשבים זה לא מדד לכסף
לי יש שלוש מחשבים
זאת אומרת תרמתי אחד , כמו שחן מתכנן אז יש לי שניים עכשיו
וכולם עושים לי , ימליונר ימליונר
כולה מה, זה כלום
זה ממש לא מדד לכסף
רוצה לדעת איזה מחשב יש לי
הכי טוב
P733 Voodoo 3 3000 128 ram
אבל מה, אני הכי מרוצה מהמסך הכי יפה בעולם שיש לי
Samsung Syncmaster 750S(T)
כל מי שרואה תמסך חושב שיש לי מחשב על
חחח
והשני הכי מעפן בארץ
p2 celeron 366
נשבע לך עובד כמו 486
בלי צחוק
ומה שתרמתי היה
p1 133 רגיל עם כרטיס מסך עם תקשיב טוב
2 MB
זה היה להיט בזמנו, כרטיס חזק
Cirus Logic
חחחח
:D
Hell_Copter
חן טחון תחת!!!!
אבל מצטער מורן... אין על מוש
אנחנו צריכים לבקר אצלו שתראה...
(אל תיקח קשה מוש...)

לי יש מחשב אחד וגם הוא חרא...
בלעעעעעחחחחחחחחח
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
וחוץ מיזה בני זונות איזה סריטות הקייס של רון השאיר על השולחן בחוץ

אני וימיני שעה שפשפנו כדי להוריד את זה

(הייתי חייב לרשום את זה ככה, ככ מצחיק חחח)


לא ידעתי שאפשר לנקות שריטות ?!?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
לא ידעתי שאפשר לנקות שריטות ?!?


חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
עזוב אחי אצל עשירים הכל אפשר... ;)
DjChook
חחחחחחח נו זה נראה סריטות
אני לא יודע איך לקרוא לזה

כי זה נראה כאילו זה חדר
וזה לא ירד עם המטלית

רק בסוף עם סקוץברייט וסבון...

לך תבינו

בקיצור, זה לא ממש משנה גם טוב המחשבים כי בזה גם אין לי מה לדבר:

P4 1.9 512 DDR - GEFORCE3 T2 64 -
P4 1.7 512 DDR - GEFORCE3 MX 64
P3 - 677 192 SDRAM - BLAA
P3 - 450 192 SDRAM
P2 233 - 64mb
P1 100 - 24mb - מורן בקרוב אצלך

ובלי שום קשר בוא נראה ....
Router Dlink +_switch 8 port + Kyocera FS1700 מדפסת לייזר
וסורק של
UMAX
ו
Cannon 240
מדפסת הזרקת דיו מלפני שנים

אבל זה לא ממש קשור, אני עדיין לא מתקרב למוש חחח
באמת צריך לקפוץ אליו מתישהו
אבל בזמן האחרון הוא אוהב את הסרטים שלו יותר מאותי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
P4 1.9 512 DDR - GEFORCE3 T2 64 -
P4 1.7 512 DDR - GEFORCE3 MX 64
P3 - 677 192 SDRAM - BLAA
P3 - 450 192 SDRAM
P2 233 - 64mb
P1 100 - 24mb - מורן בקרוב אצלך

ובלי שום קשר בוא נראה ....
Router Dlink +_switch 8 port + Kyocera FS1700 מדפסת לייזר
וסורק של
UMAX
ו
Cannon 240
מדפסת הזרקת דיו מלפני שנים


שווי הזכיה:
37,000 שקלים חדשים!!!
DjChook
במחיר הזה אפשר לקנות את שירותיו המיניים של רועי לתקופה של 18 חודשים

Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
במחיר הזה אפשר לקנות את שירותיו המיניים של רועי לתקופה של 18 חודשים


אתה יכול למצוץ לי בחינם :D
DjChook
קרא בפוסט אחר מה אני חושב על הז*ן שלך
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement