return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
רררררררררררררררררררררררררררררררררר
View this Thread in Original format
DjChook
אנחנו (אני והאחים שלי) קונים לאבא ליום הולדת מסך שטוח
הוא בא הביתה ומתחיל להתבכיין שלא עושים כזה דבר
שהמסך לא נוח לו
שזה נמוך לו

ועוד צועקים עלי שאני צריך להחליף את זה

רררררררררררררר
:whip: :whip: :whip:

(וכן רועי, בגלל זה אני עצבני)
nesher
תגיד לו שיומולדת הבאה אתה קונה לו אקדח קפצונים בשתי שקל
ושהוא יקנה את הכדורים לבד
Hell_Copter
quote:
Originally posted by nesher
תגיד לו שיומולדת הבאה אתה קונה לו אקדח קפצונים בשתי שקל
ושהוא יקנה את הכדורים לבד


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח גמרת אותי עכשיו!!!!!!!!!

וואלה חן אם זה ככה אז בסדר נסלח לך...

תמסור לאבא יום הולדת שמח
Flotser
כן, מזל טוב!

??אבל כמה אחים יש לך?

מסך שטוח, פייי

זה מלאאאא כסף!

איזה בנים אוהבים!

:crazy:
DjChook
חחחח 2

ואמא משלמת את הרוב כי זה גם ממנה
NaOren
זייייייייןןןןן

תחדשו גבר...
:-)
itamarsan
ואאאלללללההה אנשים פה אני רואה חייםם טוב
קונים ליום הולדת של אבא מסך שטוחח פייי ברמההההההה
NyKoN
רגע

שטוח יענו מישורי או שטוח יענו גם דק?
מה הקשר לנמוך אני גם לא מבין... מה הבעיה לשים את הטלויזיה/מסך על איזה עגלה או משהו

זה מה שמשנה?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NyKoN
רגע

שטוח יענו מישורי או שטוח יענו גם דק?
מה הקשר לנמוך אני גם לא מבין... מה הבעיה לשים את הטלויזיה/מסך על איזה עגלה או משהו

זה מה שמשנה?


אתה חי פה הכי טוב...
יש לך נראה פלסמה בבית :D


בראסמי... זה מה שנקרא צרות של עשירים!!
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by nesher
תגיד לו שיומולדת הבאה אתה קונה לו אקדח קפצונים בשתי שקל
ושהוא יקנה את הכדורים לבד


מסכים איתך אחי, מזה לא מרוצה מהמתנה שהילדים והאישה שלו קנו לכבודו, ועוד משהו

בלייייייייייייייייייייייייי להתעצבן עליי כי אני סתם אומר את זה בצחוק
אבל יש סיכוי שאולי קניתם לו את הטלווזיה גם בשבילכם, כיאלו חיפשתם תירוץ לקנות את הטלווזיה

אני חוזר אני סתם צוחק ואני די שיכור עכשיו

DjChook
שטוח, התכוונתי לדק, LCD

בקשר לתגובה האחרונה

יש לי 6 מחשבים בבית

למה שאני אקנה לאבא שלי מסך, עם מסר סמוי בשבילי ?!
תאמין לי לא הייתי מתחלף עם המחשב של אבא שלי, למרות שהצורב אצלו

בקיצור, הוא מחליף את זה ל 17 אינץ אני חושב
לא יודע, אני חולה, עוד לא יצאתי מהחדר היום
(חוץ מלמקלחת שירותים)
luckystrike
6
מחשבים חן ??????????
יא חארות אני חי פה בביבים !!!

אין בושה אה ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement