|
רררררררררררררררררררררררררררררררררר
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אנחנו (אני והאחים שלי) קונים לאבא ליום הולדת מסך שטוח
הוא בא הביתה ומתחיל להתבכיין שלא עושים כזה דבר
שהמסך לא נוח לו
שזה נמוך לו
ועוד צועקים עלי שאני צריך להחליף את זה
רררררררררררררר
:whip: :whip: :whip:
(וכן רועי, בגלל זה אני עצבני) |
|
|
| nesher |
תגיד לו שיומולדת הבאה אתה קונה לו אקדח קפצונים בשתי שקל
ושהוא יקנה את הכדורים לבד |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by nesher
תגיד לו שיומולדת הבאה אתה קונה לו אקדח קפצונים בשתי שקל
ושהוא יקנה את הכדורים לבד |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח גמרת אותי עכשיו!!!!!!!!!
וואלה חן אם זה ככה אז בסדר נסלח לך...
תמסור לאבא יום הולדת שמח |
|
|
| Flotser |
כן, מזל טוב!
??אבל כמה אחים יש לך?
מסך שטוח, פייי
זה מלאאאא כסף!
איזה בנים אוהבים!
:crazy: |
|
|
| DjChook |
חחחח 2
ואמא משלמת את הרוב כי זה גם ממנה |
|
|
| NaOren |
זייייייייןןןןן
תחדשו גבר...
:-) |
|
|
| itamarsan |
ואאאלללללההה אנשים פה אני רואה חייםם טוב
קונים ליום הולדת של אבא מסך שטוחח פייי ברמההההההה |
|
|
| NyKoN |
רגע
שטוח יענו מישורי או שטוח יענו גם דק?
מה הקשר לנמוך אני גם לא מבין... מה הבעיה לשים את הטלויזיה/מסך על איזה עגלה או משהו
זה מה שמשנה? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NyKoN
רגע
שטוח יענו מישורי או שטוח יענו גם דק?
מה הקשר לנמוך אני גם לא מבין... מה הבעיה לשים את הטלויזיה/מסך על איזה עגלה או משהו
זה מה שמשנה? |
אתה חי פה הכי טוב...
יש לך נראה פלסמה בבית :D
בראסמי... זה מה שנקרא צרות של עשירים!! |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by nesher
תגיד לו שיומולדת הבאה אתה קונה לו אקדח קפצונים בשתי שקל
ושהוא יקנה את הכדורים לבד |
מסכים איתך אחי, מזה לא מרוצה מהמתנה שהילדים והאישה שלו קנו לכבודו, ועוד משהו
בלייייייייייייייייייייייייי להתעצבן עליי כי אני סתם אומר את זה בצחוק
אבל יש סיכוי שאולי קניתם לו את הטלווזיה גם בשבילכם, כיאלו חיפשתם תירוץ לקנות את הטלווזיה
אני חוזר אני סתם צוחק ואני די שיכור עכשיו |
|
|
| DjChook |
שטוח, התכוונתי לדק, LCD
בקשר לתגובה האחרונה
יש לי 6 מחשבים בבית
למה שאני אקנה לאבא שלי מסך, עם מסר סמוי בשבילי ?!
תאמין לי לא הייתי מתחלף עם המחשב של אבא שלי, למרות שהצורב אצלו
בקיצור, הוא מחליף את זה ל 17 אינץ אני חושב
לא יודע, אני חולה, עוד לא יצאתי מהחדר היום
(חוץ מלמקלחת שירותים) |
|
|
| luckystrike |
6
מחשבים חן ??????????
יא חארות אני חי פה בביבים !!!
אין בושה אה ? |
|
|
|
|