return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Bästa festen du vart på? (pg. 2)
View this Thread in Original format
OracaZ
när jag tog studenden...inge bra musik eller folk...men jag fick brudar i mängder..det e alltid bra :D
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by OracaZ
när jag tog studenden...inge bra musik eller folk...men jag fick brudar i mängder..det e alltid bra :D
Rätt inställning... man måste hitta det positiva i allt :gsmile:
Glorie
Ey Scul..varför säger du fan?
Connector
Måste ha varit första gången jag dj'ade lite halvseriöst (även halvfull) på en klassfest. Alla var imponerade av mina ruttna mixar. Jag var killen som alla ville va helt enkelt :)
ScuL
quote:
Originally posted by Glorie
Ey Scul..varför säger du fan?


because it was too damn good :p
Glorie
ja önska att ja var mer i q-dance-tältet me.. de rokkade :D
ScuL
den var precis var jag var :D
Gaby
Trance Energy förra året och söndagsparty @ Space på Ibiza...

Oj oj oj...*längtar tillbaka*


quote:
Originally posted by Glorie
För mig e det helt klart Trance Energy februari förra året...trots att min kompis var sjuk och vi missade en rad dj's...
Första gången ja var på en riktig och stor fest.. alla intryck...människor, atmosfären, musiken....Inte att förglömma: lasern!!!! aaaah....underbart!!! That was when I became a Hollandaddict :D :crazy:


Träffades vi inte nere i Holland då?
AC.
quote:
Originally posted by ScuL
because it was too damn good :p


Agreed
Dj_ExOn
Ja.. TA3 var fett! Men oxå lite småfester i Göteborg..
En fest där Dj Anneli spelade helt galen psy!
Har aldrig dansat så hårt i hela mitt liv!
TA3 var oxå sjysst men det var mer och stå och drömma sig in i musiken och skrika när breakdownsen kom!! :p

Glorie
quote:
Originally posted by Gaby
Träffades vi inte nere i Holland då?


Jo det gjorde vi ju!!!! :) jag har sagt det förut i andra trådar med..men du kanske inte har läst det :)
Gaby
quote:
Originally posted by Glorie
Jo det gjorde vi ju!!!! :) jag har sagt det förut i andra trådar med..men du kanske inte har läst det :)


Sorry :( har missat ett och annat :whip: Så nu hänger du här bruden? Har du kvar bilderna?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement