| Gaby |
Trance Energy förra året och söndagsparty @ Space på Ibiza...
Oj oj oj...*längtar tillbaka*
| quote: | Originally posted by Glorie
För mig e det helt klart Trance Energy februari förra året...trots att min kompis var sjuk och vi missade en rad dj's...
Första gången ja var på en riktig och stor fest.. alla intryck...människor, atmosfären, musiken....Inte att förglömma: lasern!!!! aaaah....underbart!!! That was when I became a Hollandaddict :D :crazy: |
Träffades vi inte nere i Holland då? |
|
|