|
Bästa festen du vart på?
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
För mig e det helt klart Trance Energy februari förra året...trots att min kompis var sjuk och vi missade en rad dj's...
Första gången ja var på en riktig och stor fest.. alla intryck...människor, atmosfären, musiken....Inte att förglömma: lasern!!!! aaaah....underbart!!! That was when I became a Hollandaddict :D :crazy: |
|
|
| Endre |
mmmmmmmmmmm....lirade på ett ställe...även om det var billigt och fattigt med folk så tyckte jag ändå att vi seglade ganska långt ut i oändligheten ;)
|
|
|
| TrancE_GyLLe |
FULL MOON PARTY @ KO PANGNAN THAILAND
as coolt.. mellan 8 - 10000 pers som rockar på pangnans strand...
ni lär ju åka dit om ni är i thailand... =)
// GyLLe |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by TrancE_GyLLe
FULL MOON PARTY @ KO PANGNAN THAILAND
|
weeee, cooolish...var du där?? :D :D tell me everything
en kompis till mig i klassen var där ett tidigare år.. så ja har intervjuat honom lite :D han e verkligen inte nåt fan av trance eller så.. men han sa att det var Jäääkligt bra.. så kul å höra sånt där.. när folk som inte gillar trance blir lite frälsta sådär :D |
|
|
| x-dream |
Love parade 2000 vart grymt coolt även om det inte är en fest som trance energy eller så så vart det mycket nice.....
Skönaste festen....Tiesto på Gorgoues re-opening kvällen hette det om jag inte minns fel... |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ja mane har ju intevart på så många...
Lucia kryssningen med Monday Bar !!!
Så satans kul va de... |
|
|
| WhiteRussian |
Godskitchen Global Gathering 2002
Mer eller mindre all DJs jag någonsin skulle vilja se såg jag där.
Inga facist snutar, knark i mängder, och underbart väder, :) |
|
|
| dbl |
| har inte varit på nån bra trance fest :( |
|
|
| Vizay |
har egentligen bara varit på en fest....ganska liten men skönt folk..skön stämmning osv :)
Light Luzy hette den ifall nån undrar :p (va lucia fest) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Endre
mmmmmmmmmmm....lirade på ett ställe...även om det var billigt och fattigt med folk så tyckte jag ändå att vi seglade ganska långt ut i oändligheten ;)
|
va jag möjligtvis oxå där :);)?
Jag har juh ingen bra lista va det gäller fester tyvärr, skulle säkert nominera TE eller Globat Gathering eller nåt om jag varit på dom :p Festen i norrköping är nog den bästa :) Eller nån av dom på långholmen, riktigt sköna. |
|
|
| Glorie |
Frågan e om ja kan åka på nå fester i sommar :( måste ju jobba säkert... SUCK.. och om man åker till Holland, vill man ju stanna nåra dagar liksom.. nåväl..
Dancevalley vore ju inte helt fel... eller Sensation :D eller Qlimax! :rolleyes: |
|
|
| ScuL |
Mysteryland 2002
..
fan
..
:D |
|
|
|
|