return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
המסיבה של טיאסטו ואנתוני פפה! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Trance man
תשמעו פרוגרסיב זאת מוזיקה עם אווירה שונההה לגמרי מטראנס והארדסטייל..אין בה את העליות הארוכות עם ה
SNARE
ששומעים בטרקים של סקוט פרוג'קט..
זאת מוזיקה שבנויה יותר על קצב ,בייסליין מקפיץ ווקאלים ולא מלודיה.
בגלל זה גם יותר כיף לשמוע טראנס מאשר לרקוד אותו - כי זאת מוזיקה צריך להתרכז בקטע של המלודיה ופחות בקצב.
אני גם מת על הארדסטייל אבל האמת היא שאני פחות נהנה לרקוד את זה כי אין לזה את הקצב שבא לך לרקוד באמת אלא יותר מפרק אותך עם כל העליות סניירים האלו וזה טיפה נותן הרגשה ילדותית..:) מקווה שהבנתם למה אני מתכוון..
ותאמין לי הלקופטר כשאתה שומע את הבאסים של הפרוגרסיב בכזאת עוצמה כמו של הסאונד בחוות היען אתה לא תאמין כמה זה מקפיץ..
Trance man
אגב יצא ריליס
Anthony_Pappa-Live_In_Eilat_Desert_10-01-2003-1REAL
יום אחרי המסיבה..
חובה להוריד! :D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Trance man
ותאמין לי הלקופטר כשאתה שומע את הבאסים של הפרוגרסיב בכזאת עוצמה כמו של הסאונד בחוות היען אתה לא תאמין כמה זה מקפיץ..


שמע אחי כמה שזה יכול להיות מקפיץ עדיין אני מעדיף לרקוד לטראנס
אלא אם כן אני שיכור ולארואה בעיניים... ואז לכל מוזיקה אני יכול לרקוד לך... גם קלאסית
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
שמע אחי כמה שזה יכול להיות מקפיץ עדיין אני מעדיף לרקוד לטראנס
אלא אם כן אני שיכור ולארואה בעיניים... ואז לכל מוזיקה אני יכול לרקוד לך... גם קלאסית

*agree*

באופן כללי אני מסכים ...

אבל זה תלוי גם באווירה
בטיאלוי נחמד לרקוד פרוגרסיב
אבל באופן כללי אני חושב שבסה"כ אני מעדיף טראנס לרקוד ...
yahel222
ת'אמת פרוגרסיב משתלט
תראו תכלס מי הדיג'יי הכי שווה עכשיו רובי ריוורה
איזה תותח
כל טראק שלו פשוט ענק
אין דיג'יי שלא מנגן אותו וכל אחד שם שיר אחר
Major_X
שלום Trance Man
מאיפה אני יכול להוריד את השירים שציינת בהודעה שלך?
האם לחפש ב- AudioGalaxy או ב- Kazza?
אני לא מוצא
כמעט כלום ב- Kazza.
Hell_Copter
quote:
Originally posted by yahel222
ת'אמת פרוגרסיב משתלט
תראו תכלס מי הדיג'יי הכי שווה עכשיו רובי ריוורה
איזה תותח
כל טראק שלו פשוט ענק
אין דיג'יי שלא מנגן אותו וכל אחד שם שיר אחר


זה מוזיקת חימום לערב
לא שמים טראקים שלו באמצע המסיבה...
רק בהתחלה של האלקטרוני

quote:
Originally posted by Major_X
מאיפה אני יכול להוריד את השירים שציינת בהודעה שלך?
האם לחפש ב- AudioGalaxy או ב- Kazza?


אודיוגלאקסי קיים עדיין?!
טוב לדעת...
MoSH_MaN
הקצב או המלודיה?
זה השאלה ששאלתי בריקוד

עכשיו ברור שהקצב
זה מה שמחזיק אותך
ולפורגרסיב יש קצב טוב מאד


לטק טראנס יש לדעתי את הקצב הכי אדיר
(Katana)

והארדסטייל זה פשוט לתת בראש ח=ז=ק!

DE CI BAL !!!
Trance man
quote:
Originally posted by Major_X
שלום Trance Man
מאיפה אני יכול להוריד את השירים שציינת בהודעה שלך?
האם לחפש ב- AudioGalaxy או ב- Kazza?
אני לא מוצא
כמעט כלום ב- Kazza.


אחי תוריד מהר את סולסיק, התוכנה הכי טובה לחיפוש שירים!
http://www.slsk.org//index.html



והלקופטר מה נסגר איתך אחי?!
רובי ריבירה מוזיקת חימום?
:eek:
הטרקים שלו הם הקטעים הכי מפציצים שיש, ובדרך כלל שמים אותם לקראת הסוף של סט ולא בהתחלה כמובן..
ואני מדבר על סטים בסגנון פרוגרסיב, לא על סטים בסגנון טראנס......!
תקשיב למוש הוא יודע על מה הוא מדבר..:tongue2
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Trance man
והלקופטר מה נסגר איתך אחי?!
רובי ריבירה מוזיקת חימום?
:eek:
הטרקים שלו הם הקטעים הכי מפציצים שיש, ובדרך כלל שמים אותם לקראת הסוף של סט ולא בהתחלה כמובן..
ואני מדבר על סטים בסגנון פרוגרסיב, לא על סטים בסגנון טראנס......!
תקשיב למוש הוא יודע על מה הוא מדבר..:tongue2


יא סטלן
איפה תמצא מסיבות עם סטים כאלה?!
רק בטי אל וי ובמקומות כאלה...
ורוב המסיבות האלה הם בכלל לא לגיל שלנו פה... רק לחלק...
ובמסיבות עם סטים בסגנון טראנס רובי ריברה זה יענו מוזיקת חימום
ואין לי מה להקשיב למוש למה הוא לא הולך אפילו לרבע מהמסיבות שאני הולך...
אתה לומד את זה על הבשר שלך... לא בתאוריה

Trance man
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יא סטלן
איפה תמצא מסיבות עם סטים כאלה?!
רק בטי אל וי ובמקומות כאלה...
ורוב המסיבות האלה הם בכלל לא לגיל שלנו פה... רק לחלק...
ובמסיבות עם סטים בסגנון טראנס רובי ריברה זה יענו מוזיקת חימום
ואין לי מה להקשיב למוש למה הוא לא הולך אפילו לרבע מהמסיבות שאני הולך...
אתה לומד את זה על הבשר שלך... לא בתאוריה


אוקי אתה מוכן לפרט על המסיבות שאליהן אתה הולך?


ויש לי טרק בשבילך, תשמע את..
D. Ramirez - Burning Up (Original Mix)
תבין מה המשמעות כשאני מדבר על קצב..
yahel222
בונא רועי יא דפוק תלך פעם למסיבה נורמלית
רובי שולט אחייייייייי
למשל דיג'יי ג'סי של הקו מילניום שם מלא
darude - feel the beat (robbie rivera remix)
רועי פלינר בקילומבו בטיאלוי שהוא תמיד שם מלא הארד ובכלל דברים יפים כמו כן יו דיג איט וכדומה שם תמיד שירים שלו
הוא שולט !!!!
לא סתם הורדתי 16 שירים שלו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement