return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
המסיבה של טיאסטו ואנתוני פפה! (pg. 3)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יא סטלן
איפה תמצא מסיבות עם סטים כאלה?!
רק בטי אל וי ובמקומות כאלה...
ורוב המסיבות האלה הם בכלל לא לגיל שלנו פה... רק לחלק...
ובמסיבות עם סטים בסגנון טראנס רובי ריברה זה יענו מוזיקת חימום
ואין לי מה להקשיב למוש למה הוא לא הולך אפילו לרבע מהמסיבות שאני הולך...
אתה לומד את זה על הבשר שלך... לא בתאוריה


2 דברים

דבר ראשון אז מה אם אתה הולך יותר למסיבות זה הופך אותך למבין יותר?

אתה הולך למסיבות בעעעעעעעע

תל יצחק למשל

אז אם אתה הולך ליתר מסיבות זה לא אומר כלום

אני הפסקתי ממזמן ללכת סתם למסיבות חרטא
ואתה לא צריך ניסיון כזה שאתה אומר שיש לך יותר ממני
בשביל לדעת מה טוב במסיבה

הקטע של הפרוגרסיב זה הקצב שלו
זה קצב ששוחף זה קצב שפשוט עושה לך חשק

לי נמאס מהרימיקס של רובי לדרור כי הפכו אותו למשהו ממוסחר שבכל סט מסריח של כל המאפנים יש אותו

אבל פרוגרסיב במסיבה זה בכלל לא רע
אני בהתחלה הייתי בגישה כזאת שלא רציתי פרוגרסיב אבל אני כבר לא ככה
אני סתם התנגדתי לאמת
כאילו איך אפשר להתנגד לקצב האדיר של
kira_-_i_will_be_your_angel_filterheadz_vs_sinesweeper_remix ?
במיוחד ב1:14

זה שירי איכות ....... לא הקקי של הרבה תקליטנים

נכון יש איכות אבל בקושי יש

והנה אמרת ש
moonshine
זה לא יותר מחמוד
אז הנה זאת איכות!

אבל אני לא חושב שזה עדיף לרקוד

אז כמו שאני ימשיך להגיד
הקצב זה הדבר שיגרום לך לזוז יותר , לפחות ככה זה אצלי
ולכן קטנה פשוט ענק
Hell_Copter
quote:
Originally posted by yahel222
בונא רועי יא דפוק תלך פעם למסיבה נורמלית
רובי שולט אחייייייייי
למשל דיג'יי ג'סי של הקו מילניום שם מלא
darude - feel the beat (robbie rivera remix)
רועי פלינר בקילומבו בטיאלוי שהוא תמיד שם מלא הארד ובכלל דברים יפים כמו כן יו דיג איט וכדומה שם תמיד שירים שלו
הוא שולט !!!!
לא סתם הורדתי 16 שירים שלו


מביא לי את פיל דה ביט...
בכל מסיבה הכי מסכנה יש את זה
זה פחות או יותר התחליף לרמיקס של רובי ריברה לסנטנה
מה לעשות שהמסיבות לגיל שלי זה לא מסיבות "איכות" שאתם אוהבים
אפילו שהייתי בקילומבו בדום שהיה בסוכות לא היה שם פרוגרסיב
רונן לביא ועידן גוטמן היו והם הפציצו טוב מאוד בלי פרוגרסיב
וגם שהייתי בטי אל וי שפלינר תיקלט הוא לא שם שום פרוגרסיב
וגם בלילינבלום לא שמו פרוגרסיב בכמויות... יענו את הכמה שירים שיש בכל מסיבה
ומה שאמרתי עליך מוש זה שאתה לא הולך כבר למסיבות אז איך אתה יכול להבין מה הולך שם?!
זה הקטע!!!
זה לא מעניין אותי למה אתה לא הולך וכל זה... רק העובדה שאתה כבר לא רואה מה הולך בכל המקומות
Trance man
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מה לעשות שהמסיבות לגיל שלי זה לא מסיבות "איכות" שאתם אוהבים
אפילו שהייתי בקילומבו בדום שהיה בסוכות לא היה שם פרוגרסיב
רונן לביא ועידן גוטמן היו והם הפציצו טוב מאוד בלי פרוגרסיב
וגם שהייתי בטי אל וי שפלינר תיקלט הוא לא שם שום פרוגרסיב
וגם בלילינבלום לא שמו פרוגרסיב בכמויות... יענו את הכמה שירים שיש בכל מסיבה


הנה בדיוק אמרת את מה שאני רציתי להגיד כבר מההתחלה - שמה לעשות, פרוגרסיב זאת מוזיקה לאנשים יותר בוגרים בהבנה במוזיקה..אנשים שפחות מחפשים את ה"עליות המטורפות" אלא יותר רוצים קצב ולרקוד בכיף לביטים חזקים ומיוחדים...
בגלל זה גם המסיבות שבהם משמיעים את המוזיקה הזאתי היא לקהל בוגר..22+ לפחות, ואני מבין את זה..כי 95 אחוז מהאנשים בגילאים 16-18 עדיין לא מבינים את המוזיקה הזאת, ואתה ,מה לעשות, בינהם אחי....וזה חבל, תתחיל להפתח ולנסות לשמוע את זה ותראה שאתה תאהב את זה...
לא סתם קוראים למוזיקה הזאת פרוגרסיב, הפירוש של המילה הוא "מתקדם"..
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Trance man
הנה בדיוק אמרת את מה שאני רציתי להגיד כבר מההתחלה - שמה לעשות, פרוגרסיב זאת מוזיקה לאנשים יותר בוגרים בהבנה במוזיקה..אנשים שפחות מחפשים את ה"עליות המטורפות" אלא יותר רוצים קצב ולרקוד בכיף לביטים חזקים ומיוחדים...
בגלל זה גם המסיבות שבהם משמיעים את המוזיקה הזאתי היא לקהל בוגר..22+ לפחות, ואני מבין את זה..כי 95 אחוז מהאנשים בגילאים 16-18 עדיין לא מבינים את המוזיקה הזאת, ואתה ,מה לעשות, בינהם אחי....וזה חבל, תתחיל להפתח ולנסות לשמוע את זה ותראה שאתה תאהב את זה...
לא סתם קוראים למוזיקה הזאת פרוגרסיב, הפירוש של המילה הוא "מתקדם"..


אמרת את זה וכמה שזה נכון....תאמין לי אתה צודק....


ורועי אתה לא צריך ללכת למסיבות האלה בשביל לדעת מה יש
כי אני יודע הרבה דברים לפני ואני לא אוהב את המסיבות שאתה הולך עליהם
כמובן שיש טראנסים חזקים וטובים

אבל תראה דוגמא
I'll be your angel
או
I'm alone
עכשיו
I'm alone
זה אחד מהטראנסים היותר טובים
אבל במסיבה הייתי ממש מעדיף את
I'll be your angel
פשוט הקצב שלו הורס

תראה זה לא שאני שונא טראנסים ,אני פשוט מראה שפשוט הקצב זה מה שבאמת שולט ...

במסיבה עדיף סטייל
Lemon 8
מ
James Holden

כמה שאני אוהב אותו הרוב הוא די קל , זה גם מצויין אבל העיקר זה
lemon 8
מפציץ בפרוג טוב ומקפיץ
yahel222
קודם כל רועי קילומבו זה בטיאלוי אין מצב שזה בדום בחיים
יש בטיאלוי
יכול להיות בתיאטרון
יכול להיות בלמון
בדום לא
ויודע מה עזוב דרוד
תוריד ככה:
robbie rivera - feel this (עשה ביחד עם דני טנגליה משהו כזה|)
robbie rivera - funkatron
68 beats - free your mind (robbie rivera big room mix)
rockik - memories (robbie dark dub)
ועודדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד
ואל תביא תלילינבלום כדוגמא כי זה בכלל חארטההההההה מסיבה של בני 15
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Trance man
הנה בדיוק אמרת את מה שאני רציתי להגיד כבר מההתחלה - שמה לעשות, פרוגרסיב זאת מוזיקה לאנשים יותר בוגרים בהבנה במוזיקה..אנשים שפחות מחפשים את ה"עליות המטורפות" אלא יותר רוצים קצב ולרקוד בכיף לביטים חזקים ומיוחדים...
בגלל זה גם המסיבות שבהם משמיעים את המוזיקה הזאתי היא לקהל בוגר..22+ לפחות, ואני מבין את זה..כי 95 אחוז מהאנשים בגילאים 16-18 עדיין לא מבינים את המוזיקה הזאת, ואתה ,מה לעשות, בינהם אחי....וזה חבל, תתחיל להפתח ולנסות לשמוע את זה ותראה שאתה תאהב את זה...
לא סתם קוראים למוזיקה הזאת פרוגרסיב, הפירוש של המילה הוא "מתקדם"..


יכול להיות שאני לא מבין את המוזיקה אבל זה יושב לי על קצה הזין
לך אין את הזכות להגיד לי שאין לי מושג כי אני לא אוהב פרוגרסיב ואין לך זכות להגיד לי בגלל שאני אוהב רק טראנס שאני יענו מפגר מאחור
אני אומר לך שבמסיבה פרוגרסיב לא מושך אותי בשיט
קבל את זה ואל תתחיל לזיין לי את השכל שזה לא מושך אותי בגלל שאני לא מבין
אולי אני מבין יותר ממך ופשוט אתה הזה שתקוע במקום... אתה לא יכול לדעת
אז אל תגיד כאלה דברים

quote:
Originally posted by yahel222
קודם כל רועי קילומבו זה בטיאלוי אין מצב שזה בדום בחיים
יש בטיאלוי
יכול להיות בתיאטרון
יכול להיות בלמון
בדום לא


לך ברר עם כל החברים שלך...
הייתה מסיבה אחת בדום בחופש סוכות
מסיבה של קורס טיס.....
בדוק אחי!!
Trance man
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יכול להיות שאני לא מבין את המוזיקה אבל זה יושב לי על קצה הזין
לך אין את הזכות להגיד לי שאין לי מושג כי אני לא אוהב פרוגרסיב ואין לך זכות להגיד לי בגלל שאני אוהב רק טראנס שאני יענו מפגר מאחור
אני אומר לך שבמסיבה פרוגרסיב לא מושך אותי בשיט
קבל את זה ואל תתחיל לזיין לי את השכל שזה לא מושך אותי בגלל שאני לא מבין
אולי אני מבין יותר ממך ופשוט אתה הזה שתקוע במקום... אתה לא יכול לדעת
אז אל תגיד כאלה דברים


טוב אחי אתה צודק אין לי זכות להגיד לך שאתה לא מבין..כי אתה ראסמי מבין במוזיקה זה ברור, אבל אתה אומר שזה לא מרקיד אותך בגלל שלא שמעת באמת מוזיקת פרוגרסיב איכותית במסיבה..
ואל תגיד לי סתם שכן שמעת פרוגרסיב איכותי במסיבה...
ואין סיכוי שאני הוא זה שתקוע במקום - בגלל שאני,כמוך וכמו שמוש אומר שהוא פעם היה, אהבתי רק טראנס ואמרתי שפרוגרסיב זאת מוזיקה משעממת ולא הבנתי איך אפשר לרקוד לחרא הזה!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Trance man
טוב אחי אתה צודק אין לי זכות להגיד לך שאתה לא מבין..כי אתה ראסמי מבין במוזיקה זה ברור, אבל אתה אומר שזה לא מרקיד אותך בגלל שלא שמעת באמת מוזיקת פרוגרסיב איכותית במסיבה..
ואל תגיד לי סתם שכן שמעת פרוגרסיב איכותי במסיבה...
ואין סיכוי שאני הוא זה שתקוע במקום - בגלל שאני,כמוך וכמו שמוש אומר שהוא פעם היה, אהבתי רק טראנס ואמרתי שפרוגרסיב זאת מוזיקה משעממת ולא הבנתי איך אפשר לרקוד לחרא הזה!


שמע הייתי בכמה מסיבות של פרוגרסיב
לא יודע אם אתה יכול לקרוא לזה איכותי או לא... אבל עדיין
אני יכול להגיד לך שאני הרבה יותר נהנה מטראנס
הייתה מסיבה אחת שגם ממש נהניתי מפרוגרסיב... אבל הייתי שם שיכור מת אז זה לא חוכמה
שורה תחתונה אני לא אוהב ברגע נתון זה פרוגרסיב וזה משפיע עליי אולי במה שאני אוהב לרקוד לו
אבל זה מה יש...
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Trance man
הנה בדיוק אמרת את מה שאני רציתי להגיד כבר מההתחלה - שמה לעשות, פרוגרסיב זאת מוזיקה לאנשים יותר בוגרים בהבנה במוזיקה..אנשים שפחות מחפשים את ה"עליות המטורפות" אלא יותר רוצים קצב ולרקוד בכיף לביטים חזקים ומיוחדים...
בגלל זה גם המסיבות שבהם משמיעים את המוזיקה הזאתי היא לקהל בוגר..22+ לפחות, ואני מבין את זה..כי 95 אחוז מהאנשים בגילאים 16-18 עדיין לא מבינים את המוזיקה הזאת, ואתה ,מה לעשות, בינהם אחי....וזה חבל, תתחיל להפתח ולנסות לשמוע את זה ותראה שאתה תאהב את זה...
לא סתם קוראים למוזיקה הזאת פרוגרסיב, הפירוש של המילה הוא "מתקדם"..


כוסעמק, לא כל אחד חייב לאהוב פרוג אם כל אחד היה אוהב זה היה ממוסחר ומגעיל כי היוצרים היו מתחילים לעשות את זה ממוסחר יותר ויותר, בדיוק כמו טראנס... הבעיה עם הטראנס זה שהוא הופך למאוד ממוסחר וקשה למצוא דברים טובים היום, ופרוגרסיב עוד לא התמסחר, ועם הקצב הזה הוא יתמסחר מהר מאוד ועוד ככה שנה שנתיים כבר יעברו להרוס זאנר אחר של מוזיקה...

אני אוהב מאוד פרוג וטראנס, גאראג', טקנו ומה לא, פשוט לכל זאנר יש את הקטעים הטובים יותר והטובים פחות ובזמן האחרון לפרוג ולדיפ בעיקר יש יותר קטעים טובים מגרועים ביחס לטראנס שנעשה כבר דיי מסחרי ככה שצריך להתמצא כדי למצוא דברים יפים, ובפרוג היום אתה יכול כמעט בכל טראק להשתמש בצורה יפה, כמעט אין משהו שלא תצליח לשלב בסט... :)

וזה לא קשור לגיל כל כך הפתיחות המוזיקלית, זה קשור לרצון להפתח והרצון להפתח תלוי בין אנשים, יש אנשים שפתוחים יותר ופחות בגילאים שונים...

וזה גם מאוד תלוי איזה סגנון של פרוגרסיב מנגנים כמובן...
MoSH_MaN
טראנס התמסחר
וקשה לי לראות את הפרוג מתמסחר ...

רועי לא יבין אותנו
זה לוקח זמן
זה אכן התבגרות
גם אני פעם לא אהבתי...אני התבגרתי

אבל עזבו את רועי ...שימשיך לשמוע את הטראנס הממוסחר הזה...


בקושי יש טראנס טוב ושהיה (סטריד) לא היית והפסדת
היא ניגנה ממש טוב
עם פרוגרסיב וטק טראנס וגם קלאב טראנס

אבל רק היא הייתה פצצה השאר ,רועי פלינר היה על הפנים
אבל סבבבה תמשיך ללכת לתל יצחק או למסיבות שלו

luckystrike
תאמינו לי אתם סתם מפגרים על זה שאתם צולבים
את רועי ככה ... מה הקשר פרוגרסיב למתקדם ... אז מה
אם זה הפירוש ...

איזה שטויות אמרתם פה גם מוש וגם טראנסמן שסורי אחי
ברח לי השם שלך ...

כל אחד והטעם שלו - יהיו מומחים גדולים
למוזיקה בהרבה יותר ממני או ממכם
שיגידו שפרוגרסיב זה סתם דפיקות בלי משמעות
שהעלייה של הזרם התחילה בהשפעת הסמים ושזאת המוזיקה
מהז'אנר הנמוך שיש ...
כמו שטיאסטו אמר פעם ...
לעומת זאת יהיו מומחים שיגידו הפוך שזאת מוזיקה שרק מתקדמים יבינו
וכל מיני בולשיט כזה ...

שני הגישות דפוקות - כל אחד והטעם שלו וזהו - אחים שלי תראו
קצת ערוץ הילדים מה קורה לכם ??? על מה הוויכוח פה בדיוק ...

קיצר פרוגרסיב זה אחלה מוזיקה ויש טראקים סופניים
(SASHA - WAVY GRAVY WOOOOOOT !!!!)
אבל כמו שמוש נותן בדוגמא שלו אם הייתי שומע את
IM ALONE
הייתי משתגע והייתי נהנה גם מ
KIRA
אבל פחות ...

לדעתי כיף לרקוד לשניהם אבל פרוגרסיב פשוט אי אפשר
לרקוד יותר מדי זמן ... גם בטיאלוי בשבתות שיש אווירה
מחשמלת עם המון פרוגרסיב אז אפשר להחזיק בחדר מקסימום שעה
וזה לגבי כולם שם ...

לדעתי לפחות בטראנס יש יותר אנרגיה בקצב ויותר שמחה מהרוקדים
- יענו השדר בין כל מי שבא למסיבה
חזק יותר בטראנס ...

בכל מקרה אני אוהב את שניהם אבל אין טעם להתחיל על
זה וויכוח מפגר ...

יש אנשים ששומעים טראנס כבר 10 שנים ועדיין לא אוהבים
פרוגרסיב
SO WHAT ?
אלק "מפגר מאחור" מי אמר את המשפט הטמבל הזה ?

"התבגרות "
מוש מה זה הבולשיט הזה ???
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
מה שמורן כתב


תודה רבה מורן על התמיכה

עוד רגע מוש גם יגיד שלאהוב טראנס זה התפתחות של לאהוב דאנס
ואם אתה אוהב דאנס ואז פרוגרסיב אז אתה כלי עולם
זה זיוני שכל!!
כל אחד והאהבות שלו.. לא ככה מוש??
זה לא פוקימון פה!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement