return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Poliser, tssss
View this Thread in Original format
Glorie
Det kan vara förbjudet att umgås med folk man inte känner
SteveTranz4ever
SUCK

Det där var så.... ja va fan e de.... bizzart... fan jag antar att vi alla är väldigt kriminella då :whip:
mindshooter
Den där har postats förut...det är inte allvar...satir :)
Glorie
hmmm, säger du det? ja har minsann läst en annan artikel me om folk som vill anordna fester..

aja
mindshooter
quote:
Originally posted by Glorie
hmmm, säger du det? ja har minsann läst en annan artikel me om folk som vill anordna fester..

aja

Ja, tror att det var Aendy som påpekade det sisst....låter lite underligt att det skulle klassas som rejv om man dansar, eftersom det lika gärna kunde vara Hip-hop. Det ligger juh givetvis en hel del sanning bakom det hela. Det är onödigt att söka tillstånd när man ändå aldrig får det.
Vizay
just den här artikeln är fake men det är inte så långt ifrån sanningen skulle jag tro med tanke på dagens myndigheter.....vi måste fan va ett land av vääääldigt få som har instiftat en komision endast med syfte att sätta stopp för en viss sorts evenemang.....jag undrar varför dom inte infört hiphop-myndigheten...fast de e klart....de e ju inte så speciellt att folk skjuter varandra å röker på å tar typ kokain eller vafan de kan va.....E e ju mycket farligare än alla andra tyngre droger så den måste bekämpas...
SteveTranz4ever
Eller varför inte stureplans komisionen... det flödar droger och annat skit händer vart man än vänder sig i samhället... Varför inte Silja Lineinenineinen komisionen... :crazy:
Aendy
Den heter inte rejvkommisionen längre.
Vizay
quote:
Originally posted by Aendy
Den heter inte rejvkommisionen längre.

åfan...va har dom bytt till nu? ni får inte spela elektronisk musik för det är destruktivt, så det så - komisionen? :p
ScuL
idéen att man ska förbjuda offentliga tillställningar var människor dansar är absolut prehistoriskt när man jämföra det med hollandska ordningar.. obegripligt för mig. jag fattar inte vad problemen är.

Vizay
problemet tycks ligga vid vår svenska regering som haR dille på att förbjuda det mesta

det kom en våg på nittiotalet här i sverige med den elektroniska musiken...alla petade e osv och myndigheterna såg det hela som en alarmerande situation....saken är den att det inte är så läängre...och det har dom inte fattat

sen existerar minst lika mycke knark om inte mer i andra tillställningar....mend et har dom inte heller fattat
Gaby
Knarkpoliserna har härjat runt stureplan senaste tiden. Mycket på Spybar och Companiet... Man har väl äntligwn insett insett att knark finns överallt!?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement