|
Grattis robstar!!!
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Ne he... ere sant.. .de e ju hur fett som helst isf
Fan har inte den... kan inte nån uppa den på min FTP ? :gsmile: |
|
|
| Vizay |
| jösses de e ju skitstort......fan va kul.....grattis som fan parkerpojken ;) :D |
|
|
| reveal |
den ligger på steves ftp nu, så ni som är sugna... ;)
antar att detta är ok med robstar, för han skickade ju den själv till swamper som lade upp den för nedladdning på TA innan i år |
|
|
| Glorie |
sååå jäääälaaa cooooooolt :D
får ja ta på dig robstar? :D
Grattis killen! :crazy: |
|
|
| mindshooter |
| Såg detta förut :) skitkul! |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by reveal
den ligger på steves ftp nu, så ni som är sugna... ;)
antar att detta är ok med robstar, för han skickade ju den själv till swamper som lade upp den för nedladdning på TA innan i år |
var nånstans???
hittar den inte :( |
|
|
| ShyTrance |
ohh va coolt
grattis! :D
visste inte att d va han som hade gjort den tills nu.. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by dbl
var nånstans???
hittar den inte :( |
"upload/by reveal" ifall inte s4 (steves nya förkortning som jag just kom på :D) har flyttat den |
|
|
| lonne |
| Grattis mannen, bra början på karriären. :D Keep up the good work ! |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by reveal
"upload/by reveal" ifall inte s4 (steves nya förkortning som jag just kom på :D) har flyttat den |
checkade där, men såg den inte :( |
|
|
|
|