|
אררררר הברקנים !!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by luckystrike
זיין !!!
לאף אחד אחר זה לא ככה ???!? |
בשבילינו זה דמי כיס
בשבילך זה
"Hamahar"
;) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
זיין !!!
לאף אחד אחר זה לא ככה ???!? |
גם לי זה ככה לפעמים
ככה זה ש2508 אנשים מחוברים בו זמנית
ולא נעים הקטע עם הכתבה... יש אנשים שיעשו הכל כדי לשחק אותה הכי טובים |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by YuVaL
בוא נגיד ככה אחי
לא נראה לי שטיסטו רוצה לשמוע בכלל דברים שקשורים לאייל ברקן
הטראק ה"חדש" שלו השתשחרר
Revolution
נחתם ב
BLACKHOLE
בגלל העסקה שהם עשו שם בבלאק הול עם אייל ברקן בעקבות הטביעה שהוא הגיש
משהו כזה....
קיצר, גועל נפש, צריך לזרוק אותם לכלא |
וואלה אני זוכר את הסיפור הזה !
דיברנו על זה פעם פה !
מישהוא יכול להרחיב ? |
|
|
| Flotser |
ומורן אני הבנתי מי אמר על מי, קראתי את הכתבה לפני כמה זמן....
בכל זאת הכתב עושה מהם כאילו הם מעניינים מישהו, ועוד כאילו הם מעניינים מישהו בחול... ???
!
וכן בזמן האחרון הפורום נתקע לי כל הזמן, זה ממש ממש ממש מעצבן!!!!! |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by luckystrike
וטוב מאוד שכך ! בקשר לחזרה אני מתכוון ...
ווורטקס אחי ספר עוד פרטים
אני מתחיל להיזכר באמת שאודי אמר פה משהוא על החרא הזה
אבל לפי מקורות שלי ופעם חקרנו את העניין הזה מכל המקומות
אז אין קשר בין הטראק לאייל !!!
אני מתכוון לוויאג' ו |
אחי אני גם זוכר ממה שאודי רשם וגם מאחד שאני מכיר שהוא בסצנת הפסיכו כבר פולללל שנים, הוא היה במסיבות של אסטרל הראשונות, קיצר, ברקן פעם היה דיג'יי גואה דיי טוב לפי מה שאמרו לי, ואז הוא ועוד כמה חברים, הולימן ושות' החליטו לעשות סגנון חדש, סגנון עממי וישראלי, קיצר נצחונות, שהסגנון מורכב מקצב גואתי, ומלודיות כמו שכולנו שמענו כבר נו.. קיצר הוא הצליח, הוציא עוד כמה דיסקים, "עשה" טראקים עם אומנים אחרים (הם עשו והוא רשם את השם שלו על הטראק)
אומרים שהוא גנב דיי הרבה טראקים, מישהו סיפר לי שלחבר שלו נגנבו הטראקים עוד בתק' האימפולס, קיצר זה יכול מאוד להיות אבל לא על זה ביקשת שאני ידבר...
קיצר מה שהבנתי מהסיפור עם וויאג' זה שיהל שלח לטייסטו את הטראק, וטייסטו בלי לחשוב פעמיים הוציא את הטראק ורשם אותו על השם של יהל, אייל תבע את טייסטו על זה כי הוא היה גם חתום על הטראק, ברקן כצפוי ניצח בתביעה וטייסטו הואלץ להחתים אותו על כל סינגל שהוא יוציא עד ליציאה של אוסף בבלק הול של ברקן, יכול להיות שהוא גם הרוויח סכום כססף לא מבוטל מהתביעה אבל על זה אני לא יודע, קיצר נראה לי אייל חושב שהוא ירוויח יותר כסף ממכירת הדיסק מאשר בתביעה, אבל עם המוזיקה "שלו" (של האלה שעובדים בשבילו בעצם...) הוא לא יגיע רחוק עם קומבינות בעולם... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
קיצר מה שהבנתי מהסיפור עם וויאג' זה שיהל שלח לטייסטו את הטראק, וטייסטו בלי לחשוב פעמיים הוציא את הטראק ורשם אותו על השם של יהל, אייל תבע את טייסטו על זה כי הוא היה גם חתום על הטראק, ברקן כצפוי ניצח בתביעה וטייסטו הואלץ להחתים אותו על כל סינגל שהוא יוציא עד ליציאה של אוסף בבלק הול של ברקן, יכול להיות שהוא גם הרוויח סכום כססף לא מבוטל מהתביעה אבל על זה אני לא יודע, קיצר נראה לי אייל חושב שהוא ירוויח יותר כסף ממכירת הדיסק מאשר בתביעה, אבל עם המוזיקה "שלו" (של האלה שעובדים בשבילו בעצם...) הוא לא יגיע רחוק עם קומבינות בעולם... |
קיצר איך טיאסטו לא ניצח עם כל הכסף שלו ??? |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by luckystrike
קיצר איך טיאסטו לא ניצח עם כל הכסף שלו ??? |
הליך משפטי אחי, זה לא שהיתה לו הרבה ברירה, חוץ מזה עדיף זה מאשר לשלם לקוף הזה, שישפיל את עצמו עם הדיסק מה אכפת לטייסטו??? :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
הליך משפטי אחי, זה לא שהיתה לו הרבה ברירה, חוץ מזה עדיף זה מאשר לשלם לקוף הזה, שישפיל את עצמו עם הדיסק מה אכפת לטייסטו??? :) |
כי זה תחת התווית שלו ...
לא יודע נשמע לי קצת חסר משהוא בסיפור ...
מישהוא יש עוד פרטים מבוססים ?
בכל אופן החארות מספרים כאילו הם הוחתמו אצל טיאסטו באופן רגיל
בבלאק הול ולא אמרו על זה כלום
איזה ביזיון האחים האלה ... |
|
|
| DjChook |
Vortex
אתה חייב ללמוד לשים אנטרים
לקרוא הודעות שלך , במיוחד בלילה זה סיוט...
בתודה מראש
חן
ובקשר לזה שהפורום נתקע, יובל, אם היית נכנס יותר היית שם לב לזה
זה שעכשיו זה לא קורה, זה לא אומר שזה לא היה לפני כמה שעות :)
ורועי הסביר למה
מה לעשות שנראה לי זה הפורום הכי פעיל בעולם
אולי תפוז קצת יותר
בעצם אולי גם
ISONEWS
טוב נו הבנתם תרעיון |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by DjChook
Vortex
אתה חייב ללמוד לשים אנטרים
לקרוא הודעות שלך , במיוחד בלילה זה סיוט...
בתודה מראש
חן
ובקשר לזה שהפורום נתקע, יובל, אם היית נכנס יותר היית שם לב לזה
זה שעכשיו זה לא קורה, זה לא אומר שזה לא היה לפני כמה שעות :)
ורועי הסביר למה
מה לעשות שנראה לי זה הפורום הכי פעיל בעולם
אולי תפוז קצת יותר
בעצם אולי גם
ISONEWS
טוב נו הבנתם תרעיון |
סבבה
אחי
אני ישתדל יותר
ללחוץ על
אנטר
סבבה
?
ככה
יותר
טוב
?
חחח
ח
ח
ח
:)
מורן, אז מה אם זה תחת התווית שלו, זה לא שיש לו בררה או משהו
הוא הפסיד בתביעה... ובצדק :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
מורן, אז מה אם זה תחת התווית שלו, זה לא שיש לו בררה או משהו
הוא הפסיד בתביעה... ובצדק :) |
למה אייל לא עשה שום דבר שקשור לזכויות אומן בטראק ...
נשמע שחסר פה בסיפור משהוא ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
מה לעשות שנראה לי זה הפורום הכי פעיל בעולם
אולי תפוז קצת יותר
|
נכון... בתפוז עוברים כל יום איזה 13,000 איש!!!
כל דקה ורבע פוסט!!!!
מאיפה הבאת את החרא הזה?!?! |
|
|
|
|