return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
אררררר הברקנים !!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
DjChook
לא הבנתי את הפוסט שלך ולא הבנתי את הנתונים

זה ציני כאילו ?
Sniper
תאמת שאין לי מושג על מה אתם מדברים יענתו על התביעה.. אם אתם מדברים על אודי חכים אני יכול לברר איתו

בכל אופן באמת הפורום ניהיה לי ממש ממש איטי
כבר יומיים שאני מנסה להיכנס והוא לא נותן לי
אבל עכשיו היסתדר למרות שהוא עדיין איטי
DjChook
זה לא הוא
זה אתה
לך לישון כבר
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
לא הבנתי את הפוסט שלך ולא הבנתי את הנתונים

זה ציני כאילו ?


לא אני רציני
מה זה כבר הפורום של תפוז
קקי בצבע כתום שלא נשטף טוב באסלה!!
DjChook
מה אתה דפוק ?!
רואים שאתה חיי באשליות

אז ככה:

קהילות תפוז , זה אתר הקהילות הגדול במדינה

יש בו בערך 200 פורומים
שרובם פעילים,
יש שם פורומים, למשל זיהוי שירים

ענו לי פעמיים, יעני בשני זמנים שונים על שירים ששאלתי שם

עונים לך בהפרש של שניה מההודעה שלך

4 אנשים שונים

רק תבין מה קורה שם זה לא יאמן

הפורומים עצומים

פורום שאני נורא פעיל
רשתות ופס רחב,

כמה תותחים יש שם

כל פורום יש שם ככ הרבה אנשים ורובם מבינים גדולים

בוא נגיד משהו כזה
הפורום של הפסיכודאלי, מנוהל ע"י מישהו
שהוא גם המוד של
HUB
מאד מאד טוב לפסיכודאלי,
שת'אמת אפילו אני לא יכול להכנס לשם
(צריך 2 ג'יגה פסיכודאלי - לי יש איזה 1.5 או משהו כזה)
Hell_Copter
קיצר סתם קקי בצבע כתום שלא נשטף טוב באסלה!!

אני יכול לעזור לך עם הפסיכודאלי
יש לי סייט עם ים טראקים שם....
אני יכול לפקסס לך
אבל לא בגישה של הזין שהיית אתמול!!
DjChook
אייסי
ואני חולה אז מותר גישה לא משהו
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
אייסי
ואני חולה אז מותר גישה לא משהו


אז אם אנייהיה חולה מותר לי להתנהג כמו זין בלי חור?!
לך יא חובב בולבולים שכמוך...
Trance man
לא מפתיע אותי לשמוע שאייל ברקן מחמיא על עצמו וקורא לעצמו דיג'י מספר 1, קראתי בהרבה כתבות שהוא מבלבל את השכל על זה שהדיסק שלו גוד מורנינג יזראל זה הדיסק של המוזיקה האלקטרונית הכי מצליח בכל הזמנים בישראל בלה בלה בלה..בקיצור הבן אדם לא שמע על המילה "צניעות"..

וגם אני לא התלהבתי כל כך מ"רבולשן" שלו..הוא סתם ניסה להעתיק (כרגיל) את הסגנון של אגנלי ונלסון...!
:whip:
Vortex_SA
quote:
Originally posted by luckystrike
למה אייל לא עשה שום דבר שקשור לזכויות אומן בטראק ...

נשמע שחסר פה בסיפור משהוא ...


ווייאג' רשום על השם של אייל ויהל ביחד, יהל השתמש בעצם בשם של ברקן להשיג פרסום, מבין? בגלל זה לאייל היתה זכות לתבוע...

MoSH_MaN
תשמעו מה שאני יכול להגיד שאייל ברקן מאחורי
Voyage

פשוט הוא עשה את זה עם יהל והם החליטו שזה יהיה רשופ על השם של אייל ברקן
ואז יהל ראה כמה זה טוב שלח את זה לבלק הול
ובמפתיע בלי להסתכל על כלופ הם שיחרורו את זה..
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Trance man
וגם אני לא התלהבתי כל כך מ"רבולשן" שלו..הוא סתם ניסה להעתיק (כרגיל) את הסגנון של אגנלי ונלסון...!
:whip:


הוא אשכרה לקח את הטראק
אבל שם יותר דגש על דברים אחרים שם מאשר המלודיה...
זה הכל...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement