|
אררררר הברקנים !!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
לא הבנתי את הפוסט שלך ולא הבנתי את הנתונים
זה ציני כאילו ? |
|
|
| Sniper |
תאמת שאין לי מושג על מה אתם מדברים יענתו על התביעה.. אם אתם מדברים על אודי חכים אני יכול לברר איתו
בכל אופן באמת הפורום ניהיה לי ממש ממש איטי
כבר יומיים שאני מנסה להיכנס והוא לא נותן לי
אבל עכשיו היסתדר למרות שהוא עדיין איטי |
|
|
| DjChook |
זה לא הוא
זה אתה
לך לישון כבר |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
לא הבנתי את הפוסט שלך ולא הבנתי את הנתונים
זה ציני כאילו ? |
לא אני רציני
מה זה כבר הפורום של תפוז
קקי בצבע כתום שלא נשטף טוב באסלה!! |
|
|
| DjChook |
מה אתה דפוק ?!
רואים שאתה חיי באשליות
אז ככה:
קהילות תפוז , זה אתר הקהילות הגדול במדינה
יש בו בערך 200 פורומים
שרובם פעילים,
יש שם פורומים, למשל זיהוי שירים
ענו לי פעמיים, יעני בשני זמנים שונים על שירים ששאלתי שם
עונים לך בהפרש של שניה מההודעה שלך
4 אנשים שונים
רק תבין מה קורה שם זה לא יאמן
הפורומים עצומים
פורום שאני נורא פעיל
רשתות ופס רחב,
כמה תותחים יש שם
כל פורום יש שם ככ הרבה אנשים ורובם מבינים גדולים
בוא נגיד משהו כזה
הפורום של הפסיכודאלי, מנוהל ע"י מישהו
שהוא גם המוד של
HUB
מאד מאד טוב לפסיכודאלי,
שת'אמת אפילו אני לא יכול להכנס לשם
(צריך 2 ג'יגה פסיכודאלי - לי יש איזה 1.5 או משהו כזה) |
|
|
| Hell_Copter |
קיצר סתם קקי בצבע כתום שלא נשטף טוב באסלה!!
אני יכול לעזור לך עם הפסיכודאלי
יש לי סייט עם ים טראקים שם....
אני יכול לפקסס לך
אבל לא בגישה של הזין שהיית אתמול!! |
|
|
| DjChook |
אייסי
ואני חולה אז מותר גישה לא משהו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אייסי
ואני חולה אז מותר גישה לא משהו |
אז אם אנייהיה חולה מותר לי להתנהג כמו זין בלי חור?!
לך יא חובב בולבולים שכמוך... |
|
|
| Trance man |
לא מפתיע אותי לשמוע שאייל ברקן מחמיא על עצמו וקורא לעצמו דיג'י מספר 1, קראתי בהרבה כתבות שהוא מבלבל את השכל על זה שהדיסק שלו גוד מורנינג יזראל זה הדיסק של המוזיקה האלקטרונית הכי מצליח בכל הזמנים בישראל בלה בלה בלה..בקיצור הבן אדם לא שמע על המילה "צניעות"..
וגם אני לא התלהבתי כל כך מ"רבולשן" שלו..הוא סתם ניסה להעתיק (כרגיל) את הסגנון של אגנלי ונלסון...!
:whip: |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by luckystrike
למה אייל לא עשה שום דבר שקשור לזכויות אומן בטראק ...
נשמע שחסר פה בסיפור משהוא ... |
ווייאג' רשום על השם של אייל ויהל ביחד, יהל השתמש בעצם בשם של ברקן להשיג פרסום, מבין? בגלל זה לאייל היתה זכות לתבוע... |
|
|
| MoSH_MaN |
תשמעו מה שאני יכול להגיד שאייל ברקן מאחורי
Voyage
פשוט הוא עשה את זה עם יהל והם החליטו שזה יהיה רשופ על השם של אייל ברקן
ואז יהל ראה כמה זה טוב שלח את זה לבלק הול
ובמפתיע בלי להסתכל על כלופ הם שיחרורו את זה.. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Trance man
וגם אני לא התלהבתי כל כך מ"רבולשן" שלו..הוא סתם ניסה להעתיק (כרגיל) את הסגנון של אגנלי ונלסון...!
:whip: |
הוא אשכרה לקח את הטראק
אבל שם יותר דגש על דברים אחרים שם מאשר המלודיה...
זה הכל... |
|
|
|
|