return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Vill DU ha en TA-tröja? ALLA svarar (pg. 2)
View this Thread in Original format
[nils]
of course! det vore nådigt :D
fruktsoppa
alltid bra med en extra tröja.

Im back
reveal
quote:
Originally posted by fruktsoppa
alltid bra med en extra tröja.

Im back



tänkte just "wow, fruktsoppa online, det var inte igår" :)
välkommen tillbaka!
SWE_TRANCE
jupp, bara den är snygg så.. ;)

Och det är ju det vi _alla_ ska komma överens om i "tröjtråden" :o
Dj_Activated
ja, helst långärmad :)
ShyTrance
japp d vill jag ha! :)
Endre

mmmk,...visst
Dj_ExOn
sure thing bilring!
SteveTranz4ever
Vill folket ha långärmat nu :eek:

Kanske dags att göra en poll om den frågan också.... kom ihåg att det ska vara en officiell TA Swe t-shirt... klart man kan ha olika modeller och varianter men det blir dyrare och mer omständigt....

Jag står fast vid t-shirt ;)
Glorie
är det ett problem egentligen? Ja menar.. nu vet ja inte vem som ska trycka? men både om vi trycker själva (typ steve eller vem d var) så kan man ju själv bestämma om man vill ha kort el. lång ärm samt om vi trycker hos ett tryckeri så kan man själv "stå" för tröjorna...:)

Glorie, forumets katalysator :p

Alla som inte läst dramaturgi, kommer fatta det dära, men jaja :p

Trance Christer
det låter riktigt fint skulle gärna vilja ha en
AnD
jag är på
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement