|
Vill DU ha en TA-tröja? ALLA svarar (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| [nils] |
| of course! det vore nådigt :D |
|
|
| fruktsoppa |
alltid bra med en extra tröja.
Im back |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by fruktsoppa
alltid bra med en extra tröja.
Im back |
tänkte just "wow, fruktsoppa online, det var inte igår" :)
välkommen tillbaka! |
|
|
| SWE_TRANCE |
jupp, bara den är snygg så.. ;)
Och det är ju det vi _alla_ ska komma överens om i "tröjtråden" :o |
|
|
| Dj_Activated |
| ja, helst långärmad :) |
|
|
| ShyTrance |
| japp d vill jag ha! :) |
|
|
| Dj_ExOn |
| sure thing bilring! |
|
|
| SteveTranz4ever |
Vill folket ha långärmat nu :eek:
Kanske dags att göra en poll om den frågan också.... kom ihåg att det ska vara en officiell TA Swe t-shirt... klart man kan ha olika modeller och varianter men det blir dyrare och mer omständigt....
Jag står fast vid t-shirt ;) |
|
|
| Glorie |
är det ett problem egentligen? Ja menar.. nu vet ja inte vem som ska trycka? men både om vi trycker själva (typ steve eller vem d var) så kan man ju själv bestämma om man vill ha kort el. lång ärm samt om vi trycker hos ett tryckeri så kan man själv "stå" för tröjorna...:)
Glorie, forumets katalysator :p
Alla som inte läst dramaturgi, kommer fatta det dära, men jaja :p |
|
|
| Trance Christer |
| det låter riktigt fint skulle gärna vilja ha en |
|
|
|
|