|
Vill DU ha en TA-tröja? ALLA svarar
|
View this Thread in Original format
| reveal |
detta är steg 1 i tröjprocessen... kolla om intresse finns...
nåå... vill du? :) |
|
|
| lonne |
| Visst, så länge jag tycker att den är snygg. |
|
|
| Dioxys |
| ett måste på min inköpslista :) |
|
|
| Vizay |
helt klart :D
a TA got to do what a TA got to do ;) |
|
|
| Glorie |
alltså ja måste säga såhär...
en ta-tröja vill ja ha, som topicet sa.. men inte en ta-tshirt :D
alltså... u guys go and play without me :D ni kan inte trycka upp girlfitted tröjor när det bara e en eller två som vill ha :D
eller!! nu vet ja! weehooo
ja har tryckt upp tröjor själv förut.. om ja får trycket bara.. kan ja trycka upp den själv.. soft :D |
|
|
| robstar |
| U BÄTT!!! GE MEJ SVÄTT!! :D |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ja |
Säger detsamma. |
|
|
| ScuL |
| vad ska jag säga? liten konstigt lr :D |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ja |
På den punkten håller jag faktiskt med dig |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by ScuL
vad ska jag säga? liten konstigt lr :D |
hahahha Martijn :p |
|
|
|
|