return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
The Eau in February Armin en Tiesto (pg. 2)
View this Thread in Original format
Optimus
aangezien HQ op losse schroeven staat, ga ik als dat niet doorgaat ook misschien maar naar de eau 1/2:D Weer paar uurtjes AvB, klinkt goei:)
MaGiK54
Line up 01.02.03: Fred Numf //Remy //Armin van Buuren

Line up 22.02.03: Tiësto //Peter van Leeuwen («O») //Johan Cyber //Barry («O»)
Teal'k
Tango: Marco V in 5611? coolio :P ik denk dat ik daar maar naar toe ga denk ik :) lekker makkelijk en dichtbij (met een beetje geluk dan kamer (pff eindelijk))
Goldiluxe
quote:
Originally posted by Goldiluxe
ohh dat is goed!

ik will go there to see tiesto, i already saw armin in december!

who else will also go to see Tiijs?!:rolleyes:


I quote myself to see once again who are going to see Tiesto or Armin!


;)


so WHOS GOING!??? pls English, I dont know enough Dutch yet.. :(:eyespop:
ScuL
lära dig Helena.. om jag kan lära mig Svenska så kan du lära dig Hollänska eller? :D ... i'm not going by the way ..
tijs08
Big Big chance to see me the 1st of February ... with ARMIN..

I dunno if i'm going 2 see Tiesto.. but when i'm in the country i certainly will :D
MaGiK54
quote:
Originally posted by Goldiluxe
I quote myself to see once again who are going to see Tiesto or Armin!


;)


so WHOS GOING!??? pls English, I dont know enough Dutch yet.. :(:eyespop:


I'm going both days :D
Dj Lex
/me is going probably both days tooo

Zo dat was weer eens me beste engels :D
tijs08
yes me goes 2 see Tiesto as wel

hoppa bloemkolen english :D
Dj Lex
quote:
Originally posted by tijs08
yes me goes 2 see Tiesto as wel

hoppa bloemkolen english :D


Eej friend joe hef even goed english as mie


:D

tijs08
quote:
Originally posted by Dj Lex
Eej friend joe hef even goed english as mie


:D


he leipo.. goed, schrijf je niet goet :p
eieregooie
I'll see... depends on how late they are spinning... I usually work saturdays till 1am... And there also is a Nexus on the 15th of February and I can't take off 3 saturdays in one month...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement