|
The Eau in February Armin en Tiesto (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| aangezien HQ op losse schroeven staat, ga ik als dat niet doorgaat ook misschien maar naar de eau 1/2:D Weer paar uurtjes AvB, klinkt goei:) |
|
|
| MaGiK54 |
Line up 01.02.03: Fred Numf //Remy //Armin van Buuren
Line up 22.02.03: Tiësto //Peter van Leeuwen («O») //Johan Cyber //Barry («O») |
|
|
| Teal'k |
| Tango: Marco V in 5611? coolio :P ik denk dat ik daar maar naar toe ga denk ik :) lekker makkelijk en dichtbij (met een beetje geluk dan kamer (pff eindelijk)) |
|
|
| Goldiluxe |
| quote: | Originally posted by Goldiluxe
ohh dat is goed!
ik will go there to see tiesto, i already saw armin in december!
who else will also go to see Tiijs?!:rolleyes: |
I quote myself to see once again who are going to see Tiesto or Armin!
;)
so WHOS GOING!??? pls English, I dont know enough Dutch yet.. :(:eyespop: |
|
|
| ScuL |
| lära dig Helena.. om jag kan lära mig Svenska så kan du lära dig Hollänska eller? :D ... i'm not going by the way .. |
|
|
| tijs08 |
Big Big chance to see me the 1st of February ... with ARMIN..
I dunno if i'm going 2 see Tiesto.. but when i'm in the country i certainly will :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Goldiluxe
I quote myself to see once again who are going to see Tiesto or Armin!
;)
so WHOS GOING!??? pls English, I dont know enough Dutch yet.. :(:eyespop: |
I'm going both days :D |
|
|
| Dj Lex |
/me is going probably both days tooo
Zo dat was weer eens me beste engels :D |
|
|
| tijs08 |
yes me goes 2 see Tiesto as wel
hoppa bloemkolen english :D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by tijs08
yes me goes 2 see Tiesto as wel
hoppa bloemkolen english :D |
Eej friend joe hef even goed english as mie
:D |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Eej friend joe hef even goed english as mie
:D |
he leipo.. goed, schrijf je niet goet :p |
|
|
| eieregooie |
| I'll see... depends on how late they are spinning... I usually work saturdays till 1am... And there also is a Nexus on the 15th of February and I can't take off 3 saturdays in one month... |
|
|
|
|