|
The Eau in February Armin en Tiesto (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Rinus |
GVD!!!!!!!!! Ben de laatste tijd meer bezig met techno en dergelijke, maar laat ik weer eens de laatste asot downloaden en gvd!! ik denk dat ik er ook ga zijn.
Laters |
|
|
| Three 'O Three |
| Volgens mij hebben we al een aardige posse die er gaat zijn :D |
|
|
| Teal'k |
| Ik ga ook!!.. Hoe wat wie waar wanneer moet ik ook nog ff kijken.. maar de intentie is er al ! :) |
|
|
| Rinus |
| Voor mij is voornamelijk de Hoe vraag nog niet beantwoord. Maar hopelijk valt dat wel te regelen |
|
|
| Rinus |
| Hoe duur is een taxi van Denhaag CS naar eau of is er een beter alternatief??? |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Rinus
Hoe duur is een taxi van Denhaag CS naar eau of is er een beter alternatief??? |
tram 3 richting ehm... hoe heet de eindhalte ook al weer?:D Kijkduin gloof ik:D |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by total woot
Mie is goin to Armin too!
ps. Remy waarom heb je Snollie Bollie in je sig????:eyes: :conf:
:D grtz
WooT |
Hehe sinds ik haar uit het water zag komen in haar geile oranje pakje vind ik haar weer helemaal UBER!!! :D:D |
|
|
| Miss Proximus |
Ik kom niet :nervous:
Maarrrrrrrr.....ik weet alweer wat er hier op 1 februari is.... 2 fast 4 trance... :D Joepie..lekker hakkuh enzo :) woeiiiii Luna roeleert :D |
|
|
| Teal'k |
| Maaruh, is het op 1 feb nou om 6 uur of 5 uur afgelopen? want op de <> site staat 5 uur, maar heb ook iemand 6 uur horen roepen? |
|
|
| Optimus |
denk dat ik maar niet naar Tiesto ga... heb 7 maart Liebing in DUitsland en dat gaat ook al wat munten kosten dus helaas:(:(:( moet ik Tijs latewn schieten:(
Armin ga ik ook niet btw, want HQ gaat door! Yoji here I comeeeee |
|
|
| Rinus |
| quote: | Originally posted by Optimus
denk dat ik maar niet naar Tiesto ga... heb 7 maart Liebing in DUitsland en dat gaat ook al wat munten kosten dus helaas:(:(:( moet ik Tijs latewn schieten:(
Armin ga ik ook niet btw, want HQ gaat door! Yoji here I comeeeee |
Waarom helemaal naar duitsland joh, 2 maart draait ie in nighttown |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Rinus
Waarom helemaal naar duitsland joh, 2 maart draait ie in nighttown |
Freitagaaabend!!! |
|
|
|
|