|
Monday Bar WEEKEND
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
Premiär fredag 31 januari!
Efter 10 år varje måndag är det dags för en riktigt bra helgklubb.
Att få ta över dansgolvet på Stockholms bästa klubblokal, Sturecompagniet har varit lite lite av en dröm som nu blir sann.
Fredagen den 31 januari har vi stor premiär för vår nya fredagssatsning Monday Bar WEEKEND. Tung klubbmusik och sköna männinskor varje fredag 22-05. Självklart kommer du som Monday Bar-medlem in till lägre entré. Inbjudan samt lineup till premiären kommer i brevlådan inom kort. Förköp till premiärkvällen kommer även att släppas.
"Monday Bar Original" (som Coca-Cola skulle uttryckt det) kommer
dock tillbaka under våren i lite mindre format veckovis på måndagar
samt med jämna mellanrum med specialfester med tunga utländska
dj-besök.
|
|
|
| SteveTranz4ever |
| Ahhh YES ... har väntat på att Monday Bar skulle släppa nyheter om detta.... Det här ska jag dra på fast inte den 31a dock för då ska ju jag på annat håll... |
|
|
| Gaby |
Hmmm... jobbigt när Dave Seaman spelar på Stacys... Stures efter den festen helt enkelt! Börjar nog på stures, drar till stacys o sen tillbaka till stures??? Fan måste allt hända samma dag???:whip:
Fast jag kanske inte behöver bry mig eftersom jag kanske inte ens är i Sverige då...:rolleyes: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Gaby
Hmmm... jobbigt när Dave Seaman spelar på Stacys... Stures efter den festen helt enkelt! Börjar nog på stures, drar till stacys o sen tillbaka till stures??? Fan måste allt hända samma dag???:whip:
Fast jag kanske inte behöver bry mig eftersom jag kanske inte ens är i Sverige då...:rolleyes: | Härligt.... sorry men det känns bara bra att man inte e ensam... som sagt, varför ska allt hända samtidigt så man missar massa gött :confused:
.../ Steve:gsmile: |
|
|
| Gaby |
| SEB FONTAINE ;) is coming ... ;) |
|
|
| WhiteRussian |
Asså, tror faktiskt det blir Seb istället för Dave Seaman...känns som Seb blir bättre..
Någon som har tips på bra Seaman set respektive Fontaine? Så man kan bilda sig en uppfattning om vad man ska gå på, :) |
|
|
| WhiteRussian |
| Förresten tog precis reda på att det är 23 på Sture på helgerna för vanliga svenssons. Oss coola Monday Bar medlemmar kommer in om vi är över 20, yaay, :) |
|
|
| Gaby |
Jag skulle nog tro att Dave kan vara mer överraskande än Seb... men jag vet inte, jag diggar verkligen både Dave och Seb ... Suck att allt ska hända samma dag! Tyvärr så blir det nog Stacys fösrt och sen Stures... Missar nog Seb ifall han inte kör ett längre set :(
Johnny Boy kommer köra efter Seb och hans set på båten KNÄCKTE!! Måste säga ifall han kör liknande set så knäcker han faktiskt Dave och Seb... |
|
|
| Gaby |
SEB FONTAINE
Sturecompagniet måndag 30 april, 2001
Då var det dags igen...
SEB FONTAINE
Sturecompagniet fredag 31 januari, 2003
Premiär för Monday Bar WEEKEND
Stockholms nya fredagsklubb för tung dansmusik
Sturecompagniet, fredag 31 januari 21-05
Entré: 150kr (vanliga kvällar kommer entrén att ligga på 80kr för medlemmar)
Förköp: 150kr på Pitch, Gamla Brogatan 27 (rekommenderas!)
Ålder: 20 år med medlemskort |
|
|
| Gaby |
00-03 - Seb Fontaine
03-05 - David (Antiloop) & Johnny Boy (-gör samma avslutningsset som på luciakryssningen är det tänkt...)
JIPPY!!!!!!!!!
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D |
|
|
| Kraith |
Vad händer 21-00? CD-växlare? ;)
Jag lär vara där iaf! :D |
|
|
| Gaby |
22-00 Henrik Löwenhamn (Sheriffen)
00-03 Seb Fontaine
03-05 Davis Westerlund & Johnny Boy |
|
|
|
|