return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
projecct - 7th angel
View this Thread in Original format
dbl
fastnade på den låten som jag höll på med och tänkte jag skulle försöka mig på något lugnare, men den blev inte helt som jag hade tänkt mig från början, men jag e ändå ganska nöjd.

HÄR e den iallafall.. kommentera gärna..

och denna gången tycker iallafall jag man hör vad jag säger :)
Glorie
mysig låt dbl :) många fina sounds så att säga eller vad man kallar det.
å nej, ja hör ändå inte vad du säger.. bara seventh angel precis i slutet, men det e det enda. hmm...

nice work man :)
dbl
quote:
Originally posted by Glorie
mysig låt dbl :) många fina sounds så att säga eller vad man kallar det.
å nej, ja hör ändå inte vad du säger.. bara seventh angel precis i slutet, men det e det enda. hmm...

nice work man :)


tack gumman ;)
jo, jag märkte att det jag säger innan blev lite lågt :/
men ahh.. orkar inte göra en ominspelning... för lat :)
dbl
har gjort lite tillfixningar på den nu.. inte så mycket, men liite.. bara liite.. inte mycket.

var fan fick jag det ifrån nu då... hmm... jo, säger inte nån pojke i pippi på dem 7 haven det???
robstar
Passagen e otroligt segt idag :/
Ja fick bara 7 sekunder innan de avbröts men de lät mycket bra!
dbl
quote:
Originally posted by robstar
Passagen e otroligt segt idag :/
Ja fick bara 7 sekunder innan de avbröts men de lät mycket bra!


hmm :(
kanske va för att jag precis updaterade den
robstar
Provade igen...den ladda ner nästan en halv Mb sen stannade bara. :/
Får prova senare ikväll!
SWE_TRANCE
Fick ner hela 108KB :eyes:

Kan du inte uppa den på Steves FTP då?
Så kan ju han "hosta" den därifrån.. :)
dbl
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Fick ner hela 108KB :eyes:

Kan du inte uppa den på Steves FTP då?
Så kan ju han "hosta" den därifrån.. :)


bra idé.. har lagt upp den under "upload/by dbl" nu.

hoppas det inte gör något steve :)
Vizay
men herre min skapare jag får damp.....va ere för acc å pass uppgifter på hans ftp då.....tagit nästan en månad å fortfarande inte fått någe svar

dbl
m'kay... steve har flyttat min låt nu till made by TA's mappen eller vad den heter.. under dbl såklart :)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by dbl
m'kay... steve har flyttat min låt nu till made by TA's mappen eller vad den heter.. under dbl såklart :)
ftp TA-Sweden\Made by TA users !\dbl :gsmile:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement