return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Kan iemand de nieuwe cd van tiesto (revolution mix) rippen & uploaden??
View this Thread in Original format
Henkie_henk
Zou iemand van de ta's hier de cd kunne rippen? en uploaden naar een pubje?

Je mag em zelf rippen..
Zelf uploaden..

Ik heb wel een pubje voor je..
(eigenlkijk al 2 ;-)

Een pubje is ruimte op iemands anders site, gebruik van maken zonder dat de admin het weet. Eigenlijk is het kort voor public ftp en iedereen kan er toegang tot hebben :D. Mits je de "path" weet natuurlijk en er geen hidden directories etc worden gebruikt.. :D

Zou iemand zo aardig willen zijn om me ff te contacten via pm??

Thankz

Mazzel
Bouma-Bros
Waarom zo moeilijk doen als die CD gewoon bij de Free Record Shop ligt?!

Als je een echte liefhebber bent koop je die twee top-schijfjes toch gewoon? Kost maar 60 piek en dat is ie helemaal waard! (ik zou hem voor 75 piek ook gekocht hebben)

Suc6 ermee.

Grtz, Sido (50% Bouma-Bros.)
Henkie_henk
T is niet alleen voor mij..

en laten we nou nie in die discussie gaan van mp3s of cds.. :D mmmkay :) :)
cenobite
60 piek is idd erg veel voor die cd maar aan de andere kant koop je er maar 3 platen, 6gram wiet, 1 kaartje voor een houseparty of bijna 2 meter bier van :)
je moet het zelf weten.. ik moet zeggen dat ik deze cd minder vind dan search of sunrise nr1 die altijd al mijn favoriet is, maar hij komt erg dichtbij.

/me wil em vanavond wel uppen, moet nog ff aantal cd's fikken ivm hd ruimte tekort :) ik heb iig de va_dj_tiesto-revolution_mix-2cd-2001-pow Lame rip (hoge kwaliteit dus) compleet met .cue en .sfv etc.
Dj Lex
Hey jongens hij is gewoon te downloaden bij www.raremusicfinder.com bij de download of the day. Check daar maar is.

Laters:D:D:D:D:D:D
arno
ligt ie gewoon bij free record shop? ik d8 dat ie alleen in de uk werd gereleasd? Ik heb em zelf ook gedownload bij raremusicfinder en hij is zeker wel 60 piek waard.
Dj Lex
Ja cd twee is zeer goed. de brightside. de darkside cd 1 is ietsje minder vind ik persoonlijk, maar of ie 60 piekies waard is?

Ik vind cd's zowiezo veels te duur. Als je een lege cd voor 2,5 piek kan kopen waar gaat die 55 piek dan naar toe? Reken maar dat er een heel klein gedeelte voor tiesto zelf is. ik gok zelf tussen de 10 en 20%. Ik zal hier wel weer veel reacties op krijgen, maar zo denk ik er nou eenmaal over.

Mzzl :D:D:D:D:D:D:D
arno
ik denk dat je gelijk hebt, je word gewoon zwaar belazerd met al die cd's. Die cd kost waarschijnlijk 60 piek omdat ze het helemaal vanuit engeland hebben geimporteerd ofzo. maar dan nog..... 60 piek zijn een hoop biertjes dus een cd moet wel speciaal zijn om die op te offeren, maar deze cd is dat zeker.
Blik
quote:
Originally posted by Dj Lex
Ja cd twee is zeer goed. de brightside. de darkside cd 1 is ietsje minder vind ik persoonlijk, maar of ie 60 piekies waard is?

Ik vind cd's zowiezo veels te duur. Als je een lege cd voor 2,5 piek kan kopen waar gaat die 55 piek dan naar toe? Reken maar dat er een heel klein gedeelte voor tiesto zelf is. ik gok zelf tussen de 10 en 20%. Ik zal hier wel weer veel reacties op krijgen, maar zo denk ik er nou eenmaal over.

Mzzl :D:D:D:D:D:D:D

Ik denk eigenlijk dat iedereen die cd's koopt het met jou eens is, het is toch absurd dat je 45 piek moet betalen voor een CD met 12 liedjes erop, waarvan je er maar 2 van kent ofzo, dan moet je nog maar afwachten wat je van de rest van de liedjes vind.

Lang leve de CDR's en de Cue-files!!!!!!
Henkie_henk
Om nog maar ff door te gaan op het "goeie" aan mp3s etc..

Tiesto had er zelf ook geen bezwaar tegen dat zijn muziek op mp3 komt.. hij is mede daardoor ook bekend geworden in het buitenland.. mensen hoorde hem.. en werden geinteresseerd.. heb ik erruges uit interview

Ook ist zo dat zon cd meer een visitekaartje is dan iets om dik aan te verdienen (deze heb ik net zelf verzonnne, maar er zit wel wat in)

en ik ben een luie flikker die al teveel geld uitgeeft..

magrec
hmm ik ga hem zo kopen denk ik.

eerst ff project voor school afmaken :(
magrec
hmm

ik heb die revolution cd dus gekocht maar tsja hij is dus in mono opgenomen :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((

ik doe hem in mijn discman hmm raar geluid... mono dus.

verhaaltje ook wel te lezen op blackhole guestbook

de cd is voor de rest TOP!!!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement