|
צריבה מעל 700 מגה על דיסק של 700
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| איזה תוכנה עושה את זה הכי טוב ? |
|
|
| elad11 |
אני חושב ש
nero
אני צריך לקבל את הקובץ של ההסבר איך לעשות את זה.....
אם למישהו כבר יש את זה עכשיו אני אשמח לקבל
:D |
|
|
| DjChook |
| טוב שתדע תודיע :) |
|
|
| Q-PiXeL |
NERO
צריך לבטל ת
Multi Session
אם אני לא טועה
ולאפשר תאוברבורן
ניסיתה כבר לעשות את זה?
לי זה אף פעם לא הצליח, הוא בכל זאת אומר שאין מקום על הדיסק
אם יש לך צורב שלא תומך ב
overburn
אז הוא יכול להידפק
(אמרתי לך את זה כבר פעם אני חושב) |
|
|
| DjChook |
תודה על המידע
מי יכול להדפק ? הצורב או הדיסק ? |
|
|
| Q-PiXeL |
הצורב
כי העינית תנסה להגיע למקום שהיא לא אמורה להגיע ואז זה יכול ליצור בעיות
בכל מקרה גם ככה באוברבורן אפשר להכניס רק איזה כמה דקות |
|
|
| DjChook |
אהה ואלה ?
אז פשוט נביא דיסק של 800 תודה |
|
|
| MoSH_MaN |
תעשה
Disk At Once
ובלי
Multi ...
אתה יכול כמובן להרוס את הצורב אבל הסיכוי הוא לא גדול
אם זה כמה מגה יותר אז חפעף
אבל אל תבהל שבסוף הצריבה יעשה לך
X
הדיסק רוכב כמו גדולה
;) |
|
|
| DjChook |
כמה אפשר בלי שזה יסכן ממש
יעני אפשר 720 וכאלה ?
ת'אמת זה לא כזה משנה לי, ואם יש סבירות אפילו קטנה שזה יהרוס את הצורב אני לא אנסה אבל לא משנה
(הוא בכל זאת של אבא לעבודה) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
כמה אפשר בלי שזה יסכן ממש
יעני אפשר 720 וכאלה ?
ת'אמת זה לא כזה משנה לי, ואם יש סבירות אפילו קטנה שזה יהרוס את הצורב אני לא אנסה אבל לא משנה
(הוא בכל זאת של אבא לעבודה) |
NERO חפיף אם אבא שך רוצה הוא קונה את כל החברה של |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
NERO חפיף אם אבא שך רוצה הוא קונה את כל החברה של |
חחחחחחח עכשיו חן הוא הטחון העיקרי פה...
למרות שהוא לא מתקרב למוש... אבל אל תגלו |
|
|
|
|