|
סוגרים את גלגל"צ
|
View this Thread in Original format
| DJ F0cus |
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
היום זה הערב האחרון שלהם!
אם בא לכם עדיין לנסות להציל את הנחנה, תתקשרו
03-7651005 |
|
|
| DjChook |
כי לאקום יש זכויות על כל שיר שנוצר ב 50 שנה האחרונות !
גלגלצ התחנה הכי טובה שיש בארץ הזאתי
תאמינו לי שווה לזמרים יותר שישדרו את השירים שלהם שמה גם עם לא יביאו להם כלום
תראו, השמיעו את עידן רייכל פעם אחת בגלגלת ואז כולם התחילו להתלהב מיזה
אבל........
לא.........
אקום בני זונות |
|
|
| DJ F0cus |
בא לי לבכות כשאני שומע אותם אומרים "גלגל"צ בסכנת הדממה"
כ"כ עצוב.. מה נשמע עכשיו, רדיו בי יו?
:(
מאוחר בערב - סבבה, אבל סתם כשבא לשמוע שירים שקטים????!!@$%^@Y*$ |
|
|
| NaOren |
הכי מבאס בארץץץ
אני נראה לי שומע את כל היום.....
שאני הולך לישון זה עם גלגל"צ
כל מקום
כל הזמן הטלויזיה אצלי על ערוץ 1
מה זה יעזור אם אני אתקשר אבל לא הבנתי...
:( :( :( :( :confused: :confused: :confused: :confused: |
|
|
| luckystrike |
איזה בעסה :(:(:(
תמיד הם היו בסכנת הפרטה - יענו רצו להפוך אותה לאזרחית אבל
אף פעם לא האמנתי שאמנים עצמם והאקו"ם המסריח הזה יגרמו
לסגירה ...
יו אני לא מאמין ראסמי אחת התחנות היותר טובות ...
עודד אני מבין שתשכח מגל"צ ;)
בכל אופן אני לא מבין למה הם לא השתמשו יותר בכוח המאזינים
זה שיש בפרסומת הזאת את המספר טלפון זה ממש סתם הם כאלה מפגרים
ידידה שלי התקשרה וכולה יש שם הודעה כזאת שצריך להקליט למה גל"צ חשוב
לך ומה תעשה אם יסגרו את התחנה וכאלה ...
מה זה החרא הזה ?
במקום לשים בפרסומת את המספר טלפון של השופטת !
זה היה כבוד כולם היו מציקים לה :D |
|
|
| DJ F0cus |
טוב, לא יסגרו את התחנה, אבל לא ברור מה ישדרו
שירי ארץ ישראל?
להקת הנח"ל?
זה יהיה כיף :D
ז"ל AG קצת מזכיר לי את סגירת
כל יום נכנסתי עם תקווה שיסדירו משהו |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ידידה שלי התקשרה וכולה יש שם הודעה כזאת שצריך להקליט למה גל"צ חשוב
לך ומה תעשה אם יסגרו את התחנה וכאלה ...
מה זה החרא הזה ?
במקום לשים בפרסומת את המספר טלפון של השופטת !
זה היה כבוד כולם היו מציקים לה :D |
כן ראסמי חרא.....
תיארתי לעצמי שזה יהיה ככה אז לא התקשרתי...
יוואו זה באמת יהיה עצוב אם זה יסגר... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DJ F0cus
טוב, לא יסגרו את התחנה, אבל לא ברור מה ישדרו
שירי ארץ ישראל?
להקת הנח"ל?
זה יהיה כיף :D
ז"ל AG קצת מזכיר לי את סגירת
כל יום נכנסתי עם תקווה שיסדירו משהו |
ואללה לא סוגרים ?
לא הבנתי אז מה ההחלטה בסוף ? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
מה? מי? איפה????
דווקא גלגל"צ!?!?!!?!?!
:( :( :( :( :( :( :( :(
WHY, GOD??? WHHHHHHYYYYYY!!!!!?!?!?!?!?
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
שיסגרו את 88 אפ אם
או את בי יו ;) |
|
|
| oDrori |
| אני לא יודע... לפני שנה הייתי מוחה ובטח גם מתקשר. גלגל"צ התדרדרו קשות בתקופה האחרונה אבל אכן ברוב הזמן מלבד 102 אף אם אין עליהם... |
|
|
|
|